DPF i regeneracija
- Puzo81
- Postovi: 3362
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: DPF i regeneracija
Za 5-6km ukupno do posla i nazad I MALO PO GRADU(supruga) mislim da bi mi HDI sa dpf bio promašaj. Tražiću 1.1 benzinca
Re: DPF i regeneracija
Nikako dizel za takvu relaciju.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- pegazbre
- Postovi: 1150
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: DPF i regeneracija
Za 2.5-3 km do posla stvarno mislim da auto ne treba ni paliti...
Re: DPF i regeneracija
Ne treba uopste razmatrati dizel kao varijantu za takve relacije, kupis 206 1.4 8v benzin i uzivas
- Puzo81
- Postovi: 3362
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: DPF i regeneracija
Slažem se.
Slatko se navozala sa mojom ex corsom B 1.0 12V ali gde da joj nađem sličnu, pregazileje godine.
206+ 2009 našao zet ali ružan joj je sa farovima 207.
206 5vrata XS i ćao.
Za van grada ima lađu iz avatara
Slatko se navozala sa mojom ex corsom B 1.0 12V ali gde da joj nađem sličnu, pregazileje godine.
206+ 2009 našao zet ali ružan joj je sa farovima 207.
206 5vrata XS i ćao.
Za van grada ima lađu iz avatara

Re: DPF i regeneracija
Pogledaj Pandu, City servo će joj koristiti u gradu.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: DPF i regeneracija
206+ je zesce ruzan auto.
- Puzo81
- Postovi: 3362
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: DPF i regeneracija
Ružan baš baš.
@Geza Nebitan joj se servo, vozila je 5god B corsu bez serva sa 16icama i 195/45
@Geza Nebitan joj se servo, vozila je 5god B corsu bez serva sa 16icama i 195/45

-
- Postovi: 13
- Pridružio se: 27 Sep 2021, 11:51
Re: DPF i regeneracija
Pozdrav ljudi. Kupio sam polovni Peugeot 3008 star deset godinja. Vrlo brzo, za manje od 1000 predjenih km pocinje da mi se pali upozorenje da ce se DTF filter zapusiti. Probam da ga pokrenem na otvorenom putu aloi nista se ne desava. Odem kod majstora koji radi francuze, sa idejom da ga ocisti. Kaze mi da na njemu ima 3 rupe, predlozi zamenu za polovan. Zameni. Isproba kao on, isprobam kao ja i kao sve u redu. Posle manje od 100 km opet isto upozorenje cim jace pritisnem gas pali i posle deset sekundi gasi. Oem u ovlasteni servis, Operu ga i kao ukucaju nesto u kompjuter njegov. Posle dvestotak km opet isto. Odem ponovo, kazu "treba da ga vrate u fabricko stanje" pa kupim i katalizator jer je navodno i on ostecen od one tri rupe. Uradimo to, posle 250 km upali ali sada ne gasi, ostaje upaljen i ponekad se ugasi kad auto odstoji malo. U onom ovlascenoim servisu kazu da kompjuter registruje da radi regeneraciju, ali da neka dizna baca malo vise jer dizne nisu kodirane. Kodiraju dizne, masno naplate i posle 300 km ponovo se povremeno pali isto upozorenje, ostaje upaljeno, nekad i po dva tri dana, a nekad se isti dan popodn ugasi, ali kod prvog jaceg gasa eto ga opet. Nervira do bola.
Jel imao neko iskustvo da mi bilo sta kaze o ovome ? Unapred zahvalan.
Jel imao neko iskustvo da mi bilo sta kaze o ovome ? Unapred zahvalan.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: DPF i regeneracija
Ne znam dal da pisem, da ti ne stajem na muku, ali su majstori uzelu mnogo para losim potezima.
Prvo i osnovno dpf ne crkava od sebe, on nije uzrok problema, vec posledica.
Dakle kada dodje do problema dpfa prvenstveno treba naci sta ga je uzrokovalo, a to su uglavnom dizne, a ponekad cak i grejaci, egr itd.
Dizne nema potrebe kodirati osim ako se ne menjaju, sto bi znacilo da je neko prethodno zamenio lose dizne nekakvim polovnim bez provere, nije ih iskodirao, a dpf je samo izbusio.
