Vazduhoplovi

Razne teme, pitanja, iskustva
Odgovori
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: Vazduhoplovi

Post od Laki021 »

Danas iz BG za Cirih leteli starim Boingom, cak nije imao ni oznake AS vec je bio Aviolet. Ne pamtim kad je zadnji put leteo Boing ovu relaciju a nikad jos nije bio sa Aviolet oznakama.
Mozda je AirBus koji redovno saobraca na ovoj liniji zbog manjeg tehnickom problema trenutno prizemljen :)
Korisnikov avatar
pedja
član 001
Reactions:
Postovi: 15362
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
Lokacija: Beograd

Re: Vazduhoplovi

Post od pedja »

Razgibavaju ga za letnje čartere :D

TapaT
Korisnikov avatar
pigeon
Reactions:
Postovi: 557
Pridružio se: 16 Jan 2012, 12:22
Garaža: Škoda Octavia A8 1.4TSI 8AG + Fiat 500
Lokacija: Sombor

Re: Vazduhoplovi

Post od pigeon »

Laki021 napisao:Danas iz BG za Cirih leteli starim Boingom, cak nije imao ni oznake AS vec je bio Aviolet. Ne pamtim kad je zadnji put leteo Boing ovu relaciju a nikad jos nije bio sa Aviolet oznakama.
Mozda je AirBus koji redovno saobraca na ovoj liniji zbog manjeg tehnickom problema trenutno prizemljen :)
I ja sam bio ovom letu danas :)

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Korisnikov avatar
snork
Reactions:
Postovi: 4940
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:50
Lokacija: Beograd

Re: Vazduhoplovi

Post od snork »

Laki, kakav je osećaj u 25-30 godina starom B737-300 u odnosu na par godina star A319? Udobnost, buka? Pisao sam ranije kako sam bio iznenađen da je 19 godina star DC-10 bio bolji od novog novcatog A330-300. Ne računam što je Airbus imao "passenger entertainment system" i satelitski telefon za svakog putnika, a DC-10 filmsko platno i projektor, :) nego suštinske stvari.
Ђенерал Јанковић
Korisnikov avatar
pedja
član 001
Reactions:
Postovi: 15362
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
Lokacija: Beograd

Re: Vazduhoplovi

Post od pedja »

Mene je u Boingu do Crne Gore razbijao pritisak u glavi/bol u uhu. Svaka promena putanje/visine se osetila. U povratku (tada skoro novim) Embraerom je sva plastika krckala, ali sam let nisam osetio, uključujući poletanje i sletanje.

TapaT
Korisnikov avatar
snork
Reactions:
Postovi: 4940
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:50
Lokacija: Beograd

Re: Vazduhoplovi

Post od snork »

Tako je mene bol/pritisak u ušima razbijao u jednom British Airways-ovom B737-200, pre 20+ godina. Ne znam zašto. Trebalo bi da pritisak prati spoljni do neke visine (valjda oko 4000 m), pa da se onda održava konstantno kao da je na 4000 m. Ne održava se pritisak kao na zemlji, jer bi trebala jača oplata da avion ne eksplodira na velikoj visini. Jača oplata bi zahtevala više aluminijuma, pa samim tim i veću težinu aviona.

Napisa Zu svojevremeno da je kod Boinga presurizacija kabine slaba tačka. :)
Ђенерал Јанковић
Korisnikov avatar
shandu90
Reactions:
Postovi: 13381
Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
Lokacija: Novi Sad

Re: Vazduhoplovi

Post od shandu90 »

Ja se trudim da prespavam let koji traje duze od sat vremena. Kao klinac sam isao PG-BG jednom mesecno sigurno ako ne i vise. Letove za Afriku prespavam, nemas u sta da gledas nocu.

Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21791
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Vazduhoplovi

Post od nidza »

Čarter.

Taj 737 je odličan. Leteo sam sa njim za Almeriu pre 2 godine. Matoran odličan.

Tapatalk
zuzazu
Reactions:
Postovi: 4641
Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:13

Re: Vazduhoplovi

Post od zuzazu »

Aviolet je Sustiklina carter kompanija, namenjena za latnju sezonu uglavnom.

Medjutim, lete i Sustikline linije kad neki od Buseva iskoci.

Ujedno to su i jedini avioni u vlasnistvu nacionalnog prevozioca.

