Stranica 458 od 830
Re: Biciklizam
Poslato: 14 Maj 2015, 21:04
od Xepoj87
Nastavite ovo mi je kao da gledam domacu paralelu Suitsa.
Sent from my Sony
Re: Biciklizam
Poslato: 14 Maj 2015, 21:06
od zuzazu
VladaBCS napisao:http://www.markonisport.rs/bicikli-i-op ... anyon-comp
Zapao mi je ovaj bicikl za oko.
Dajte neko mišljenje vi iskusniji?
Treba mi bajs za po gradu, ništa zahtevno, niti meni treba ne znam ni ja koliko kvalitetan bajs.
Vredi li ove pare?
Hvala unapred na odgovorima!

Gadan je za medalju
Re: Biciklizam
Poslato: 15 Maj 2015, 00:23
od VladaBCS
U radnji je varijanta sa tamno plavim ramom i izgleda baš sexy
Kuzmanovic napisao:
Ne moze se nista reci u vezi ovog bajsa jer ne pise nista o opremi koja je na njemu.
Ram je DRAG, valjda neka Bugarska marka tako mi rekoše. Trebalo bi da je Alumnijumski, nisam imao magnet da to i proverim ali je relativno lagan ovako. Je l neko imao iskustva sa ovim bajsevima?
Manječi Šimano altus ako sam dobro zapamtio, ima one leptiriće na guvernali nema ono sto ne možeš da vrtiš ako ti se malo oznoje ruke,
Viljuška prednja ne znam čija je, ima mogućnost zaključavanja
Točkovi su 28 inča (ne znam koji), a gume tanke
V brake kočnice takodje mislim da su Shimano
To je ono što znam da vam kažem. Bem li ga ja sam blizu toga da ga pazarim, e sad reko da pitam vas ako neko nešto ima da doda...

Re: Biciklizam
Poslato: 15 Maj 2015, 06:34
od BAJKER
Po meni to je bicikl koji sluzi kao prevoz, nista ozbiljmo da ne kazem krsteno od opreme nema na sebi tako da ako si mislio da ga vozikas 10-20km dnevno odradice ti posao. Sta reci o Bugarskoj kao fabrikantu bicikala

Re: Biciklizam
Poslato: 15 Maj 2015, 08:52
od nikaragva
Bajker šta bi biciklo od opreme trebalo da ima, kao neki minimum, za bilo kakvu "suroviju" vožnju? Ne mora korenje i jendeci, samo mnogo mnogo asfalta. Recimo 100km dnevno.
Re: Biciklizam
Poslato: 15 Maj 2015, 09:06
od nidza
Dobrog šofera pre svega. XT oprema, fensi gaćice i bežični brzinomer to ne mogu da kompenzuju.
Re: Biciklizam
Poslato: 15 Maj 2015, 09:10
od BAJKER
Ono sto se vrti na bicikli a to su nable, (osovine), pogon prednji sa patronom ili ketridzem, menjaci rucice kao i oba menjaca (prednji i zadnji), relativno dobre kocnice a kada ovo kazem cak i losije mogu lepo da se nasteluju da koce ali ne treba ocekivati cuda. Naravno ram je najbitniji da ne bude ni mali ni preveliki dakle taman tvojoj visini. Pored guma koje mogu a i ne moraju da imaju semi slik saru sa tockom od 28cola lako ces prelaziti 100+km samo treba da udjes malo u kondiciju.
Re: Biciklizam
Poslato: 15 Maj 2015, 09:30
od Rakhil
Bajkeru, ovo i mene zanima, koja je donja granica ispod koje ne treba ici sa Shimano opremom (koja je najcesca)? Naravno, super bi bilo da je sve XT, ali sta je optimum za prosecnog rekreativca?
Re: Biciklizam
Poslato: 15 Maj 2015, 09:30
od Kuzmanovic
Bajkeru kako da znam kakav mi je pogon na bajsu? Koju patronu da trazim ili kako to vec ide? Ja jedino sto vidim je da su kurble pricvrscene imbusom, a ne maticom kako je na starom bajsu.
EDIT: Moje neko misljenje da je Deore neki minimum za ozbiljnijeg biciklistu.
Sent from my Alcatel One Touch Idol using Tapatalk
Re: Biciklizam
Poslato: 15 Maj 2015, 09:43
od nikaragva
Rakhil napisao:Bajkeru, ovo i mene zanima, koja je donja granica ispod koje ne treba ici sa Shimano opremom (koja je najcesca)? Naravno, super bi bilo da je sve XT, ali sta je optimum za prosecnog rekreativca?
Da, to je poenta.
Ovako:
0. Nable su prvi problem. Ne piše na njima ništa. Mislim da su alu, ali neke no name, znači slaba tačka. Takođe točkovi, odnosno obruči. Alu su isto i nisu ni loši toliko, koliko bih želeo da imam neke malo čvršće. Zadnji točak mislim da se uvija ipak je masa to

