
Ljubav prema automobilizmu
Re: Ljubav prema automobilizmu
A joj auta


- 7footer
- Postovi: 628
- Pridružio se: 19 Jan 2012, 17:53
- Garaža: Lexus GS 450h, Chevrolet Trax, Yamaha Stryker
- Lokacija: Svet
Re: Ljubav prema automobilizmu
Uz prvi facelift prethodnog SL-a (2006) po meni najuspeliji i najbolji Mercedes dizajn od 2000 na ovamo.Scuderia napisao:A joj auta![]()
Takođe mi se dopada nova S klasa limuzina jer ima tih momenata s početka 2000-ih
Pozdrav
Pozdrav
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Ljubav prema automobilizmu
Meni je tih godina, od 1998. do 2007. godine, imao bas dobar dizajn. Sve je pocelo sa S klasom (w220), pa je dosla C klasa (w203), zatim najlepsa E klasa (W211), CLK (w219), SL (R171) i jos gomila lepih modela. Serija je zavrsila sa predstavljanjem tada nove C klase gde su promenili dizajnerski pravac, w204 mi se bas svidja tek od FL verzije kada su malo promenili pravac.
CLK druge generacije je moja ljubav na prvi pogled, nikada necu zaboraviti tu letnju noc 2003. godine kada sam ga prvi put video uzivo u toj kombinaciji boja i opreme. Secam se kao da je juce bilo, crni CLK 200 Kompressor, AMG pack sa felnama sa pet duplih kraka, spusteni prednji i zadnji prozori bez rama, xenoni, dvobojna koza (crno-bela) i comand unutra sa tv funkcijom...
Proslo je vec 12 godina ali ja i dalje patim za tim autom, buduci da sam racionalan covek, cenim da ga nikada necu imati jer je i dalje iracionalna kupovina. Sa druge strane, da mi das kljuceve top spakovanog CLK ili E coupea, mislim da bi uzeo CLK...
CLK druge generacije je moja ljubav na prvi pogled, nikada necu zaboraviti tu letnju noc 2003. godine kada sam ga prvi put video uzivo u toj kombinaciji boja i opreme. Secam se kao da je juce bilo, crni CLK 200 Kompressor, AMG pack sa felnama sa pet duplih kraka, spusteni prednji i zadnji prozori bez rama, xenoni, dvobojna koza (crno-bela) i comand unutra sa tv funkcijom...
Proslo je vec 12 godina ali ja i dalje patim za tim autom, buduci da sam racionalan covek, cenim da ga nikada necu imati jer je i dalje iracionalna kupovina. Sa druge strane, da mi das kljuceve top spakovanog CLK ili E coupea, mislim da bi uzeo CLK...
Re: Ljubav prema automobilizmu
CLK220 CDI iracionalan? Daj molim te, pa nije Ferrari.
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Ljubav prema automobilizmu
Ne mislim sa aspekta potrosnje nego po mojim standardima 
Recimo to ovako, ja da sada prodam keca i kupim CLK, taj CLK bi bio duplo stariji i sa duplo vise kilometara plus bi troskovi eksploatacije bili visi. Nadam se da smo se sada razumeli...

Recimo to ovako, ja da sada prodam keca i kupim CLK, taj CLK bi bio duplo stariji i sa duplo vise kilometara plus bi troskovi eksploatacije bili visi. Nadam se da smo se sada razumeli...
Re: Ljubav prema automobilizmu
I meni je dizajn Mecke tih godina perfektan, tj od W211 (W211FL, W209FL, prvi CLS, SL R230 uh...) pa do ovih kockastih koji su mi bas losi i totalno neMercedesovski. Sad mi se opet svidja zbog ovog novog pravca.
Ali i meni je taj CLK jedan od najomiljenijih auta ikad i ne mislim da je toliko iracionalna kupovina, ali mozda je malo precenjen, tj do 10k je i ok za FLa, nego je problem sto su retki i preko, a kod nas da ne govorim.
Ali i meni je taj CLK jedan od najomiljenijih auta ikad i ne mislim da je toliko iracionalna kupovina, ali mozda je malo precenjen, tj do 10k je i ok za FLa, nego je problem sto su retki i preko, a kod nas da ne govorim.
