Korozija na novijim vozilima
- grujicd
- Postovi: 9063
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Korozija na novijim vozilima
Moj Jazz je imao od dole korozije da je moralo malo da se očisti i zaštiti, ali on ima već 17 godina.
Re: Korozija na novijim vozilima
pa mora da ima i odozdo cim izbija na rubovima i oko cepa, isti slucaj kao kod mazde 3 i 6
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24705
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Korozija na novijim vozilima
Narocito kad je vozen u planinama Svajcarske.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Korozija na novijim vozilima
Prethodna generacija Oktavije? Može da ima i 11 godina, tako da ra korozija na njoj nije ništa neobično.
- shandu90
- Postovi: 13392
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Korozija na novijim vozilima
Ne znam da li sam spominjao u temi o kupovini ali drugar je radio rubove na B7 paji, 2012 godiste.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Gaginh0
- Postovi: 9576
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: Dođoš, gde god da sam.
Re: Korozija na novijim vozilima
Ne znam šta radi VW sa tim karoserijama ali čim prebaci auto 10tak godina (a da nije baš imao ljubavi) počne da trune.
Ali mnogo je i do toga gde je vožen auto.
Drugar ima u Makedoniji Golf 5 sa "300.000" i nigde naznake rđe na kritičnim mestima. Ovde sam po oglasima viđao komplet trule petice na kilometražama ispod 100.000
Ali mnogo je i do toga gde je vožen auto.
Drugar ima u Makedoniji Golf 5 sa "300.000" i nigde naznake rđe na kritičnim mestima. Ovde sam po oglasima viđao komplet trule petice na kilometražama ispod 100.000
- shandu90
- Postovi: 13392
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Korozija na novijim vozilima
Ovaj je u AT, sad ima 180k na satu. Gde ga je vozio prvi vlasnik ne znam ali ne verujem da ga je urnisao jer je auto ocuvan.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24705
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Korozija na novijim vozilima
Nema sta da ga urnise, samo da vozi planinskim putevima ili AP gde se soli. Eto, ja sam letos kupio auto, kao nov je izgledao, spolja, iznutra, nikad po kisi vozen, garaziran, 15kkm za 12 godina. Kako sam tukao malo jace km po AP po ovom vremenu u CH, otvorim jednom haubu i imam sta da vidim, ispod haube sve pobelelo od soli, pricamo o par meseci voznje. I sta ocekivati nakon 10 godina. A nece bas svako da zapira auto svako malo. A gledao sam isti takav auto koji je bio par godina mladji, dakle 8 godina, i 150kkm isto vozen po takvim putevima, sve se po dzekovima uhvatio taj oksid i so, na alternatoru, ali sam ga podigao na dizalicu i skoro nista korozije nije imao na karoseriji dole.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- dag81
- Postovi: 7522
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Korozija na novijim vozilima
VW je bas uzas u poslednje vreme, od Golfa 5. Bolju limariji ima Golf 4. Audi se vec drzi, njih ke tesko videti sa korozijom osim ako nije imao havariju.
A ova Skoda bela je radjena, vidi se iz aviona.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
A ova Skoda bela je radjena, vidi se iz aviona.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Korozija na novijim vozilima
sta reci o vw-u kad moze da istruli na sred krila ili vrata, razumem da korozija krene na nekim sastavima, rubovima, sajtnama, presavijenim delovima, ali po sredini krila ili vrata gde je ravan lim to nigde nisam video. Ili pasat b6 da mu cela gepek vrata istrule
Re: Korozija na novijim vozilima
Ako se držimo VW najprodavanijih modela familije GOlf i Pasat.
Golf 1 /74+/ , Pasat 1 /73+/ korodirali samo tako.
Modeli Golfa 1 od 1977. nešto poboljšani, mogli su i celih 10+godina da izdrže (do faze da su za otpad ili ozbiljno limarijsko obnavjanje).
Ova prva godišta 74-77 je izbijala vidljiva korozija već nakon 3-4 zime...baš loši bili.
Golf 2 korodirao isto samo tako od 1983-1987. godišta, tek od te 1987. je i limarija (izmene na karoseriji) i antikorozivna zaštita bila odlična.
Dakle, Golf 2 serija 1 /83-85/ i serija 2 /85-87/očajni, a serije 3 /87-89/ i serije 4 /89+/ odilične.
Pasat 2 /81+/odličan, kao i Pasat 3 ( 1988+.)
Golf 3 opet katastrofa od korozije.
Golf 4 onako, nije koše, tu i tamo se javlja korozija ali ne truli baš brzo i temeljno kao Golf 3
Golf 5 opet ne valja.
Golf 6,7,8 su toliko mladi da se nešto zaključi ali deluje da su ok dugoročno.
