pedja napisao: 17 Nov 2019, 18:34
Da je samo do snega, Kama i Tigar bi bile dosta dobro pozicionirane, pogotovo u odnosu na cenu.
T-T
Moguće ali koliko ja vidim, baš te dve marke su najzastupljenije. Ovaj noviji model Tigra (izašao pre možda godinu-dve, ne sećam se) vozi bar pola auta u mom gradu. Od gradskih mališana do SUV vozila. Kamu uglavnom viđam na starijim vozilima.
Što se tiče Kame, o modelu i511 mogu da kažem sve najbolje. Guma dizajnirana za Nivu i ima je samo u toj dimenziji ali je izuzetna u svim uslovima. Sa njom pola metra snega ne predstavlja nikakav problem, a nije loša ni za ostale uslove vožnje. Pre par dana sam nabacio treći komplet tih guma i iskreno jedva čekam sneg
Proklizao mi danas TS860 uzbrdo, 2°C, dosta mokro bilo. Malo sam i ja preterao sa gasom tako da okej.
Inače meka je guma baš, npr. lakši je auto na volanu od letnjeg Hankooka.
mitar1982 napisao:Meni je planinarenje po snegu i ledu ipak daleko zahtevnije od voznje po kiši i suvom. Progledao sam kad sam Dunlop Winter Response zamenio sa Goodyear Ultragrip Ice 2.
Uglavnom se to desi svakom ko staru zimsku gumu zameni novom i bude u prilici da ode na sneg. Svaki milimetar potrošenosti je u direktnoj proporciji sa ponašanjem na snegu.
Meni ne treba posebna prilika da odem na sneg. U principu prva bljuzga, i uglačan led su mi najveći problem. Lokalni put do kuće ima prosečan nagib oko 9% nekih 850 m, sa jako lošom mogućnošću mimoilaženja, tako da i svakodnevna vožnja lako postane mini-avantura.
“I should be sorry if I only entertained them, I wish to make them better.” – G.F. Handel
Pominje se Sava zimska guma kao dobra? Zaboravio sam oznaku koja je? Eskimo s3+ ili neka druga?
Pitam jer sam pre 4god kupio sve 4 savine zimske gume u 225/45/17 i bio prilicno razocaran kako se ponasala u kisnim uslovima temperature oko 2 3°, nije cak ni minus bio. Pa reko da nisu izbacili neki novi model jer od dosta ljudi cujem da su uzeli savu za zimu
TheWickerMan napisao: 17 Nov 2019, 20:11
Proklizao mi danas TS860 uzbrdo, 2°C, dosta mokro bilo. Malo sam i ja preterao sa gasom tako da okej.
Inače meka je guma baš, npr. lakši je auto na volanu od letnjeg Hankooka.
mitar1982 napisao: 17 Nov 2019, 20:45
Meni ne treba posebna prilika da odem na sneg. U principu prva bljuzga, i uglačan led su mi najveći problem. Lokalni put do kuće ima prosečan nagib oko 9% nekih 850 m, sa jako lošom mogućnošću mimoilaženja, tako da i svakodnevna vožnja lako postane mini-avantura.
Realan izbor, nažalost. Izbegavao sam polovne automatike i 4x4 i zbog cene, i zbog mogućih kvarova, ali očigledno je to najpametniji izbor ovde. Većina vozi Scout, 4x4 i sl. karavane, ili neki SUV.
“I should be sorry if I only entertained them, I wish to make them better.” – G.F. Handel
@ogi
Nisam se (mnogo) razočarao jer sam i ja delom kriv.
ftj napisao:Nisi navikao na brutalnu turbo snagu A zimske gume su uvek lakse na volanu od letnjih kad je zima.
Ma odradio je i HillHolder, na koji se nikad nisam navikao, malo više po gasu i proklizaše. A i uslovi su bili baš loši.
Znam to za volan ali baš je osetna razlika, što ovde i nije plus jer mrzim ove nove lagane elektro-servo volane.
TheWickerMan napisao: 17 Nov 2019, 20:11
Proklizao mi danas TS860 uzbrdo, 2°C, dosta mokro bilo. Malo sam i ja preterao sa gasom tako da okej.
Inače meka je guma baš, npr. lakši je auto na volanu od letnjeg Hankooka.
OnePlus 6T via TT
Nema gume koja nece proklizati na mokrom kad se pretera. Jednostavno zakoni fizike
Bitno da prokliza kontrolisano a ne da odes kao na ledu