Re: Ljubav prema automobilizmu
Risto napisao:Ne mislim sa aspekta potrosnje nego po mojim standardima
Recimo to ovako, ja da sada prodam keca i kupim CLK, taj CLK bi bio duplo stariji i sa duplo vise kilometara plus bi troskovi eksploatacije bili visi. Nadam se da smo se sada razumeli...
Dobro, to je nešto drugo. Ne verujem da je održavanje puno skuplje od tvog keca.
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Ljubav prema automobilizmu
Imao bi bolji auto i to je najbitnije. A i ne mora da bude duplo veća kilometraža...i dan danas kad vidim lepo očuvan w203 skrene mi pogled - vrlo skladno i lepo dizajniran auto.Risto napisao:Ne mislim sa aspekta potrosnje nego po mojim standardima
Recimo to ovako, ja da sada prodam keca i kupim CLK, taj CLK bi bio duplo stariji i sa duplo vise kilometara plus bi troskovi eksploatacije bili visi. Nadam se da smo se sada razumeli...
Poslednja izmena od starac vujadin u 22 Nov 2015, 23:34, izmenjeno 1 put ukupno.
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Ljubav prema automobilizmu
Gledam to iz svoje perspektive, najmladji primerci imaju 6 (da ne kazem 7 godina) i kostaju preko 10k evra u ok stanju. Evo jednog koji bi ispunio sve moje zelje:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=1
AMG pack, ok kilometraza, ok oprema, dizel, automatik, cena 11.7 netto. Znaci da bi trebao da dam keca i jos solidan broj ljubicastih da bi vozio 2 godine stariji auto sa vise kilometara na satu od mog sadasnjeg auta. Plus cenim da je postprodaja CLK jos teza misija od prodaje mog trenutnog auta.
CLK je bolji auto ali recimo da ima losiju voznu dinamiku, da je skloniji kvarovima (bar prema iskustvu sa 3 w203 u porodici), Mercedes je tih godina kuburio sa kvalitetom. Kec je sa druge strane u FL verziji prilicno zreo auto i pravi jako malo problema.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=1
AMG pack, ok kilometraza, ok oprema, dizel, automatik, cena 11.7 netto. Znaci da bi trebao da dam keca i jos solidan broj ljubicastih da bi vozio 2 godine stariji auto sa vise kilometara na satu od mog sadasnjeg auta. Plus cenim da je postprodaja CLK jos teza misija od prodaje mog trenutnog auta.
CLK je bolji auto ali recimo da ima losiju voznu dinamiku, da je skloniji kvarovima (bar prema iskustvu sa 3 w203 u porodici), Mercedes je tih godina kuburio sa kvalitetom. Kec je sa druge strane u FL verziji prilicno zreo auto i pravi jako malo problema.
- Uroš S.
- Postovi: 10989
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Ljubav prema automobilizmu
Lošiju dinamiku? Koliko se sećam on je 50:50 raspored mase i fenomenalno se vozi.
P8 Lite TT
P8 Lite TT
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Ljubav prema automobilizmu
Na moju zalost nisam ga vozio, misljenje sam dao zato sto je radjen na platformi C klase w203 a za volanom tog auta imam mnogo kilometara. Ako CLK nije drasticno bolji od C klase na cijoj platformi je uradjen, onda je kec ipak bolje balansiran auto sa boljim osecajem na volanu, pruza vise uzivanja u voznji...
Re: Ljubav prema automobilizmu
Mercedes je tada kuburio jedino sa rđom, ostalo je potpuno uredno.
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Ljubav prema automobilizmu
Da li treba da ti nabrajam sve kvarove na C220 CDI sa kojom smo presli 100.000 kilometara? Auto je vozen od 160k km do 260k km koliko ima sada. Cal i djedove dve C klase koje su kupovane sa 60.000 odnosno 40.000 km su imale neke glupe ali i skupe kvarove tipa ode ti elektro motor sedista ili turbina na 80.000km.
Re: Ljubav prema automobilizmu
Kod mene 376000 na satu (došao je sa oko 195000), nisam imao takvih problema što si naveo.