
Vazduhoplovi
Re: Vazduhoplovi
Gledam neku lokalnu televiziju sa reportazom o novom hotelu u komsiluku sa ugradjenim boingom 737 na 7 spratu (skoro
) i opcionim paketom koriscenja simulatora (kokopita). Inace nisu lose cene, a ni lokacija https://www.corendonhotels.com/corendon ... amsterdam/

Re: Vazduhoplovi
http://www.aviatica.rs/pustena-u-rad-de ... aerodromu/
Puštena u rad de-icing platforma na beogradskom aerodromu
Puštena u rad de-icing platforma na beogradskom aerodromu
Re: Vazduhoplovi
Otkriveni uzroci pada ruskog aviona, Moskva demantuje
http://www.b92.net/info/vesti/index.php ... id=1218728
Uzrok pada ruskog aviona TU-154 u Crno more je preopterećenost i greška kopilota, tvrde ruski mediji pozivajući se na izvore iz Ministarstva odbrane.
Ipak, kako saznaje reporterka B92 iz Moskve, rusko Ministarstvo odbrane je demantovalo ove tvrdnje.
Kako se navodi u izveštajima ruskih medija, uzroci tragedije su otkriveni posle analize podataka iz crnih kutija palog aviona, koji je leteo iz Sočija za Siriju.
"Utvrđeno je da je avion bio maksimalno opterećen pri poletanju iz ruskog grada, u koji je prethodno stigao na dopunu goriva", navodi izvor.
Navedeno je da je, pored punog rezervoara, avion imao i pun tovarni prostor, ali je pored toga jedan od uzroka pada i greška kopilota Aleksandra Rovenskog.
Prema još nepotvrđenim analizama, kopilot je umesto da uvuče stajni trap, komandom pomerio zakrilca iz položaja za poletanje, u trećem minutu leta na visini od 450 metara.
Usled toga, opterećeni avion je počeo da gubi brzinu, ušao je u takozvani prevučeni let, izgubio visinu i krenuo u pad iz kog nije mogao da se izvuče.
Izvori su dodali da su kopilot i pilot Roman Volkov bili zbunjeni nastalom situacijom, ali su pokušali da povrate avion. U tome nisu uspeli jer letelica nije imala dovoljnu visinu i brzinu.
Piloti koji su upravljali ovim tipom aviona kažu da je pritiskanje pogrešne komande moguće jer se prekidači za zakrilca i stajni trap nalaze jedan do drugog u desnom uglu kabine.
Tvrdnju da je avion bio pretežak potvrđuje i činjenica da je avion u Crno more pao najpre repnim delom, koji se potpuno raspao.
U tragediji su poginule 92 osobe.
http://www.b92.net/info/vesti/index.php ... id=1218728
Uzrok pada ruskog aviona TU-154 u Crno more je preopterećenost i greška kopilota, tvrde ruski mediji pozivajući se na izvore iz Ministarstva odbrane.
Ipak, kako saznaje reporterka B92 iz Moskve, rusko Ministarstvo odbrane je demantovalo ove tvrdnje.
Kako se navodi u izveštajima ruskih medija, uzroci tragedije su otkriveni posle analize podataka iz crnih kutija palog aviona, koji je leteo iz Sočija za Siriju.
"Utvrđeno je da je avion bio maksimalno opterećen pri poletanju iz ruskog grada, u koji je prethodno stigao na dopunu goriva", navodi izvor.
Navedeno je da je, pored punog rezervoara, avion imao i pun tovarni prostor, ali je pored toga jedan od uzroka pada i greška kopilota Aleksandra Rovenskog.
Prema još nepotvrđenim analizama, kopilot je umesto da uvuče stajni trap, komandom pomerio zakrilca iz položaja za poletanje, u trećem minutu leta na visini od 450 metara.
Usled toga, opterećeni avion je počeo da gubi brzinu, ušao je u takozvani prevučeni let, izgubio visinu i krenuo u pad iz kog nije mogao da se izvuče.
Izvori su dodali da su kopilot i pilot Roman Volkov bili zbunjeni nastalom situacijom, ali su pokušali da povrate avion. U tome nisu uspeli jer letelica nije imala dovoljnu visinu i brzinu.
