Zašto je Srbija tu gde jeste?!
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Pa oco je osudjeno na propast, budale nesposobne
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Ceda i dalje ima MUP-ovo obezbedjenje. Danas je bio na treningu u Crowne Plazi. Pratnja Land Rover, 406 i Pajero. Skromno
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Malo sveta da vidistefanan napisao:Od kad je i on postao transporter ko zna sta mu se mota po glaviMada trake nije stavljao

Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Budala si kad pokušaš nešto sam da uradiš.
Pančevac odustao od svog električnog automobila
http://mondo.rs/a716098/Info/Drustvo/Pa ... obila.html
Nebojša Matović kaže za MONDO da je nakon što je od Agencije za bezbednost saobraćaja dobio odgovor čekan dve godine, odustao od projekta u koji je uložio četiri hiljade evra i nekoliko godina truda.
Pančevački inženjer Nebojša Matović je za svoj diplomski rad odlučio da u polovnog "pežoa 205", koji je kupio za 1.000 evra, umesto benzinskog ugradi motor na električni pogon. Uložio je još tri hiljade evra i dve godine truda I napravio vozilo čijih 100 pređenih kilometara košta 14 dinara, međutim onda su počeli problemi sa birokrarijom.
Kako tvrdi, iz Agencije za bezbednost saobraćaja su mu tražili i potvrdu proizvođača da mu dozvoljavaju da prepravlja njihovo vozilo, što je Nebojša uspeo da nabavi iako je on preuredio automobil za sopstvene potrebe, o čemu postoji njegova pisana izjava.
"Sada mi traže da im je još jednom pošaljem jer su je verovatno izgubili. Poslao sam im zahtev za ispitivanje tri puta, nisu mi se javljali. Politika njihove Agencije je da ne prima stranke pa sam morao preko telefona, mejla i pisama da ih kontaktiram. Kada sam im poslao zahtev četvrti put odgovorili su mi i zahtevaju brdo neispunjivih uslova", ispričao nam je Matović.
U utorak mu je konačno posle skoro dve godine stigao odgovor iz Agencije za bezbednost saobraćaja nakon kojeg je definitivno odlučio da odustane od svog projekta.
"U tom odgovoru mi zahtevaju da ispunim uslove koje ni najmodernija fabrika automobila u svetu ne može da ispuni, traže mi da ponovo uradim ispitivanje automobila iako sam sva ispitivanja obavio u zvaničnoj laboratoriji AMSS. AMSS je takođe napravio električni automobil, oni kažu prvi u Srbiji samo ne znam na osnovu čega su prvi, nisu čak ni drugi, možda su dvadeseti, i zanima me kako će ih oni ispuniti kada je to na žalost nemoguća misija samo u našoj državi", rekao je za MONDO Nebojša Matović i dodao:
"U svim normalnim zemljama ovakvo ispitivanje se obavi za nekih sat vremena i potpuno je jednostavna i veoma jeftina procedura. Zvanično odustajem od projekta, nismo mi spremni za napredak. Nemam više snage, niti volje da se borim".
Matić je istakao da ima više pitanja na konto odgovora agencije, ali da niko nije odgovarao na njegove telefonske pozive.
"Inače imam javno obećanje ministarke Zorane Mihajlović da će mi pomoći da registrujem auto jer kako ona kaže to je prosto dobro. Ja ne tražim ništa, nikakvu pomoć nisam dobio, niti tražio. Zahtevam samo da se moje vozilo registruje sa uslovima koji se svuda u svetu traže, a ne da izmisljaju nove. Nadam se da će ovo narod čuti i pomoći mi u ovom cilju da pokažemo svetu da i mi umemo nešto da napravimo što se svuda odavno propagira i maksimalno podržava", rekao je Nebojša Matović i podvukao da je ovo njegovo poslednje pojavljivanje u medijima.
Sa druge strane nekima je rad sasvim omogućen.
http://www.amss.org.rs/index.php?option ... &Itemid=90
Pančevac odustao od svog električnog automobila
http://mondo.rs/a716098/Info/Drustvo/Pa ... obila.html
Nebojša Matović kaže za MONDO da je nakon što je od Agencije za bezbednost saobraćaja dobio odgovor čekan dve godine, odustao od projekta u koji je uložio četiri hiljade evra i nekoliko godina truda.
Pančevački inženjer Nebojša Matović je za svoj diplomski rad odlučio da u polovnog "pežoa 205", koji je kupio za 1.000 evra, umesto benzinskog ugradi motor na električni pogon. Uložio je još tri hiljade evra i dve godine truda I napravio vozilo čijih 100 pređenih kilometara košta 14 dinara, međutim onda su počeli problemi sa birokrarijom.
Kako tvrdi, iz Agencije za bezbednost saobraćaja su mu tražili i potvrdu proizvođača da mu dozvoljavaju da prepravlja njihovo vozilo, što je Nebojša uspeo da nabavi iako je on preuredio automobil za sopstvene potrebe, o čemu postoji njegova pisana izjava.
"Sada mi traže da im je još jednom pošaljem jer su je verovatno izgubili. Poslao sam im zahtev za ispitivanje tri puta, nisu mi se javljali. Politika njihove Agencije je da ne prima stranke pa sam morao preko telefona, mejla i pisama da ih kontaktiram. Kada sam im poslao zahtev četvrti put odgovorili su mi i zahtevaju brdo neispunjivih uslova", ispričao nam je Matović.
U utorak mu je konačno posle skoro dve godine stigao odgovor iz Agencije za bezbednost saobraćaja nakon kojeg je definitivno odlučio da odustane od svog projekta.
"U tom odgovoru mi zahtevaju da ispunim uslove koje ni najmodernija fabrika automobila u svetu ne može da ispuni, traže mi da ponovo uradim ispitivanje automobila iako sam sva ispitivanja obavio u zvaničnoj laboratoriji AMSS. AMSS je takođe napravio električni automobil, oni kažu prvi u Srbiji samo ne znam na osnovu čega su prvi, nisu čak ni drugi, možda su dvadeseti, i zanima me kako će ih oni ispuniti kada je to na žalost nemoguća misija samo u našoj državi", rekao je za MONDO Nebojša Matović i dodao:
"U svim normalnim zemljama ovakvo ispitivanje se obavi za nekih sat vremena i potpuno je jednostavna i veoma jeftina procedura. Zvanično odustajem od projekta, nismo mi spremni za napredak. Nemam više snage, niti volje da se borim".
Matić je istakao da ima više pitanja na konto odgovora agencije, ali da niko nije odgovarao na njegove telefonske pozive.
"Inače imam javno obećanje ministarke Zorane Mihajlović da će mi pomoći da registrujem auto jer kako ona kaže to je prosto dobro. Ja ne tražim ništa, nikakvu pomoć nisam dobio, niti tražio. Zahtevam samo da se moje vozilo registruje sa uslovima koji se svuda u svetu traže, a ne da izmisljaju nove. Nadam se da će ovo narod čuti i pomoći mi u ovom cilju da pokažemo svetu da i mi umemo nešto da napravimo što se svuda odavno propagira i maksimalno podržava", rekao je Nebojša Matović i podvukao da je ovo njegovo poslednje pojavljivanje u medijima.
Sa druge strane nekima je rad sasvim omogućen.
http://www.amss.org.rs/index.php?option ... &Itemid=90
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Nakaradna ustanova
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Sto bi reko Klarkson, izvesti na ulicu i streljati pred porodicom 

Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
To beše vodi onaj Stojadin što se voza u A6, a pre toga nam je godimam iskako iz TV-a u uniformi saobraćajca?
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Idioti.Geza napisao:Budala si kad pokušaš nešto sam da uradiš.
Pančevac odustao od svog električnog automobila
http://mondo.rs/a716098/Info/Drustvo/Pa ... obila.html
Nebojša Matović kaže za MONDO da je nakon što je od Agencije za bezbednost saobraćaja dobio odgovor čekan dve godine, odustao od projekta u koji je uložio četiri hiljade evra i nekoliko godina truda.
....
Nisam siguran, mislim da je nedavno smenjen.Paja napisao:To beše vodi onaj Stojadin što se voza u A6, a pre toga nam je godimam iskako iz TV-a u uniformi saobraćajca?
Širim haos!
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Dajte ljudi ovaj auto ne bi trebao da moze da se registruje pa i da nije prepravljan.
Ovo je prakticno skroz nov (krsh) model auta ili cega vec i zaista se ne moze tek tako dozvoliti da svasta iz domace radinosti se voza po putu.
Ovo je prakticno skroz nov (krsh) model auta ili cega vec i zaista se ne moze tek tako dozvoliti da svasta iz domace radinosti se voza po putu.
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Po cemu je nov model?
Nisam detaljno upucen u rad doticnog, ali trebalo bi da je izmenjen samo pogonski agregat. Sve ostalo sto utice na vozne karakteristike i bezbednost bi trebalo da je ostalo isto.
Nisam detaljno upucen u rad doticnog, ali trebalo bi da je izmenjen samo pogonski agregat. Sve ostalo sto utice na vozne karakteristike i bezbednost bi trebalo da je ostalo isto.
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Tek toliko 
Sta je sve promenjeno? Motor, menjac (?), kako je nakon toga resen prenos snage, kako je odradjeno upravljanje, kako radi servo, baterije (ovo moze imati ogroman uticaj na bezbednost), masa vozila, raspored mase, drugim recima nema blage veze sa pocetnim autom osim skoljke.

Sta je sve promenjeno? Motor, menjac (?), kako je nakon toga resen prenos snage, kako je odradjeno upravljanje, kako radi servo, baterije (ovo moze imati ogroman uticaj na bezbednost), masa vozila, raspored mase, drugim recima nema blage veze sa pocetnim autom osim skoljke.
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Ma daj, postoji li resenje?
205 model sa baterijom
205 model sa baterijom
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Pogledajte samo one emisije tipa chop shop kakav cirkus od auta naprave pa ga registruju.
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Mada, mislim da je i bolje da mu ne daju da ga registruje. Pre ce otici odavde, a napolju ga mozda neko bude i cenio.