Testovi automobila - Opšta tema o modelima
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Xc60 mi je ubedljivi favorit u klas, ne znam ni sam zasto, mesto nai zadnjoj klupi je na granici pristojnosti, ali mi je nekako bas legao, mislim da je najvise do motora, petak naravno.
Послато са GT-N7100
Послато са GT-N7100
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Osim sto je napucani XC60 50k, a NX 60k eura.
Naravno, neuporedivo bolji osmobrzinski menjac, kao i daleko jaci i mnogo brzi motor.
Sent from my Sony
Naravno, neuporedivo bolji osmobrzinski menjac, kao i daleko jaci i mnogo brzi motor.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Meni je taj NX nekako mnogo napadan auto, bas preagresivno dizajniran za klasu kojoj pripada.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Meni ok izgleda, samo da kosta oko 20% manje.
Sent from my Sony
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Evo uporedio sam sa turbobenzincem u Qashqaiu... pa i nije tako spor hibrid. Naravno, u odnosu na Nissan, NX je stvarno premium i to se oseti na svakom koraku. E sad napucani Qashqai je 25.000 (bez AWD, koji su jos i skuplji), a ovaj je oko 42.000e...
Lexus NX300H vs Qasqhai 1.6 DIG-T (turbo). Nissan ima 30 konja manje ali 240Nm vs 210Nm u Lexusu:
Lexus, manuelni mod:
0-100: 9,1s
0-160: 22,2s
80-120:
III stepen: 7,3s
IV stepen: 8,4s
V stepen: 11,7s
VI stepen: 15,5s
Nissan:
0-100: 9,6s
0-150: 21,9s (nema za 160), sto znaci da je solidno sporiji.
80-120:
III stepen: 6,3s
IV stepen: 8,7s
V stepen: 11,7s
VI stepen: 15,3s
Prosek potrosnje isti kod oba... negde oko 7,4 litre s tim sto je Nissan 7,5 na 140kmh a NX oko 10 lit na 140 (zbog tezine i sto tad ganja uglavnom samo benzinski motor). Medjutim NX trosi drasticno manje u gradu i sporijoj voznji pa je prosek slican na kraju.
Evo i X3 sa 177KS:
0-100: 9s
0-160: 26,5s
80-120:
IV stepen: 7,9s
V stepen: 9,7s
VI stepen: 13,1s
Vidim da je tu negde i Q5 sa 170KS (ili koliko vec ima)... tako da Lexus uopste nije spor, cak naprotiv. Naravno, turbo verzija je sigurno mnogo brza od svih ovih navedenih ali je potrosnja kod turbaka ogromna. Hibrid je bolji izbor sigurno.
Subjektivni osecaj kod CVT menjaca ustvari je problem. Medjutim kada se izmere vremena, to i nije tako lose, cak naprotiv. Znaci vremena ubrzanja i medjuubrzanja su slicna nekom crossoveru sa dizelkom od oko 170KS.
Lexus NX300H vs Qasqhai 1.6 DIG-T (turbo). Nissan ima 30 konja manje ali 240Nm vs 210Nm u Lexusu:
Lexus, manuelni mod:
0-100: 9,1s
0-160: 22,2s
80-120:
III stepen: 7,3s
IV stepen: 8,4s
V stepen: 11,7s
VI stepen: 15,5s
Nissan:
0-100: 9,6s
0-150: 21,9s (nema za 160), sto znaci da je solidno sporiji.
80-120:
III stepen: 6,3s
IV stepen: 8,7s
V stepen: 11,7s
VI stepen: 15,3s
Prosek potrosnje isti kod oba... negde oko 7,4 litre s tim sto je Nissan 7,5 na 140kmh a NX oko 10 lit na 140 (zbog tezine i sto tad ganja uglavnom samo benzinski motor). Medjutim NX trosi drasticno manje u gradu i sporijoj voznji pa je prosek slican na kraju.
Evo i X3 sa 177KS:
0-100: 9s
0-160: 26,5s
80-120:
IV stepen: 7,9s
V stepen: 9,7s
VI stepen: 13,1s
Vidim da je tu negde i Q5 sa 170KS (ili koliko vec ima)... tako da Lexus uopste nije spor, cak naprotiv. Naravno, turbo verzija je sigurno mnogo brza od svih ovih navedenih ali je potrosnja kod turbaka ogromna. Hibrid je bolji izbor sigurno.
