Danas iz BG za Cirih leteli starim Boingom, cak nije imao ni oznake AS vec je bio Aviolet. Ne pamtim kad je zadnji put leteo Boing ovu relaciju a nikad jos nije bio sa Aviolet oznakama.
Mozda je AirBus koji redovno saobraca na ovoj liniji zbog manjeg tehnickom problema trenutno prizemljen
Laki021 napisao:Danas iz BG za Cirih leteli starim Boingom, cak nije imao ni oznake AS vec je bio Aviolet. Ne pamtim kad je zadnji put leteo Boing ovu relaciju a nikad jos nije bio sa Aviolet oznakama.
Mozda je AirBus koji redovno saobraca na ovoj liniji zbog manjeg tehnickom problema trenutno prizemljen
Laki, kakav je osećaj u 25-30 godina starom B737-300 u odnosu na par godina star A319? Udobnost, buka? Pisao sam ranije kako sam bio iznenađen da je 19 godina star DC-10 bio bolji od novog novcatog A330-300. Ne računam što je Airbus imao "passenger entertainment system" i satelitski telefon za svakog putnika, a DC-10 filmsko platno i projektor, nego suštinske stvari.
Mene je u Boingu do Crne Gore razbijao pritisak u glavi/bol u uhu. Svaka promena putanje/visine se osetila. U povratku (tada skoro novim) Embraerom je sva plastika krckala, ali sam let nisam osetio, uključujući poletanje i sletanje.
Tako je mene bol/pritisak u ušima razbijao u jednom British Airways-ovom B737-200, pre 20+ godina. Ne znam zašto. Trebalo bi da pritisak prati spoljni do neke visine (valjda oko 4000 m), pa da se onda održava konstantno kao da je na 4000 m. Ne održava se pritisak kao na zemlji, jer bi trebala jača oplata da avion ne eksplodira na velikoj visini. Jača oplata bi zahtevala više aluminijuma, pa samim tim i veću težinu aviona.
Napisa Zu svojevremeno da je kod Boinga presurizacija kabine slaba tačka.
Ja se trudim da prespavam let koji traje duze od sat vremena. Kao klinac sam isao PG-BG jednom mesecno sigurno ako ne i vise. Letove za Afriku prespavam, nemas u sta da gledas nocu.
Aviolet je Sustiklina carter kompanija, namenjena za latnju sezonu uglavnom.
Medjutim, lete i Sustikline linije kad neki od Buseva iskoci.
Ujedno to su i jedini avioni u vlasnistvu nacionalnog prevozioca.
Zanimljivost koju necete nigde procitati:
Aviolet nema pilote. Raspisan je konkurs za sest posada (sest kapetana i sest prvih oficira) na odredjeno vreme od 6 meseci. Iz vascelog sveta javilo se citava dva kapetana i 17 kopilota. Dosle su baje iz Etihada da sprovedu interviju i test. Test je identican prijemu u Etihad (zasto bi onda bilo ko konkurisao u upisani Aviolet a ne u Etihad?). Oborili su oba kapetana i 15 kopilota. Polako cete leteti na nicemu
Laki021 napisao:Danas iz BG za Cirih leteli starim Boingom, cak nije imao ni oznake AS vec je bio Aviolet. Ne pamtim kad je zadnji put leteo Boing ovu relaciju a nikad jos nije bio sa Aviolet oznakama.
Mozda je AirBus koji redovno saobraca na ovoj liniji zbog manjeg tehnickom problema trenutno prizemljen
I ja sam bio ovom letu danas
Pa sto se nisi javio
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
snork napisao:Laki, kakav je osećaj u 25-30 godina starom B737-300 u odnosu na par godina star A319? Udobnost, buka? Pisao sam ranije kako sam bio iznenađen da je 19 godina star DC-10 bio bolji od novog novcatog A330-300. Ne računam što je Airbus imao "passenger entertainment system" i satelitski telefon za svakog putnika, a DC-10 filmsko platno i projektor, nego suštinske stvari.
Ebem li ga, zavisi to od 100 faktora, gde sedis, kakvo je vreme...
Bio je vrlo prijatan let, nema se sta zameriti.
Nego mi bilo zanimljivo, razmisljam od cetvrtka sta nije bilo u redu sa onim avionom, pa sad jos kad umesto njega leti Aviolet, tek se sad pitam sta nije u redu sa onim avionom
zuzazu napisao:Aviolet je Sustiklina carter kompanija, namenjena za latnju sezonu uglavnom.
Medjutim, lete i Sustikline linije kad neki od Buseva iskoci.
Ujedno to su i jedini avioni u vlasnistvu nacionalnog prevozioca.
Zanimljivost koju necete nigde procitati:
Aviolet nema pilote. Raspisan je konkurs za sest posada (sest kapetana i sest prvih oficira) na odredjeno vreme od 6 meseci. Iz vascelog sveta javilo se citava dva kapetana i 17 kopilota. Dosle su baje iz Etihada da sprovedu interviju i test. Test je identican prijemu u Etihad (zasto bi onda bilo ko konkurisao u upisani Aviolet a ne u Etihad?). Oborili su oba kapetana i 15 kopilota. Polako cete leteti na nicemu
Uleteće Ryan, Easy I slične kompanije. Nama očigledno nije potreban nacionalni avio prevoznik...
snork napisao:Laki, kakav je osećaj u 25-30 godina starom B737-300 u odnosu na par godina star A319? Udobnost, buka? Pisao sam ranije kako sam bio iznenađen da je 19 godina star DC-10 bio bolji od novog novcatog A330-300. Ne računam što je Airbus imao "passenger entertainment system" i satelitski telefon za svakog putnika, a DC-10 filmsko platno i projektor, nego suštinske stvari.
Mogu i ja da odgovorim... mnogo bolji. Pritisak se manje oseca, mnogo je tisi i udobniji, mada to zavisi od sedista, konfiguracije sedista. Barem Air Serbia A319 u odnosu na JAT 737. Udobnost moze da zavisi i od vremenskih uslova.
Poslednja izmena od cozmo u 28 Feb 2017, 11:02, izmenjeno 1 put ukupno.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
zuzazu napisao:Aviolet nema pilote. Raspisan je konkurs za sest posada (sest kapetana i sest prvih oficira) na odredjeno vreme od 6 meseci. Iz vascelog sveta javilo se citava dva kapetana i 17 kopilota. Dosle su baje iz Etihada da sprovedu interviju i test. Test je identican prijemu u Etihad (zasto bi onda bilo ko konkurisao u upisani Aviolet a ne u Etihad?). Oborili su oba kapetana i 15 kopilota. Polako cete leteti na nicemu
Zar Steva Ignjatovic vise ne leti? Cesto kaci fotke sa svojih letova na B737 Aviolet.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”