DPF i regeneracija

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
Korisnikov avatar
Puzo81
Reactions:
Postovi: 3362
Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
Lokacija: Novi Sad

Re: DPF i regeneracija

Post od Puzo81 »

Za 5-6km ukupno do posla i nazad I MALO PO GRADU(supruga) mislim da bi mi HDI sa dpf bio promašaj. Tražiću 1.1 benzinca
Korisnikov avatar
cozmo
Reactions:
Postovi: 5200
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: DPF i regeneracija

Post od cozmo »

Nikako dizel za takvu relaciju.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Korisnikov avatar
pegazbre
Reactions:
Postovi: 1150
Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp

Re: DPF i regeneracija

Post od pegazbre »

Za 2.5-3 km do posla stvarno mislim da auto ne treba ni paliti...
Korisnikov avatar
OMP
Reactions:
Postovi: 9409
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: Giulietta TB
Lokacija: Krusevac

Re: DPF i regeneracija

Post od OMP »

Ne treba uopste razmatrati dizel kao varijantu za takve relacije, kupis 206 1.4 8v benzin i uzivas
Korisnikov avatar
Puzo81
Reactions:
Postovi: 3362
Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
Lokacija: Novi Sad

Re: DPF i regeneracija

Post od Puzo81 »

Slažem se.
Slatko se navozala sa mojom ex corsom B 1.0 12V ali gde da joj nađem sličnu, pregazileje godine.
206+ 2009 našao zet ali ružan joj je sa farovima 207.

206 5vrata XS i ćao.

Za van grada ima lađu iz avatara :D
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48063
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: DPF i regeneracija

Post od Geza »

Pogledaj Pandu, City servo će joj koristiti u gradu.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
OMP
Reactions:
Postovi: 9409
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: Giulietta TB
Lokacija: Krusevac

Re: DPF i regeneracija

Post od OMP »

206+ je zesce ruzan auto.
Korisnikov avatar
Puzo81
Reactions:
Postovi: 3362
Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
Lokacija: Novi Sad

Re: DPF i regeneracija

Post od Puzo81 »

Ružan baš baš.

@Geza Nebitan joj se servo, vozila je 5god B corsu bez serva sa 16icama i 195/45 :kezo:
svimgm@yahoo.com
Reactions:
Postovi: 13
Pridružio se: 27 Sep 2021, 11:51

Re: DPF i regeneracija

Post od svimgm@yahoo.com »

Pozdrav ljudi. Kupio sam polovni Peugeot 3008 star deset godinja. Vrlo brzo, za manje od 1000 predjenih km pocinje da mi se pali upozorenje da ce se DTF filter zapusiti. Probam da ga pokrenem na otvorenom putu aloi nista se ne desava. Odem kod majstora koji radi francuze, sa idejom da ga ocisti. Kaze mi da na njemu ima 3 rupe, predlozi zamenu za polovan. Zameni. Isproba kao on, isprobam kao ja i kao sve u redu. Posle manje od 100 km opet isto upozorenje cim jace pritisnem gas pali i posle deset sekundi gasi. Oem u ovlasteni servis, Operu ga i kao ukucaju nesto u kompjuter njegov. Posle dvestotak km opet isto. Odem ponovo, kazu "treba da ga vrate u fabricko stanje" pa kupim i katalizator jer je navodno i on ostecen od one tri rupe. Uradimo to, posle 250 km upali ali sada ne gasi, ostaje upaljen i ponekad se ugasi kad auto odstoji malo. U onom ovlascenoim servisu kazu da kompjuter registruje da radi regeneraciju, ali da neka dizna baca malo vise jer dizne nisu kodirane. Kodiraju dizne, masno naplate i posle 300 km ponovo se povremeno pali isto upozorenje, ostaje upaljeno, nekad i po dva tri dana, a nekad se isti dan popodn ugasi, ali kod prvog jaceg gasa eto ga opet. Nervira do bola.
Jel imao neko iskustvo da mi bilo sta kaze o ovome ? Unapred zahvalan.
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: DPF i regeneracija

Post od Ivan »

Ne znam dal da pisem, da ti ne stajem na muku, ali su majstori uzelu mnogo para losim potezima.

