Mnogi previše očekuju kada je "premium" u pitanju, baš sam nešto posmatrao oko svog auta, pa bi ja voleo da ima M paket, veliku multimediju, adaptivno vešanje, adaptivni tempomat, automatski menjač i više konja. Ali ako pogledma taj auto onako objektivno, ja imam odlična sedišta, adaptivna svetla, vrlo lepo uparen motor i menjač (doduše fali konja ali to se da ispraviti), ostaje realno pitanje da li mi treba velika navigacija, bolje ozvučenje i sl. Lako je pričati šta bi sve bilo lepo kada neko drugi daje lovu za auto, ali da ja moram sve to da platim onda nisam siguran da bi doplatio 10 hiljada evra da bi dobio sve ove gore stvari koje mi možda i ne trebaju. Doduše, M paket znači mnogo i za postprodaju, to se isplati definitivno doplatiti
Ja volim osećaj u vožnji koji daje RWD pogon, sportski karakter auta, a to nema baš u svakom drugom autu D segmenta. Cene novih su takve da to ne bi ni razmatrao ali kada kupuješ polovan onda razlika nije velika i ja bi svakako doplatio za sve ovo gore nabrojano. Često ljudi premiume kupuju na firmu, pa se deo razlike istopi, dobiju bolje akcijske cene (znam koliko mi kao firma plaćamo naše BMW-e i to su stvarno ok cene), ili jednostavno zarađuju dobro i nije im stalo da misle da li će ih premium na kraju period od 4 godine koštati 100 ili 200 evra više na mesečnoj bazi.
Ne voli svako isti koncept automobila, možda je nekome važnije da li ima kožna sedišta i kameru za vožnju unazad od toga kako se auto vozi, meni je prva stvar koju doživim kada provozam neki auto upravo to kako se vozi. Da ne ispadne da sam neki trkač ili profi sportski vozač, ja samo vozim malo brže od proseka ali volim da imam osećaj sigurnosti u auto kada uđem u krivinu brže nego što bi trebalo.
Kada sam pre par meseci bio bez auta, malo više sam vozio Insignu i Passata B7, i po lošem vremenu mi se dešavalo da mi pobegne prednji kraj, jednostavno sam naučio da moj stil vožnje RWD auto podnosi dok sa FWDom znam da preteram