Na tvom mestu bih sada krenuo kod majstora koji se bavi diznama, tzv bosista, da ispita dizne na probnom stolu i da ti odstampa rezultate ispitivanja.
Onda ces crno na belo imati predstavu kakve su dizne, a i koliko moze kostati popravka pa da znas kako dalje.
Послато са SM-A528B помоћу Тапатока
Prvo i osnovno dpf ne crkava od sebe, on nije uzrok problema, vec posledica.
Dakle kada dodje do problema dpfa prvenstveno treba naci sta ga je uzrokovalo, a to su uglavnom dizne, a ponekad cak i grejaci, egr itd.
Dizne nema potrebe kodirati osim ako se ne menjaju, sto bi znacilo da je neko prethodno zamenio lose dizne nekakvim polovnim bez provere, nije ih iskodirao, a dpf je samo izbusio.
Na tvom mestu bih sada krenuo kod majstora koji se bavi diznama, tzv bosista, da ispita dizne na probnom stolu i da ti odstampa rezultate ispitivanja.
Onda ces crno na belo imati predstavu kakve su dizne, a i koliko moze kostati popravka pa da znas kako dalje.
Послато са SM-A528B помоћу Тапатока
Re: DPF i regeneracija
pa naravno svi idu linijom manjeg otpora, lakse da kaze zameni ili ocisti dpf nego da nadje uzrok problema, doduse uzrok neretko i jeste sam dpf ali ne i uvek
- shandu90
- Postovi: 13369
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: DPF i regeneracija
Onda bi pola NS-a islo bajsom ili peske. Gustina saobracaja bi bila kao marta prosle godine.pegazbre napisao:Za 2.5-3 km do posla stvarno mislim da auto ne treba ni paliti...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: DPF i regeneracija
Majstori, kao po obicaju, samo da uzmu pare. I meni su odmah hteli da ciste DPF bez angazovanja da se vidi sta je dovelo do problema sa njim. Ali sam ja lepo isekao dpf, blokirao egr i utvrdio da ne valjaju dizne. Uradio remont i sve super sad, i ne razmisljam o regeneracijama.
Da sam slusao majstore pukao bih jos par stotina eura na razna ciscenja i njihove probe dok ne utvrde da su dizne dovele do problema sa DPF-om.
Sent from my SM-A307FN using Tapatalk
Da sam slusao majstore pukao bih jos par stotina eura na razna ciscenja i njihove probe dok ne utvrde da su dizne dovele do problema sa DPF-om.
Sent from my SM-A307FN using Tapatalk
-
- Postovi: 13
- Pridružio se: 27 Sep 2021, 11:51
Re: DPF i regeneracija
Mene samo buni to da li filter radi regeneraciju ili ne. Sudeci po tome da na ostriji pritisak na gas pali upozorenje ima mi logike da je do dizni i da u tom trenutku dizne bace vise goriva i naprave dar mar u ocitavanju senzora.
Re: DPF i regeneracija
Nema veze sa diznama već sa diferencijom pritiska ( u raznim delovima sistema tokom obrade izduvnih gasova) reakcija na to sa pedalom gasa, a kako i zašto treba da "otkrije" postavljena dijagnoza problema sagorevanja.
Dizne su tek jedan od milion faktora koji učestvuje u tom procesu.
Neko bušno nezaptiveno crevo vazduha daje isti efekat kao i zalivanje gorivom što se tiče loše regulacije smese odnosno problema koij DPF dovode u saturaciju.
Pa potom i primena neodgovarajućeg ulja... i još...duga priča da se spakuje, zato je nužan dobar dijagnostičar pre procesa nasumične zamene delova.
Dizne su tek jedan od milion faktora koji učestvuje u tom procesu.
Neko bušno nezaptiveno crevo vazduha daje isti efekat kao i zalivanje gorivom što se tiče loše regulacije smese odnosno problema koij DPF dovode u saturaciju.
Pa potom i primena neodgovarajućeg ulja... i još...duga priča da se spakuje, zato je nužan dobar dijagnostičar pre procesa nasumične zamene delova.
Poslednja izmena od ljubitelj u 05 Okt 2021, 09:13, izmenjeno 1 put ukupno.