Prvo i osnovno dpf ne crkava od sebe, on nije uzrok problema, vec posledica.

Dakle kada dodje do problema dpfa prvenstveno treba naci sta ga je uzrokovalo, a to su uglavnom dizne, a ponekad cak i grejaci, egr itd.

Dizne nema potrebe kodirati osim ako se ne menjaju, sto bi znacilo da je neko prethodno zamenio lose dizne nekakvim polovnim bez provere, nije ih iskodirao, a dpf je samo izbusio.

Na tvom mestu bih sada krenuo kod majstora koji se bavi diznama, tzv bosista, da ispita dizne na probnom stolu i da ti odstampa rezultate ispitivanja.

Onda ces crno na belo imati predstavu kakve su dizne, a i koliko moze kostati popravka pa da znas kako dalje.

Послато са SM-A528B помоћу Тапатока

nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Korisnikov avatar
OMP
Reactions:
Postovi: 9409
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: Giulietta TB
Lokacija: Krusevac

Re: DPF i regeneracija

Post od OMP »

pa naravno svi idu linijom manjeg otpora, lakse da kaze zameni ili ocisti dpf nego da nadje uzrok problema, doduse uzrok neretko i jeste sam dpf ali ne i uvek
Korisnikov avatar
shandu90
Reactions:
Postovi: 13369
Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
Lokacija: Novi Sad

Re: DPF i regeneracija

Post od shandu90 »

pegazbre napisao:Za 2.5-3 km do posla stvarno mislim da auto ne treba ni paliti...
Onda bi pola NS-a islo bajsom ili peske. Gustina saobracaja bi bila kao marta prosle godine.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Extender
Reactions:
Postovi: 160
Pridružio se: 19 Dec 2020, 01:41

Re: DPF i regeneracija

Post od Extender »

Majstori, kao po obicaju, samo da uzmu pare. I meni su odmah hteli da ciste DPF bez angazovanja da se vidi sta je dovelo do problema sa njim. Ali sam ja lepo isekao dpf, blokirao egr i utvrdio da ne valjaju dizne. Uradio remont i sve super sad, i ne razmisljam o regeneracijama.
Da sam slusao majstore pukao bih jos par stotina eura na razna ciscenja i njihove probe dok ne utvrde da su dizne dovele do problema sa DPF-om.

Sent from my SM-A307FN using Tapatalk


svimgm@yahoo.com
Reactions:
Postovi: 13
Pridružio se: 27 Sep 2021, 11:51

Re: DPF i regeneracija

Post od svimgm@yahoo.com »

Mene samo buni to da li filter radi regeneraciju ili ne. Sudeci po tome da na ostriji pritisak na gas pali upozorenje ima mi logike da je do dizni i da u tom trenutku dizne bace vise goriva i naprave dar mar u ocitavanju senzora.
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: DPF i regeneracija

Post od ljubitelj »

Nema veze sa diznama već sa diferencijom pritiska ( u raznim delovima sistema tokom obrade izduvnih gasova) reakcija na to sa pedalom gasa, a kako i zašto treba da "otkrije" postavljena dijagnoza problema sagorevanja.
Dizne su tek jedan od milion faktora koji učestvuje u tom procesu.
Neko bušno nezaptiveno crevo vazduha daje isti efekat kao i zalivanje gorivom što se tiče loše regulacije smese odnosno problema koij DPF dovode u saturaciju.

Pa potom i primena neodgovarajućeg ulja... i još...duga priča da se spakuje, zato je nužan dobar dijagnostičar pre procesa nasumične zamene delova.
Poslednja izmena od ljubitelj u 05 Okt 2021, 09:13, izmenjeno 1 put ukupno.
Odgovori