Subjektivni osecaj kod CVT menjaca ustvari je problem. Medjutim kada se izmere vremena, to i nije tako lose, cak naprotiv. Znaci vremena ubrzanja i medjuubrzanja su slicna nekom crossoveru sa dizelkom od oko 170KS.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Lepo je kada zanemarujes realnost, ali osnovna verzija NXa je mozda 42k, nisam gledao cene, ali znam da je u full opremi i sa 4x4, 60k eura.
Opet, jel zaista poredis Nissan i 50% skuplji Lexus, i to kada je klot?
Lepo sam ti napisao za Volva, sa boljim performansama je jeftiniji.
Ista su klasa, Nissan je klasa ispod.
Kao sto su i glc, x3 i q5 ista klasa sa nx.
A svi kostaju slicno, bolje idu i manje trose.
Turbo verzija ima dobre performanse, ali opet ni blizu neceg posebnog u toj klasi.
Mislim da je cak i sa tim motorom najsporiji u klasi.
170ks dizel ima samo Mercedes u pocetnom.dizel.modelu, GLC 220d 4matic i sa 9-obrzinskim menjacem je dosta brzi od NX-a sa 2.5 atmo benzincem i elektro motorom.
Lepo je sto ti pokusavas da izdignes NX time sto poredis stare modele ostalih proizvodjaca, ali ne ide to tako.
E sada, ako je NX zaista klasa ispod, to jest klasa sa GLA, X1i Q3, to onda stvarno postaje apsurdno.
Sent from my Sony
Opet, jel zaista poredis Nissan i 50% skuplji Lexus, i to kada je klot?
Lepo sam ti napisao za Volva, sa boljim performansama je jeftiniji.
Ista su klasa, Nissan je klasa ispod.
Kao sto su i glc, x3 i q5 ista klasa sa nx.
A svi kostaju slicno, bolje idu i manje trose.
Turbo verzija ima dobre performanse, ali opet ni blizu neceg posebnog u toj klasi.
Mislim da je cak i sa tim motorom najsporiji u klasi.
170ks dizel ima samo Mercedes u pocetnom.dizel.modelu, GLC 220d 4matic i sa 9-obrzinskim menjacem je dosta brzi od NX-a sa 2.5 atmo benzincem i elektro motorom.
Lepo je sto ti pokusavas da izdignes NX time sto poredis stare modele ostalih proizvodjaca, ali ne ide to tako.
E sada, ako je NX zaista klasa ispod, to jest klasa sa GLA, X1i Q3, to onda stvarno postaje apsurdno.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Sunce ti al su odvratni ovi japanci 

- grujicd
- Postovi: 9038
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
@Heroj
Lexus je hibrid, to je velika razlika i zato je i skuplji. Drugo je pitanje da li i koliko hibrid manje troši, da li je to sve isplativo i da li je stvarno ekološki bolji kad se uzmu i baterije u obzir. Ali za kupce kojima je stalo do zelenog imidža (bez obzira koliki je to realno), hibrid je broj jedan a o klasičnom dizelu se ni ne razmišlja. Naročito u svetlu skorašnjih afera.
Lexus je hibrid, to je velika razlika i zato je i skuplji. Drugo je pitanje da li i koliko hibrid manje troši, da li je to sve isplativo i da li je stvarno ekološki bolji kad se uzmu i baterije u obzir. Ali za kupce kojima je stalo do zelenog imidža (bez obzira koliki je to realno), hibrid je broj jedan a o klasičnom dizelu se ni ne razmišlja. Naročito u svetlu skorašnjih afera.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Kolika je razlika u tezini, kapiram da je hibrid dosta tezak.
Послато са GT-N7100
Послато са GT-N7100
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Evo, Mercedes ima hibrid, pa ne ide vecnost do 100 i ne koristi skutertronik, a zapravo ima jaci elektromotor i moze vise da ide bez goriva(20-30 puta vise), sa ogranicenjem od 130 km/h, umesto 40 km/h kod Lexusa.