Probleme sa točkovima i nablama bih sredio jednim udarcem. Prvo zadnji, a onda i prednji.
1. srednji pogon koliko znam jeste patrona. Nemam nikakvih problema sa njim.
2. menjači i prednji i zadnji jesu ručice. Menjač zadnji je altus ili acera, a prednji je šimano pa neki broj. Jedini problem (prilično neugodan) koji imam sa prednjim menjačem jeste da kada šaltam, a okrećem dosta brzo, zna da se desi da lančanik podigne donji deo lanca ka gornjem, pa se to zabije u menjač i zaglavi, blokira. Imam utisak kao da se zalepi lanac. Pretpostavljam da bi rešenje bilo da se sve lepo opere, očisti i podmaže, videćemo.
3. Kočnice su tektro, ništa posebno, ali ok koče. Nisam imao problema. Tim pre što sa mojom težinom, čim prestanem pedaliti, stanem
4. Ram, nemam pojma, valjda sam odabrao dobru geometriju. Nisam o tome razmišljao prilikom kupovine. Veličina je ok.
5.
Gumesu skoro glatke, imaju male šare i mislim da su ok za asfalt. Po pesku i makar malom blatu su katastrofa
Prelazio sam ja već ture od ~100km, čim malo uđem u kondiciju. Glavni i najveći problem, takoreći najveći, jeste bulja. Očekujem da to rešim ili svedem na najmanju moguću meru kada konačno nađem broj šorca

Sledeći problem je trnjenje šaka. To mislim da nema veze sa biciklom, jednostavno profesionalna deformacija. Verovatno karpalni tunel. Trnu mi i ako bi ih držao lopatu u rukama malo duže.
Re: Biciklizam
Poslato: 15 Maj 2015, 09:51
od Paja
Detalj na kojem bih ja insistirao pri kupovini bicikla je da ima mehaniku koje ima na tržištu, pored svega što je Bajker rekao.
7/8F grupe su revaziđene, i to ne zato što ne mogu da rade kako treba, nego zato što su ih proizvođači izbacili iz proizvodnje, osim najjeftinijih modela, Nigde ne postoji 7/8F mehanika nekog srednjeg kvaliteta. Ne pravi se i ćao. Postoji samo dno ponude koje ide na najjeftinije bicikle.
Dolazimo do situacije da se kupi nov bicikl od reda veličine 300€ i da postoji želja ili potreba da se npr šifteri zamene za kvalitetnije. Nema ih na tržištu i neće ih biti. Drugo pitanje je šta će biti za dve, tri godine kad mehanika krene da popušta - hoće li uopšte biti novih komponenti da se kupe.
Bicikli koji se kod nas prodaju novi za reda veličine 30k dinara su za do prodavnice i kafane i to je to. Nisu bicikli za intenzivnu vožnju i nisu vreni ulaganja.
Mnogo je boje za iste pare kupiti neki polovni treking kao što je bio moj KTM. Možda neće sve raditi kako treba na prvu loptu, ali se dobija kvalitetna osnova u koju ima smisla ulagati i dobija se bicikl koji će trpeti tih 100km dnevno bez problema.
Druga stvar na koju bih ja ozbiljno obratio pažnju je definisanje da li je potrebna amortizovana viljuška ili ne i ako jeste koju uzeti.
Re: Biciklizam
Poslato: 15 Maj 2015, 10:01
od nidza
Ako ćeš pola bajsa da menjaš, bolje nađi drugi na cikloberzi, a taj zalivadi.
Re: Biciklizam
Poslato: 15 Maj 2015, 10:06
od Sh@rance
Po cemu je nov bajs sa 7F do pijace i nazad? Mogu odmah da te demantujem

Re: Biciklizam
Poslato: 15 Maj 2015, 10:22
od Paja
Demantuj me čim napišeš šta si sve izmenjao na njemu i šta si sve servisirao.
Ti si beše onaj koji je hteo da 7F prebaci na 10F XT al te ona nesrećna poplava sprečila?
Re: Biciklizam
Poslato: 15 Maj 2015, 10:23
od Uroš S.
Proseravate se za medalju s minimumima za ovo i za ono.