Piloti koji su upravljali ovim tipom aviona kažu da je pritiskanje pogrešne komande moguće jer se prekidači za zakrilca i stajni trap nalaze jedan do drugog u desnom uglu kabine.
Tvrdnju da je avion bio pretežak potvrđuje i činjenica da je avion u Crno more pao najpre repnim delom, koji se potpuno raspao.
U tragediji su poginule 92 osobe.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vazduhoplovi
Zamisli umre ti neko iz porodice, i ovo ti saopšte kao razlog
Re: Vazduhoplovi
Nešto mi tri minuta leta i 450 m visine izgleda kao suviše kasno za uvlačenje stajnog trapa?
Ђенерал Јанковић
Re: Vazduhoplovi
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Vazduhoplovi
Vrlo domisljato.
Obzirom da su krila cista nije potrebno raditi de icing. Posto nema padavina a vidi se da su manevarske povrsine ciste, ne treba ni anti icing.
Sta se htelo ovom idiotarijom - ne znam, ali me iznenadjuju svaki dan.
Obzirom da su krila cista nije potrebno raditi de icing. Posto nema padavina a vidi se da su manevarske povrsine ciste, ne treba ni anti icing.
Sta se htelo ovom idiotarijom - ne znam, ali me iznenadjuju svaki dan.
Re: Vazduhoplovi
Let avionom vas može pretvoriti u "zombija"
http://www.b92.net/zdravlje/vesti.php?y ... id=1218688
Vazduh u avionu može vas pretvoriti u “zombija”, kažu oni koji su iskusili neobične posledice udisanja isparenja iz motora letelice.
Sedam stjuardesa Amerikan erlajnsa prošle nedelje je hitno prebačeno u bolnicu u Orlandu. One su pokazivale znake konfuzije, nekontrolisano su govorile, nisu znale gde se nalaze i pretrpavale su se hranom. Sve to dogodilo se nakon udisanja štetnih isparenja iz motora, koja su nekako procurila u kabinu.
Iz Udruženja “Aerotoksini”, grupe koja je uglavnom sačinjena od bivših pilota i stjuardesa, kažu da čak 96 odsto ovakvih događaja prođe nezapaženo. Procenjuje se da se svakog dana dogodi 360 slučajnih curenja toksičnih isparenja u putničku kabinu i to samo u SAD, dok taj broj iznosi oko 1.300 u svetu.
Međutim, mišljenja o učestalosti takvih događaja, koja prema priručniku sindikata stjuardesa obično izazivaju curenja hidraulične tečnosti na kompresore motora, su podeljena.
Tako Federalna administracija za avijaciju navodi da su takvi događaji “retki” i da ima samo 900 registrovanih slučajeva u poslednjih 10 godina.
Međutim, pilot Džon Hojt, koji je osnovao udruženje “Aerotoksini” 2007. smatra da je to samo pokazatelj toga da se slučajevi trovanja toksičnim isparenjima u avionu skrivaju.
On kaže da je morao da napusti posao jer se “osećao kao zombi”.
“Imao sam stalne probleme s pamćenjem, teško sam kanalisao misli i stalno patio od iscrpljenosti”, kaže on.
Džudit Anderson, specijalista za zdravlje i bezbednost Udruženja stjuardesa, smatra da se mnogi slučajevi curenja i ne prijavljuju.
“Niko ne vodi tačnu evidenciju. Znamo da se to događa i stalno primećujemo simptome, ali ljudi ne shvataju da se osećaju loše zbog otrovnih gasova”, kaže ona.
Iako toksična isparenja mogu uticati i na putnike, osoblje je u većoj opasnosti, jer se neprekidno izlažu otrovu.
Inače, ulje za avio-motore sadrži trikresil-fosfat, jedinjenje koje je korišćeno i u ratovima, ali koje se i dalje dodaje uljima kao zaštitno sredstvo, zbog visokih temperatura koje motor postiže. Kada se direktno udahne, ova hemikalija napada i ubija moždane ćelije.
S druge strane, iz Federalne administracije za avijaciju kažu da je više studija potvrdilo da je “vazduh u kabini dobar koliko i vazduh u kućama ili kancelarijama, ako ne i bolji” i da je okruženje u kabinama “većine komercijalnih aviona bezbedno”
http://www.b92.net/zdravlje/vesti.php?y ... id=1218688
Vazduh u avionu može vas pretvoriti u “zombija”, kažu oni koji su iskusili neobične posledice udisanja isparenja iz motora letelice.
