Iskustva sa putovanja, razne informacije
Ogi
Banned
Reactions:
Postovi: 11254 Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
Lokacija: Beograd
Post
od Ogi » 22 Dec 2017, 14:42
Saša napisao: 22 Dec 2017, 10:52
Ide sigurno jako dobro. Kad ova kutija zvana Doblo ide kao blesava sa tim motorom (samo od 105 konja, još slabijim), mogu misliti kako ide Tipo sa 120 konja.
Inače, to je MultiJet 2 motor, EURO 6 standard, JTD je starija generacija.
Saša
Reactions:
Postovi: 14287 Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad
Post
od Saša » 22 Dec 2017, 14:46
Lepota. Ajd pa da čujemo kakav je.
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32208 Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Post
od trojanac » 22 Dec 2017, 14:52
Iz tvog Seata u ovo, smorićeš se.
Ogi
Banned
Reactions:
Postovi: 11254 Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
Lokacija: Beograd
Post
od Ogi » 22 Dec 2017, 14:56
Ma fino izgleda mogu da ti kazem.
Saša
Reactions:
Postovi: 14287 Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad
Post
od Saša » 22 Dec 2017, 14:57
Neće se smoriti, pravi Fiat dobre automobile. A još sa tim potentnim motorićem...
shandu90
Reactions:
Postovi: 13385 Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
Lokacija: Novi Sad
Post
od shandu90 » 22 Dec 2017, 16:55
Detaljan test menjaca.
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
swemir
Reactions:
Postovi: 3878 Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:52
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:
Post
od swemir » 22 Dec 2017, 18:23
Steta sto nije megane bas me zanimalo da uporedis sa leonom
Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока
Ogi
Banned
Reactions:
Postovi: 11254 Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
Lokacija: Beograd
Post
od Ogi » 22 Dec 2017, 19:26
Jebiga, I ja sam ga hteo ali nisam mogao da biram, neka je vanredna akcija u pitanju pa su automobili mnogo zauzeti.
Ovde imam TAG, koliko sporo moram didem da bi ocitao ? Zvucni signal postoji ?
Saša
Reactions:
Postovi: 14287 Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad
Post
od Saša » 22 Dec 2017, 19:58
Usporiš tek toliko da ne "oduvaš" rampu, otprilike.
Pisne kada ga očita, rampa se diže... Dva piska kada si pri kraju sa kreditom (a ispiše ti tamo na displeju uvek i sumu koja je preostala posle plaćanja). Kada nema kredita - pišti brzo i neprekidno a rampa se ne diže. Ukratko.
TT
shandu90
Reactions:
Postovi: 13385 Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
Lokacija: Novi Sad
Post
od shandu90 » 22 Dec 2017, 20:08
Meni ga ocita na 30 kmh bez problema.
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
pedja
član 001
Reactions:
Postovi: 15368 Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
Lokacija: Beograd
Post
od pedja » 22 Dec 2017, 21:10
Može i brže, ali nema potrebe.
TT
carov2
Reactions:
Postovi: 4953 Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
Garaža: Audi A4
Lokacija: Pirot, Kladovo
Kontakt:
Post
od carov2 » 30 Dec 2017, 13:34
Drugog idem do Beča...na koji prelaz da udarim? Horgoš zna lepo da ga zavuče...
srdjanyo
Reactions:
Postovi: 3507 Pridružio se: 12 Okt 2014, 11:44
Garaža: Škoda Fabia Combi 1.9 TDI
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:
Post
od srdjanyo » 01 Jan 2018, 19:00
Bački Breg. Radi 24 časa.
Послато са D6603 уз помоћ Тапатока
grujicd
Reactions:
Postovi: 9059 Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
Lokacija: Beograd
Post
od grujicd » 01 Jan 2018, 21:39
To je nešto novo? Zar nisu svi ti mali prelazi radili do 19h?
meidling
Reactions:
Postovi: 1134 Pridružio se: 02 Feb 2017, 19:16
Garaža: Volvo XC90 II D4
Lokacija: Wien_Leskovac
Post
od meidling » 01 Jan 2018, 22:51
Backi breg,Kelebija i Horgos su otvoreni 24 h a Bajmok,Backi Vinogradi i Djala od 7 do 19 h
Gesendet von meinem Samsung Galaxy Note 8 mit Tapatalk
Volvo XC90 II D4