Ovo je auto izudaran gradom i sa manjim oštećenjima pride + 100kkm prešao.
Bacanje para ili ne, ovako nešto je daleko od bezbrižne kupovine. A mi bi sad radije dali i par hiljada više, ali da ne razmišljamo hoće li uskoro riknuti nešto, morati veliki servis, set kvačila i ne znam šta...
Opet, kao što i ti kažeš - to je naš stav, svako ima svoj pogled na svet.
Pa onda kia sve ti se uklapa.
Ja sam prosle godine 3 x isao gledati kiu sortage i svaki put mi je izgledala sve gora i gora tj svaki put nesto vidim sto me me iznervira a kosta 30 k.
Nekako prvi ulazak je bio najbolji
Mada moji zahtevi od auta nemaju veze sa tvojima.
Na tvom mestu ukljucio bih i Toyotu corolu cross hibrid 4x4
Vozio sam se u njoj u taxiju, i takav utisak sam i stekao (da je bliža Suzukiju, nego toj klasi iznad - pre će biti da je RAV4 u toj veličini). Mada, moram priznati, nisam detaljno gledao.
Dodatni problem je što je AWD model 42+ hiljade... Razumem da je hibrid, ali nama je to prosto preko granice.
Kia: dužina 4.66 m, razmak između točkova 2.75 m
Toyota: 4.46 m, 2.64 m
20 cm kraći auto, to je klasa Captura i sličnih SUV-B modela (Kia je SUV-C, ako se ne varam). Sigurno je tesnija unutra od Sportage i manji gepek 100% pošto je hibrid..
Tebi bi samo tako legao CR-V prethodne generacije, koji se prodavao do pre par meseci i kretao koliko se sećam od 35k. Prostora koliko hoćeš,a mislim da su i svi bili 4x4. Sad možeš eventualno da pojuriš neki polovan:
Počinjao je od 38k, bar po zvaničnom cenovniku. I da, u pravu si, legao bi nam, možda da pitam Deltu da nemaju neki zaostao na stanju...
I dalje znatno više priželjkujemo da uzmemo nov auto, ali ovaj sa oglasa je dobar, baš dobar... Da sad i sa Kiom i Karoqom i ostalim alternativama dođe do gadnih komplikacija, ovako nešto bih gledao (ili još mlađi, naravno).
Nego, odvozah malopre Subaru Forestera od Tošinog Bunara do Bubanj Potoka i nazad. Pošto ne znamo šta će biti sa Kiom, vratili smo njega i Karoq u razmatranje, uskoro ću i Škodu provozati (nadam se).
Uglavnom, utisak je bolji nego što sam mislio. Glavna bojazan bila je da će auto (tj. motor u kombijaciji sa CVT-om) biti preslab, posebno uzbrdo. Zato mi se Bubanj Potok i činio kao dobar test.
U automatskom modu, auto ubrzava nešto slabije od Kie (pa i Suzukija), ali nije mrtav, podiže brzinu polako (uz BP), jedino što se dosta čuje. Zvuk (meni) uopšte nije neprijatan, ali osetno se pojača u kabini (motor dođe na oko 4k obrtaja). Međutim, u manuelnom modu, spuštanjem za jednu brzinu, podigne se za ~hiljadu obrtaja, i auto baš lepo pojača. Čak nije ni neprijatno (ne poskoči onako, nego se u recimo jednoj sekundi linearno taj dodatak snage oseti). Naravno, tu zvuk onda bude još izraženiji, ali važnije mi je da auto može u pipavoj situaciji da pretekne kamion na Banstolu - i stvarno deluje da može, obilazio sam vozila po BP-u (koja su išla po stotinak na sat, recimo) "simulirajući" standardno preticanje.
Sve u svemu, Kia je na polju motora i prenosa bolja, ali Subaru isto dobija prelaznu ocenu. Ono što je isto Chernobyl style (not great, not terrible) je potrošnja, koja je bila 8.5l tokom moje vožnje. Kia je na manje zahtevnoj deonici po NS bila na 7.6 (FWD model), računam da bi inovde bilo manje od 8.5l, ali ne mogu da procenim tačno.
Sve ostalo vezano za Subaru je odlično. Preglednost vrhunska (ogromne staklene povrsine), udobno sedište, vrlo prostran, gepek pravilnog oblika (malo duži, a niži od Karoq-a, rekao bih), kvalitet iznutra baš fin.
Sad ostaje pregovaranje oko cene i uslova. Bojim se da tu nema mnogo prostora, ali videćemo...