Zanimljivost koju necete nigde procitati:

Aviolet nema pilote. Raspisan je konkurs za sest posada (sest kapetana i sest prvih oficira) na odredjeno vreme od 6 meseci. Iz vascelog sveta javilo se citava dva kapetana i 17 kopilota. Dosle su baje iz Etihada da sprovedu interviju i test. Test je identican prijemu u Etihad (zasto bi onda bilo ko konkurisao u upisani Aviolet a ne u Etihad?). Oborili su oba kapetana i 15 kopilota. Polako cete leteti na nicemu :mrgreen:
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: Vazduhoplovi

Post od Laki021 »

pigeon napisao:
Laki021 napisao:Danas iz BG za Cirih leteli starim Boingom, cak nije imao ni oznake AS vec je bio Aviolet. Ne pamtim kad je zadnji put leteo Boing ovu relaciju a nikad jos nije bio sa Aviolet oznakama.
Mozda je AirBus koji redovno saobraca na ovoj liniji zbog manjeg tehnickom problema trenutno prizemljen :)
I ja sam bio ovom letu danas :)


Pa sto se nisi javio :)

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
snork napisao:Laki, kakav je osećaj u 25-30 godina starom B737-300 u odnosu na par godina star A319? Udobnost, buka? Pisao sam ranije kako sam bio iznenađen da je 19 godina star DC-10 bio bolji od novog novcatog A330-300. Ne računam što je Airbus imao "passenger entertainment system" i satelitski telefon za svakog putnika, a DC-10 filmsko platno i projektor, :) nego suštinske stvari.
Ebem li ga, zavisi to od 100 faktora, gde sedis, kakvo je vreme...
Bio je vrlo prijatan let, nema se sta zameriti.

Nego mi bilo zanimljivo, razmisljam od cetvrtka sta nije bilo u redu sa onim avionom, pa sad jos kad umesto njega leti Aviolet, tek se sad pitam sta nije u redu sa onim avionom :)
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Vazduhoplovi

Post od Floyd »

zuzazu napisao:Aviolet je Sustiklina carter kompanija, namenjena za latnju sezonu uglavnom.

Medjutim, lete i Sustikline linije kad neki od Buseva iskoci.

Ujedno to su i jedini avioni u vlasnistvu nacionalnog prevozioca.

Zanimljivost koju necete nigde procitati:

Aviolet nema pilote. Raspisan je konkurs za sest posada (sest kapetana i sest prvih oficira) na odredjeno vreme od 6 meseci. Iz vascelog sveta javilo se citava dva kapetana i 17 kopilota. Dosle su baje iz Etihada da sprovedu interviju i test. Test je identican prijemu u Etihad (zasto bi onda bilo ko konkurisao u upisani Aviolet a ne u Etihad?). Oborili su oba kapetana i 15 kopilota. Polako cete leteti na nicemu :mrgreen:
Uleteće Ryan, Easy I slične kompanije. Nama očigledno nije potreban nacionalni avio prevoznik...
Korisnikov avatar
Heinz
Reactions:
Postovi: 20503
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Vazduhoplovi

Post od Heinz »

Kako će da ulete kad naši imaju subvencije od države na aerodromu? Wizz je 1 od 2 aviona povukao sa BG.aero, tek sada ga vraća posle nekoliko godina.
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Vazduhoplovi

Post od Floyd »

Ma to još malo. Svakako prodaju aerodrom...

Od lidera u regionu će ostati samo dugovi koje će da vraćaju poreski obveznici.
Korisnikov avatar
cozmo
Reactions:
Postovi: 5202
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Vazduhoplovi

Post od cozmo »

snork napisao:Laki, kakav je osećaj u 25-30 godina starom B737-300 u odnosu na par godina star A319? Udobnost, buka? Pisao sam ranije kako sam bio iznenađen da je 19 godina star DC-10 bio bolji od novog novcatog A330-300. Ne računam što je Airbus imao "passenger entertainment system" i satelitski telefon za svakog putnika, a DC-10 filmsko platno i projektor, :) nego suštinske stvari.
Mogu i ja da odgovorim... mnogo bolji. Pritisak se manje oseca, mnogo je tisi i udobniji, mada to zavisi od sedista, konfiguracije sedista. Barem Air Serbia A319 u odnosu na JAT 737. Udobnost moze da zavisi i od vremenskih uslova.
Poslednja izmena od cozmo u 28 Feb 2017, 11:02, izmenjeno 1 put ukupno.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Korisnikov avatar
cozmo
Reactions:
Postovi: 5202
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Vazduhoplovi

Post od cozmo »

zuzazu napisao:Aviolet nema pilote. Raspisan je konkurs za sest posada (sest kapetana i sest prvih oficira) na odredjeno vreme od 6 meseci. Iz vascelog sveta javilo se citava dva kapetana i 17 kopilota. Dosle su baje iz Etihada da sprovedu interviju i test. Test je identican prijemu u Etihad (zasto bi onda bilo ko konkurisao u upisani Aviolet a ne u Etihad?). Oborili su oba kapetana i 15 kopilota. Polako cete leteti na nicemu :mrgreen:
Zar Steva Ignjatovic vise ne leti? Cesto kaci fotke sa svojih letova na B737 Aviolet.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Odgovori