VW AG u AUdi izvedbi je odličan maltene svaki, znači znaju i mogu kako treba. I to odavno.
U identičnim uslovima VW i AUdi se razlikuju...so i zima jesu glavni faktori ubrzavanja korozije ali je mnogo važniji faktor dobra ili loša osnovna konstrukcija dizajna limarije (da nema džepova gde se zadržava vlaga i blato) i sama antokorozivna zaštita hemijom i raznim (plastičnim) oblogama na izloženim mestima habanja.
Dobri limarijski auti nemaju korozije ni u tragovima 15+ godina a oni najbolji 20+godina pre prvih tragova korozije (površinski , još nema truljenja odnosno rupa u limu).
Na primer Audi 80-90 i Audi 100-200 produkcije iz 80tih i nakon 40+godina nemaju korozije, nikakve korozije nigde ali su to serije koje su zaista odlično napravljene. Porše isto ima izuzetno otporne modele na koroziju.
Golf 1 /74+/ , Pasat 1 /73+/ korodirali samo tako.
Modeli Golfa 1 od 1977. nešto poboljšani, mogli su i celih 10+godina da izdrže (do faze da su za otpad ili ozbiljno limarijsko obnavjanje).
Ova prva godišta 74-77 je izbijala vidljiva korozija već nakon 3-4 zime...baš loši bili.
Golf 2 korodirao isto samo tako od 1983-1987. godišta, tek od te 1987. je i limarija (izmene na karoseriji) i antikorozivna zaštita bila odlična.
Dakle, Golf 2 serija 1 /83-85/ i serija 2 /85-87/očajni, a serije 3 /87-89/ i serije 4 /89+/ odilične.
Pasat 2 /81+/odličan, kao i Pasat 3 ( 1988+.)
Golf 3 opet katastrofa od korozije.
Golf 4 onako, nije koše, tu i tamo se javlja korozija ali ne truli baš brzo i temeljno kao Golf 3
Golf 5 opet ne valja.
Golf 6,7,8 su toliko mladi da se nešto zaključi ali deluje da su ok dugoročno.
VW AG u AUdi izvedbi je odličan maltene svaki, znači znaju i mogu kako treba. I to odavno.
U identičnim uslovima VW i AUdi se razlikuju...so i zima jesu glavni faktori ubrzavanja korozije ali je mnogo važniji faktor dobra ili loša osnovna konstrukcija dizajna limarije (da nema džepova gde se zadržava vlaga i blato) i sama antokorozivna zaštita hemijom i raznim (plastičnim) oblogama na izloženim mestima habanja.
Dobri limarijski auti nemaju korozije ni u tragovima 15+ godina a oni najbolji 20+godina pre prvih tragova korozije (površinski , još nema truljenja odnosno rupa u limu).
Na primer Audi 80-90 i Audi 100-200 produkcije iz 80tih i nakon 40+godina nemaju korozije, nikakve korozije nigde ali su to serije koje su zaista odlično napravljene. Porše isto ima izuzetno otporne modele na koroziju.
Re: Korozija na novijim vozilima
3 golfa mk6 znam kojima su menjane sajtne, bile bas dobro istrulele a automobili su 2010+ godista, takodje znam 3 audija A4 godista 2010-2013 koji su solidno navukli koroziju odozdo, jedan vlasnik prodao auto cim je to video. Dobro ne znaci da je generalno tako sto se tice tih modela konkretno ali ima ih.
Seat ibice npr. isto, skoro gledam jednu na CH oglasima 2012. god. truleks katastrofa, prednja krila, sajtne, zadnji rubovi, sto korozija sto rupe otvorene. a neretko se pojave takve na oglasima. Kod mene u kraju parkiran jedan polo godiste cca 2012. po sred vozacevih vrata korozija onako jedno 15x15cm fleka, kako bre na sred vrata to ne mogu da razumem, ravan lim, so i ne dolazi do tog dela niti ima gde da se zadrzi.
Seat ibice npr. isto, skoro gledam jednu na CH oglasima 2012. god. truleks katastrofa, prednja krila, sajtne, zadnji rubovi, sto korozija sto rupe otvorene. a neretko se pojave takve na oglasima. Kod mene u kraju parkiran jedan polo godiste cca 2012. po sred vozacevih vrata korozija onako jedno 15x15cm fleka, kako bre na sred vrata to ne mogu da razumem, ravan lim, so i ne dolazi do tog dela niti ima gde da se zadrzi.
Re: Korozija na novijim vozilima
Preterujete malo sa golfovima i korozijom, evo golf 5 2008. garaziran ima tek malo povrsinske korozije






Re: Korozija na novijim vozilima
nista sto malo celicna cetka i antirost ne mogu da rese 