Imaju i dizel hibrid i oba motora nude fenomenalne performanse(2-3 klase iznad) uz visestruko manju potrosnju od Lexusa.
Poenta je da zastareli hibridni motor debelo naplacuju, i ako realno ne nudi nista.
Kakva ekologija, kada przi 8l goriva, vise od prosecnog obicnog dizela, da ne pricamo o hibridima koji trose 2-3l.
A gde su tu minusi za najmanji gepek, najmanje mesta za noge, najlosiju servisnu mrezu i najlosije uslove garancije?
I sve to po dobroj ceni.
Ne moraju Nemci da se gledaju, dovoljno je baciti oko na Volvo xc60.
Sent from my Sony
Imaju i dizel hibrid i oba motora nude fenomenalne performanse(2-3 klase iznad) uz visestruko manju potrosnju od Lexusa.
Poenta je da zastareli hibridni motor debelo naplacuju, i ako realno ne nudi nista.
Kakva ekologija, kada przi 8l goriva, vise od prosecnog obicnog dizela, da ne pricamo o hibridima koji trose 2-3l.
A gde su tu minusi za najmanji gepek, najmanje mesta za noge, najlosiju servisnu mrezu i najlosije uslove garancije?
I sve to po dobroj ceni.
Ne moraju Nemci da se gledaju, dovoljno je baciti oko na Volvo xc60.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- grujicd
- Postovi: 9038
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Pa da, ali koliko košta Mercedesov hibrid? Ili neki drugi, pošto ti je jedna od glavnih zamerki bila što je Lexus skuplji, a poredio si ga sa standardnim motorizacijama.
Pazi, ne bi da se raspravljamo oko da li hibrid ima ili nema smisla. Ni ti ni ja nismo kupci za tako nešto. Poenta je da dođe kupac koji hoće hibrid ne bi li spasao planetu, jer svi po holivudu voze Prijuse. I onda samo to gleda, i slabo ga zanima tablica sa tehničkim podacima.
Pazi, ne bi da se raspravljamo oko da li hibrid ima ili nema smisla. Ni ti ni ja nismo kupci za tako nešto. Poenta je da dođe kupac koji hoće hibrid ne bi li spasao planetu, jer svi po holivudu voze Prijuse. I onda samo to gleda, i slabo ga zanima tablica sa tehničkim podacima.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Ma.ok, ali sigurno takvi kupci nisu u vecini, kada vide da Lexus ide 9, a Mercedes 6s do 100, trosi 3, umesto 8l i sama voznja 9 brzina imesto CVT menjaca.
Kosta 10% vise, ako su isto opremljeni. Ako na to dodas besplatno odrzavanje, eto ti 7% vise. Plus razlika u gorivu i na kraju te Mercedes izadje jeftinije na 100.000km. Neka razlika u gorivu ne bude 5l, nego 4, to je samo dovoljno da pokrije razliku u ceni.
Za to dobijes udobniji auto, veci gepek, vise mesta za putnike, dve klase brzi auto, neuporedivo bolji menjac( svaki klasican je neuporedivo bolji od multitronika).
Govoris kao da su svi.kupci hibrida roboti bez mozga, nista ne gledaju, nikakve razlike, samo da je hibrid, sto svakako nije slucaj.
Sent from my Sony
Kosta 10% vise, ako su isto opremljeni. Ako na to dodas besplatno odrzavanje, eto ti 7% vise. Plus razlika u gorivu i na kraju te Mercedes izadje jeftinije na 100.000km. Neka razlika u gorivu ne bude 5l, nego 4, to je samo dovoljno da pokrije razliku u ceni.
Za to dobijes udobniji auto, veci gepek, vise mesta za putnike, dve klase brzi auto, neuporedivo bolji menjac( svaki klasican je neuporedivo bolji od multitronika).
Govoris kao da su svi.kupci hibrida roboti bez mozga, nista ne gledaju, nikakve razlike, samo da je hibrid, sto svakako nije slucaj.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Nisu roboti ali kupci Lexusa i Tojota nisu ni ljubitelji automobila 
Bar ja takvog nisam upoznao a znam ih dosta koji voze, pre svega Tojote...

Bar ja takvog nisam upoznao a znam ih dosta koji voze, pre svega Tojote...
