Ševrolet problemčići
Re: Ševrolet problemčići
Ravno 6 meseci od kad je Epica kod mene, oduzilo se druzenje...
Presao sam oko 6.000 km od kad je preuzeta.
Vise putovanja do Zl, i HN, poneko u lokalu do NS.
Reseni su problemi sa servom, klimom, bravama, veliki problemi sa rashladnim sistemom, 4 puknuta creva, problemi sa zadnjim vesanjem, bobinama i svecicama, busna plinska dizna.
Potrosnja ulja po kojoj su ovi motori poznati i koja ih tera u preranu smrt, je do par deci na 1000km, kako stvari stoje za sad, ne vise. OBAVEZNA je provera i drzanje ulja na maksimumu posle svakih par 1000 km.
Generalni utisak je:
- potrosnja na otvorenom 10-11l plina, u gradu 15-17l plina.
- udobnost sedista i dozivljaj putovanja odalican, bar prema mom iskustvu (A6 je svakako bolji...)
-cena odrzavanja je relativno popularna, ako se preduprede zesci kvarovi, prvenstveno mislim na motor, ove sitnice na trapu, crevca, bobine i ostalo, je ocekivano.
- automatik Aisin, japanac ne ocekujem probleme u skorijoj buducnosti, verovatno najbolji deo na autu, sto se tice kvaliteta
-performanse, utisak je podeljen, zato sto nema hitrosti, ali itekako ume da se zalaufa, kad se smisli, u koju brzinu ce da prebaci, lagodan u preticanjima
-lezanje nemam zamerki, mozda je malo meksi trim, ali vozac se oseca da kontrolise situaciju...
- mane, popravke motora su paprene, jer nema delova za reparaciju, samo originalni delovi moraju da se nabave, a kod nas je to zasu, tj. 3000 evra je da se sredi ta radilica, tj kupuje se sve novo.
-mane 2, losa zavrsna obrada, u smislu, losih srafova, lose antikorozivne zastite, los kvalitet plastika u enterijeru.
Sve u svemu, sad su mi i automobili poput Oktavie, vrlo neudobni i tesni posle Epice, a o Astri G i da ne pricam, uzasna mi je bila poslednja voznja u njoj (uzas od sedista).
Da li uzeti taj auto, obzirom na bagatelne cene, ne znam ni sam, placena je 25.000 evra, sad vredi jedva 20% te cene, posle 7 godina.
Jedno je sigurno, lepo je voziti veliki i udoban auto, okruzen sa grejanjem sedista, vrhunskom klimom, i dobrom muzikom.
Presao sam oko 6.000 km od kad je preuzeta.
Vise putovanja do Zl, i HN, poneko u lokalu do NS.
Reseni su problemi sa servom, klimom, bravama, veliki problemi sa rashladnim sistemom, 4 puknuta creva, problemi sa zadnjim vesanjem, bobinama i svecicama, busna plinska dizna.
Potrosnja ulja po kojoj su ovi motori poznati i koja ih tera u preranu smrt, je do par deci na 1000km, kako stvari stoje za sad, ne vise. OBAVEZNA je provera i drzanje ulja na maksimumu posle svakih par 1000 km.
Generalni utisak je:
- potrosnja na otvorenom 10-11l plina, u gradu 15-17l plina.
- udobnost sedista i dozivljaj putovanja odalican, bar prema mom iskustvu (A6 je svakako bolji...)
-cena odrzavanja je relativno popularna, ako se preduprede zesci kvarovi, prvenstveno mislim na motor, ove sitnice na trapu, crevca, bobine i ostalo, je ocekivano.
- automatik Aisin, japanac ne ocekujem probleme u skorijoj buducnosti, verovatno najbolji deo na autu, sto se tice kvaliteta
-performanse, utisak je podeljen, zato sto nema hitrosti, ali itekako ume da se zalaufa, kad se smisli, u koju brzinu ce da prebaci, lagodan u preticanjima
-lezanje nemam zamerki, mozda je malo meksi trim, ali vozac se oseca da kontrolise situaciju...
- mane, popravke motora su paprene, jer nema delova za reparaciju, samo originalni delovi moraju da se nabave, a kod nas je to zasu, tj. 3000 evra je da se sredi ta radilica, tj kupuje se sve novo.
-mane 2, losa zavrsna obrada, u smislu, losih srafova, lose antikorozivne zastite, los kvalitet plastika u enterijeru.
Sve u svemu, sad su mi i automobili poput Oktavie, vrlo neudobni i tesni posle Epice, a o Astri G i da ne pricam, uzasna mi je bila poslednja voznja u njoj (uzas od sedista).
Da li uzeti taj auto, obzirom na bagatelne cene, ne znam ni sam, placena je 25.000 evra, sad vredi jedva 20% te cene, posle 7 godina.
Jedno je sigurno, lepo je voziti veliki i udoban auto, okruzen sa grejanjem sedista, vrhunskom klimom, i dobrom muzikom.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Ševrolet problemčići
Nekog drugog bi taj auto zavio u crnu, ali ti posto si pedantan u smislu odrzavanja i dosta stvari sam odradis mozda ima smisla 
Послато са GT-N7100

Послато са GT-N7100
Re: Ševrolet problemčići
Evo danas sam imao musterije, sve sam im zivo ispricao, bas me zanima, hoce li prelomiti. Svidja im se. 

Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
I dalje se druzimo, zapremina plinskog rezervorara je 43 litra, prvi put sam ga ispraznio, da vidim koliko staje u njega. To mu daje oko 400km autonomije na otvorenom, i oko 260km u gradu.
Kad se siluje staje u njega skoro 50l, sto mu dodje preko 450km autonomije na plin.
Bila mi je bitna ta info zbog putovanja.
Definitivno je tisi zadnji trap, posle sredjivanja gumica i stabilizatora, ali sad se cuje prednji, koji je bio zamaskiran zvukovima zadnjeg. Mada rekao bih, i da je nesto niza temperatura, ukrutila razne gumice, pa i to malo podize nivo zvuka.
E i da osecam da su gume losije na ovim nizim temp, sto sa na Puntu nikad nisam mogao da prvalim, verovatno jer je on i imao neke vise univerzalne gume, nego letnje performans.
Na Epici je Semperit SpeedLife, guma od 160 evra, kao 4 Wintere za Z10...
Kad se siluje staje u njega skoro 50l, sto mu dodje preko 450km autonomije na plin.
Bila mi je bitna ta info zbog putovanja.
Definitivno je tisi zadnji trap, posle sredjivanja gumica i stabilizatora, ali sad se cuje prednji, koji je bio zamaskiran zvukovima zadnjeg. Mada rekao bih, i da je nesto niza temperatura, ukrutila razne gumice, pa i to malo podize nivo zvuka.
E i da osecam da su gume losije na ovim nizim temp, sto sa na Puntu nikad nisam mogao da prvalim, verovatno jer je on i imao neke vise univerzalne gume, nego letnje performans.
Na Epici je Semperit SpeedLife, guma od 160 evra, kao 4 Wintere za Z10...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Jel ima neko ideju sta moze da puca, bas pukne, nevezano da li auto stoji ili ide, pa cak i kad je ugasen.
Puca od pozadi.
Samo povremeno pukne kao da je nesto nategnuto, pa se rastereti, i tako od kad je kod mene
Nista se drugo ne desava, sem tog udarca koji se ponekad desi....
Puca od pozadi.
Samo povremeno pukne kao da je nesto nategnuto, pa se rastereti, i tako od kad je kod mene
Nista se drugo ne desava, sem tog udarca koji se ponekad desi....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- TheWickerMan
- Postovi: 11198
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Ševrolet problemčići
Opruga?
Re: Ševrolet problemčići
Hm mozda je opruga, mada kao gledali su je, ne vidi se nista, ne znam ni sta bi trebalo da se vidi, jedino kao se ona nekako ne vrti tokom voznje, pa se osete ti koraci kad se rotira povremeno....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Kolike su šanse da lonac auspuha greje neki deo pozadi?
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Ševrolet problemčići
Rekao bih male, jer je do skora bio jedan nosac cak polomljen,, pa je auspuh visio malo dalje od auta....
Mada ima u tu nesto, jednom je auto neko stigao od pozadi, pa se tad taj auspuh i iskrivio, mozda se o on nekako napinje i relaksira, jer ne stoji kako ga je fabrika napravila.
To tako traje i traje, samo me nervira sto niko nema tri blage, sta moze da pukne na autu, sa vremena na vreme, pukne kao da ga neko cekicem udari
....
Mada ima u tu nesto, jednom je auto neko stigao od pozadi, pa se tad taj auspuh i iskrivio, mozda se o on nekako napinje i relaksira, jer ne stoji kako ga je fabrika napravila.
To tako traje i traje, samo me nervira sto niko nema tri blage, sta moze da pukne na autu, sa vremena na vreme, pukne kao da ga neko cekicem udari

Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Ista priča i kod mene na Floridi, a najviše mi se čini da je od auspuha... Zvuk kao metal o metal, baš kao čekić. 

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Ševrolet problemčići
Bax napisao:Rekao bih male, jer je do skora bio jedan nosac cak polomljen,, pa je auspuh visio malo dalje od auta....
Mada ima u tu nesto, jednom je auto neko stigao od pozadi, pa se tad taj auspuh i iskrivio, mozda se o on nekako napinje i relaksira, jer ne stoji kako ga je fabrika napravila.
To tako traje i traje, samo me nervira sto niko nema tri blage, sta moze da pukne na autu, sa vremena na vreme, pukne kao da ga neko cekicem udari....
bax proveri da li nije neki metalni sklop (auspuh ili opruga) pukao na nekom mestu pa da se naslanja sada taj prelomeljni deo jedan na drugi. I usled zagrevanja i hladjenja menja i zapremina pa od ispravljanja i savijanja nastaje taj zvuk.
Re: Ševrolet problemčići
Malopre isto, izadjem iz kola ugasim ga, naspem vodu u prskalicu, sve zakljucam, i posle 5 minuta pukne 

Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
kad se hladi metal pa se odaljava jedan od drugog dela i zato opali najverovatnije.
Re: Ševrolet problemčići
Meni nekad, retko kad, pukne kada da se opruga navali na nešto pa sklizne. To se desi kada nad kad se zadrma auto u vožnji, ali retko.