2018 BMW Serija 3 (G20)
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Pa šta mislite, kako bi onda mogli da se hvale da je nova generacija X0kg lakša od prethodne? Težina svakog auto se deklariše sa nekim procentom punog rezervoara.
I nova C klasa u baznoj verziji ima 41l zapreminu rezervoara.
I nova C klasa u baznoj verziji ima 41l zapreminu rezervoara.
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Svi oni ok krecu (bmw, mrc, audi...) sa tim malim rezervoarima pa ko zeli moze da doplati 100-200e za 20l veci kod dizela. Glupost cista ali tako je nazalost
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Nista tu nije ok
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Ne znam sto sam napisao ovo "ok"




- Gruja1595
- Postovi: 919
- Pridružio se: 26 Maj 2015, 07:22
- Garaža: BMW F30 320eD
- Lokacija: Kragujevac
- Kontakt:
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Na otvoreno u f30 2.0d sa 50l rezervoarom, prelazio sam i 1200km, tako da ako su jos malo sredili potrosnju, taman 40l 
Edit: uh, sad vidim da mi je na f30 57l rezervoar, onda ce morati da se doliva cesce u g20

Edit: uh, sad vidim da mi je na f30 57l rezervoar, onda ce morati da se doliva cesce u g20

https://www.bademantili.rs - prodaja bade mantila
- carov2
- Postovi: 4919
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Kod mene 65l rezervoar...i do sada nisam uspeo da predjem više od 930km izmedju dva sipanja.
A4 B8 TDI 170
Sent from my iPhone using Tapatalk
A4 B8 TDI 170
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Na autoputu? Normalne voznje bi trebalo da predjes 1200km bar
- carov2
- Postovi: 4919
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Offtopic
U zadnjih cca 80k km, od kada vodim detaljnu evidenciju, samo sam dva puta prebacio 900km. Najviše sam točio cca 58l u auto. Znači 65-58=7l rezerve.
Znači 58/1200 * 100 = 4,83l/100km, a takvu potrošnju, normalnom vožnjom u Srbiji, ne mogu da ostvarim.
Ne volim da "cedim" rezervu do samog kraja, a imam i utisak da mi se nešto ranije pali nego na primer kod iznad spomenutog BMW-a. Uglavnom, u najvećem broju slučajeva bude oko 800km do paljenja rezerve.
Onih 900+ km je bilo u dobrim uslovima. ( Samo otvoren put uglavnom, ali i brzina dosta preko ograničenja )
U zadnjih cca 80k km mi je potrošnja oko 6.8l, najviše otvorenog puta.
Moj rezime: Sa ovim autom ne mogu ni 1000km izmedju dva sipanja da napravim. ( I 900km vrlo teško )
Škoda Octavia III, 1.6 TDI slična priča, mada često i manje km može da se napravi nego sa Audijem, a taj auto je dosta štedljiv. ( U proseku 1,5l manje od Audija )
VW Passat B8 je već bolji, i sa njim može relativno lako da se predje više od 1000km. ( Veći rezervoar - 70l ima )
Izvinite na teškom offtopicu, možete i u odgovarajuću temu da prebacite. Kada sam počeo da pišem, nisam se nadao da će da bude Ljubitelj stajl.
Sent from my iPhone using Tapatalk
U zadnjih cca 80k km, od kada vodim detaljnu evidenciju, samo sam dva puta prebacio 900km. Najviše sam točio cca 58l u auto. Znači 65-58=7l rezerve.
Znači 58/1200 * 100 = 4,83l/100km, a takvu potrošnju, normalnom vožnjom u Srbiji, ne mogu da ostvarim.

Ne volim da "cedim" rezervu do samog kraja, a imam i utisak da mi se nešto ranije pali nego na primer kod iznad spomenutog BMW-a. Uglavnom, u najvećem broju slučajeva bude oko 800km do paljenja rezerve.
Onih 900+ km je bilo u dobrim uslovima. ( Samo otvoren put uglavnom, ali i brzina dosta preko ograničenja )
U zadnjih cca 80k km mi je potrošnja oko 6.8l, najviše otvorenog puta.
Moj rezime: Sa ovim autom ne mogu ni 1000km izmedju dva sipanja da napravim. ( I 900km vrlo teško )
Škoda Octavia III, 1.6 TDI slična priča, mada često i manje km može da se napravi nego sa Audijem, a taj auto je dosta štedljiv. ( U proseku 1,5l manje od Audija )
VW Passat B8 je već bolji, i sa njim može relativno lako da se predje više od 1000km. ( Veći rezervoar - 70l ima )
Izvinite na teškom offtopicu, možete i u odgovarajuću temu da prebacite. Kada sam počeo da pišem, nisam se nadao da će da bude Ljubitelj stajl.

Sent from my iPhone using Tapatalk
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32194
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Prvi primerci potpuno nove BMW Serije 3 već su stigli u BMW prodajne salone. Najpopularniji model u Srbiji je BMW 320d, startna cena ovog modela je 36.990€, dok je početna cena modela 330i 40.990€.
http://blog.garaza.rs/bmw-serije-3-stig ... ne-salone/
http://blog.garaza.rs/bmw-serije-3-stig ... ne-salone/
Posetite www.garaza.rs !
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Ajde Trojke ocekujemo uskoro Garaza test nove 3-ke 

Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Dobra cijena za trojku, skoro 5.000 evra jeftinije nego u AT, 3.400 evra manje nego u DE.
Gesendet von meinem SM-G950F mit Tapatalk
Gesendet von meinem SM-G950F mit Tapatalk
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Jel gledas sta imaju od opreme? Ne verujem da je jeftinije u Sr isto opremljeni primerci...
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Pa sva auta su jeftinija u Srbiji...
Delija je prije pominjao da osnovna verzija u Srbiji košta manje a da je oprema skuplja. Ja nisam baš detaljno analizirao, kako god, nekako mi dođe skupo u AT. 50k evra košta identično konfigurisan primerak kao moj samo sa jačim motorom.
Gesendet von meinem SM-G950F mit Tapatalk
Delija je prije pominjao da osnovna verzija u Srbiji košta manje a da je oprema skuplja. Ja nisam baš detaljno analizirao, kako god, nekako mi dođe skupo u AT. 50k evra košta identično konfigurisan primerak kao moj samo sa jačim motorom.
Gesendet von meinem SM-G950F mit Tapatalk
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
U Sr u slucaju G30 je benzinac nenormalno jeftiniji. Npr 540i je u Sr skoro 10k jeftiniji nego u De a 530d malo skuplji.
Ne znam kako ide u AT jel daju popust kao u CH 15-20% na katalosku cenu (koja je prenaduvana).
Mozda je tako i u At malo naduvaju cene pa daju popuste. Dok u Sr ne dobijas neki popust ili max par % ako nisi bitan kupac
Ne znam kako ide u AT jel daju popust kao u CH 15-20% na katalosku cenu (koja je prenaduvana).
Mozda je tako i u At malo naduvaju cene pa daju popuste. Dok u Sr ne dobijas neki popust ili max par % ako nisi bitan kupac