Poslednja izmena od Floyd u 16 Dec 2015, 11:45, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Ovaj Lexus koji sam vozio je 42.000 eur, ta cena mi je recena. Taj najskuplji je F SPORT sa turbo motorom.
Auto ide odlicno, kao sto sam i rekao, a CVT ima samo takav osecaj. Iste su performanse kao i u Q5 dizel od 170 konja ili bilo koji drugi - eno vam zeperfs pa poredite (a za Lexusa imate i snimke cak). A cena su slicne jel tako? Lexu trosi 3,3 litre po gradu, do recimo 5 mozda. Smesno. Magistrala isto. Prosek podizu brzine od 140 pa nadalje jer raste na 10-11 litara potrosnja, samo zbog CVT menjaca. Ispod 140 je stedljiviji od svih ostalih. Lexus ima oko 1900kg prazan.
Mercedesi mi se ne svidjaju narocito, a X3 mi je kutijast. Audi je lep.
Ja za Mercedesa i BMW X3 imam onu Klarksonovu:
"WHEN A new Mercedes comes along, you know before you’ve even opened the door what it will be like. All Mercs feel broadly similar until the company changes direction, which happens about once every 4,000 years, and then, ever so slowly, they all start to feel slightly different.
It’s the same story with BMW. Its cars were all fast and light for a long time, and then they all became heavy and a bit terrible, and now they’re all as good as cars can be (except the X3, obviously)."
Ajmo da vidimo Mecku GLC od 170KS:
0-100: 8,5
0-160: 25,3 (hm?)
80-120: 5,9 u najbrzem modu (sekundu i nesto brze).
GLK je jos sporiji osim ako ne ides na verziju os 224KS (320 CDI).
I, koje su cene?
U realnoj voznji Lexus je brz isto kao i svi drugi u toj klasi, sa jako malom potrosnjom.
Pa obican JEEP je skuplji desetak iljada od ove verzije, a JEEP je realno kanturina.
P.S. Jeste Mercedes Premium, ali koje su cifre u pitanju, koji se crossover dobije za 42.000?
Auto ide odlicno, kao sto sam i rekao, a CVT ima samo takav osecaj. Iste su performanse kao i u Q5 dizel od 170 konja ili bilo koji drugi - eno vam zeperfs pa poredite (a za Lexusa imate i snimke cak). A cena su slicne jel tako? Lexu trosi 3,3 litre po gradu, do recimo 5 mozda. Smesno. Magistrala isto. Prosek podizu brzine od 140 pa nadalje jer raste na 10-11 litara potrosnja, samo zbog CVT menjaca. Ispod 140 je stedljiviji od svih ostalih. Lexus ima oko 1900kg prazan.
Mercedesi mi se ne svidjaju narocito, a X3 mi je kutijast. Audi je lep.
Ja za Mercedesa i BMW X3 imam onu Klarksonovu:
"WHEN A new Mercedes comes along, you know before you’ve even opened the door what it will be like. All Mercs feel broadly similar until the company changes direction, which happens about once every 4,000 years, and then, ever so slowly, they all start to feel slightly different.
It’s the same story with BMW. Its cars were all fast and light for a long time, and then they all became heavy and a bit terrible, and now they’re all as good as cars can be (except the X3, obviously)."
Ajmo da vidimo Mecku GLC od 170KS:
0-100: 8,5
0-160: 25,3 (hm?)
80-120: 5,9 u najbrzem modu (sekundu i nesto brze).
GLK je jos sporiji osim ako ne ides na verziju os 224KS (320 CDI).
I, koje su cene?
U realnoj voznji Lexus je brz isto kao i svi drugi u toj klasi, sa jako malom potrosnjom.
Pa obican JEEP je skuplji desetak iljada od ove verzije, a JEEP je realno kanturina.
P.S. Jeste Mercedes Premium, ali koje su cifre u pitanju, koji se crossover dobije za 42.000?
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Zasto poredis sa starim modelima kada pricamo o cenama i performansama novih, aktuelni q5 i x3 2.0d su 190ks.
Jeep je "makar" tradicionalno najsposobniji van puta i ima najbolji 4x4 pogon.
Jeep je "makar" tradicionalno najsposobniji van puta i ima najbolji 4x4 pogon.