Sedam stjuardesa Amerikan erlajnsa prošle nedelje je hitno prebačeno u bolnicu u Orlandu. One su pokazivale znake konfuzije, nekontrolisano su govorile, nisu znale gde se nalaze i pretrpavale su se hranom. Sve to dogodilo se nakon udisanja štetnih isparenja iz motora, koja su nekako procurila u kabinu.
Iz Udruženja “Aerotoksini”, grupe koja je uglavnom sačinjena od bivših pilota i stjuardesa, kažu da čak 96 odsto ovakvih događaja prođe nezapaženo. Procenjuje se da se svakog dana dogodi 360 slučajnih curenja toksičnih isparenja u putničku kabinu i to samo u SAD, dok taj broj iznosi oko 1.300 u svetu.
Međutim, mišljenja o učestalosti takvih događaja, koja prema priručniku sindikata stjuardesa obično izazivaju curenja hidraulične tečnosti na kompresore motora, su podeljena.
Tako Federalna administracija za avijaciju navodi da su takvi događaji “retki” i da ima samo 900 registrovanih slučajeva u poslednjih 10 godina.
Međutim, pilot Džon Hojt, koji je osnovao udruženje “Aerotoksini” 2007. smatra da je to samo pokazatelj toga da se slučajevi trovanja toksičnim isparenjima u avionu skrivaju.
On kaže da je morao da napusti posao jer se “osećao kao zombi”.
“Imao sam stalne probleme s pamćenjem, teško sam kanalisao misli i stalno patio od iscrpljenosti”, kaže on.
Džudit Anderson, specijalista za zdravlje i bezbednost Udruženja stjuardesa, smatra da se mnogi slučajevi curenja i ne prijavljuju.
“Niko ne vodi tačnu evidenciju. Znamo da se to događa i stalno primećujemo simptome, ali ljudi ne shvataju da se osećaju loše zbog otrovnih gasova”, kaže ona.
Iako toksična isparenja mogu uticati i na putnike, osoblje je u većoj opasnosti, jer se neprekidno izlažu otrovu.
Inače, ulje za avio-motore sadrži trikresil-fosfat, jedinjenje koje je korišćeno i u ratovima, ali koje se i dalje dodaje uljima kao zaštitno sredstvo, zbog visokih temperatura koje motor postiže. Kada se direktno udahne, ova hemikalija napada i ubija moždane ćelije.
S druge strane, iz Federalne administracije za avijaciju kažu da je više studija potvrdilo da je “vazduh u kabini dobar koliko i vazduh u kućama ili kancelarijama, ako ne i bolji” i da je okruženje u kabinama “većine komercijalnih aviona bezbedno”
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vazduhoplovi
U Tivtu imaju bolje resenje:zuzazu napisao:Vrlo domisljato.
Obzirom da su krila cista nije potrebno raditi de icing. Posto nema padavina a vidi se da su manevarske povrsine ciste, ne treba ni anti icing.
Sta se htelo ovom idiotarijom - ne znam, ali me iznenadjuju svaki dan.

"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Vazduhoplovi
Avion prinudno sleteo u Istanbul zbog TUČE MEĐU PUTNICIMA
https://www.youtube.com/watch?v=GQ_jKyy9xkA
https://www.youtube.com/watch?v=GQ_jKyy9xkA

Re: Vazduhoplovi
Srušio se transportni B747 Turkish Airlines-a, prilikom pokušaja sletanja na aerodrom kod Biškeka u Kirgistanu. Pao na kuće, poginulo 32 ljudi. Prve slike sa mesta događaja: http://www.vesti.ru/m/doc.html?id=2843222
Ђенерал Јанковић
Re: Vazduhoplovi
Video jutros. Katastrofa koja tragedija.
Tapatalk
Tapatalk
Re: Vazduhoplovi
Nije Turkish, ali nije toliko bitno.
Turska posada i turska registracija, kompanija ACT sa 50% kineskog kapitala. Oba pilota bivsi vojni piloti.
Turska posada i turska registracija, kompanija ACT sa 50% kineskog kapitala. Oba pilota bivsi vojni piloti.
Re: Vazduhoplovi
Jutros pročitam crnjak - Biškek horor...
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...


