Stanje na putevima, radovi, izmene saobraćaja...
- pedja
- član 001
- Postovi: 15364
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Stanje na putevima, radovi, izmene saobraćaja...
Jeste.
TapaT
TapaT
- pedja
- član 001
- Postovi: 15364
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Stanje na putevima, radovi, izmene saobraćaja...
Ne znam da li znate, u naredna dva meseca je zatvoren pristup Pančevačkom mostu sa Pančevačkog puta, zbog rekonstrukcije drugog železničkog mosta/nadvožnjaka.
To znači da kolaps vol.2 nastaje od sutra.
Linija 108 će kružiti dodatnih 15km, kao i busevi ATP Pančevo, jer je preporuka da se koristi obilaznica, do Ovčanskog puta, odnosno:

Ipak, za automobile, moja preporuka je:

Crvenim iksićem je označen prelaz preko pruge, a tu je i sportski centar Score. Ukoliko ne pređete prugu, omašili ste nešto. Posle toga, postoje dve opcije, tj paralelne ulice sa obe strane kanala. Preporuka je ona koja izlazi na semafor, jer ćete se teoretski uključiti lakše. U praksi, biće tolika gužva da će se blokirati i saobraćaj na Zrenjaninskom putu, jer ljudi ulaze u raskrsnicu, tu i ostanu, pa se niko ne pomera. Malopre sam se vraćao iz grada, iz te uličice se sliva kolona, a semafor drži vrlo kratko, plus je nedelja. Kada pola Pančeva krene sutra, biće vrlo interesantno.
Zbog toga, ja ću ili na Zemun, ili ću putićima kroz Krnjaču do Metroa, a ostalima želim puno sreće.
A evo i zvanično, da ne bude da izmišljam
http://www.putevi-srbije.rs/index.php/radovi

To znači da kolaps vol.2 nastaje od sutra.
Linija 108 će kružiti dodatnih 15km, kao i busevi ATP Pančevo, jer je preporuka da se koristi obilaznica, do Ovčanskog puta, odnosno:

Ipak, za automobile, moja preporuka je:

Crvenim iksićem je označen prelaz preko pruge, a tu je i sportski centar Score. Ukoliko ne pređete prugu, omašili ste nešto. Posle toga, postoje dve opcije, tj paralelne ulice sa obe strane kanala. Preporuka je ona koja izlazi na semafor, jer ćete se teoretski uključiti lakše. U praksi, biće tolika gužva da će se blokirati i saobraćaj na Zrenjaninskom putu, jer ljudi ulaze u raskrsnicu, tu i ostanu, pa se niko ne pomera. Malopre sam se vraćao iz grada, iz te uličice se sliva kolona, a semafor drži vrlo kratko, plus je nedelja. Kada pola Pančeva krene sutra, biće vrlo interesantno.
Zbog toga, ja ću ili na Zemun, ili ću putićima kroz Krnjaču do Metroa, a ostalima želim puno sreće.
A evo i zvanično, da ne bude da izmišljam

http://www.putevi-srbije.rs/index.php/radovi

- grujicd
- Postovi: 9055
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Stanje na putevima, radovi, izmene saobraćaja...
SItuacija bi bila kudikamo bolja da je na pupinovom mostu i obilaznici ograničenje recimo 100, kao na putu rezervisanom za motorna vozila, a ne 50. Više ljudi bi sad išlo tim putem čak i da im treba centar.
http://www.blic.rs/vesti/beograd/kilome ... do/dg5wgsw
http://www.blic.rs/vesti/beograd/kilome ... do/dg5wgsw
- Ji 4Tze
- Postovi: 8227
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Stanje na putevima, radovi, izmene saobraćaja...
Morale bi trake biti fizički odvojene barijerom za 100 km/h. Kao PA-BG
Boringly average, but also perfect for school run mums
- grujicd
- Postovi: 9055
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Stanje na putevima, radovi, izmene saobraćaja...
Znam sve to, analizirali smo detaljno i ovde na foumu, samo ne mogu da ne zakukam što su takvu glupost napravili.
Re: Stanje na putevima, radovi, izmene saobraćaja...
Kako su odvojene na BG - Obrenovac?
- grujicd
- Postovi: 9055
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Stanje na putevima, radovi, izmene saobraćaja...
Nije ni neophodna barijera, samo da je obična linija a ne bandere između traka pa bi moglo bar 80.
U svakom slučaju veliki, veliki propust projektanta i onog ko je odobrio projekat. Mene bi bilo sramota da je to moje delo. Ili bar da su onda stavili samo po jednu ili dve trake i uštedeli pare, ovako smo platili mnogo više nego što je trebalo za poluproizvod.
U svakom slučaju veliki, veliki propust projektanta i onog ko je odobrio projekat. Mene bi bilo sramota da je to moje delo. Ili bar da su onda stavili samo po jednu ili dve trake i uštedeli pare, ovako smo platili mnogo više nego što je trebalo za poluproizvod.
Re: Stanje na putevima, radovi, izmene saobraćaja...
Zasto? Nova moda?Ji 4Tze napisao:Morale bi trake biti fizički odvojene barijerom za 100 km/h. Kao PA-BG
Ibarska nema fizicku barijeru za odvajanje, brzina je 80.
Obilaznica koja je kudikamo uza i losija od Pupinovog mosta nema fizicku barijeru za odvajanje a brzina je 100km/h. Pri tome je tranzit i veoma mnogo vozila u odnosu na most.
Avalski /Kragujevacki put nema fizicku barijeru brzina je 80km/h
Mali Pozarevac -Mladenovac nema fizicku barijeru, brzina je 100km/h
Ada- Ostruznica nema fizicku barijeru, brzina je 100km/h.
Nijedan magistralni put prvog reda nema fizicku barijeru, brzina je 80km/h.
I tako moze jos mnogo puteva da se nabroji koji su sa uzom kolovoznom trakom, sa manje traka, sa manjom preglednoscu, i svi su vise od 50km/h dopustene brzine i bez fizicke barijere za odvajanje.
Nesto ne stima u toj zvanicnoj prici o postojanju barijere kao obavezi odnosno da je ogranicenje do 50km/h zbog nje.
Deonica kroz Meljak je recimo 50km/h a to i Pupinov most je neuporedivo, barem meni, saobracajno reseno tako da ne moze da bude niti isto ogranicenje.
Re: Stanje na putevima, radovi, izmene saobraćaja...
Pitajte Đuru, 19.05.2016.
http://radiolaguna.rs/pitajte_djuru/pit ... _3342.html
Pitanje:
Slušalac Zoran Đorđević pita, kako je kategorisana obilaznica oko Beograda, koja ide od Zemuna preko Pupinovog mosta do Pančeva, jer je ograničenje od 50 km/h nejasno?! Put ima tri trake, nema poljoprivredne mehanizacije, nema semafora, ne prolazi kroz naselje, pa je odgovor možda u svakodnevnom punjenju budžeta postavljanjem radara?!
Odgovor:
Saobraćjnica Severna tangenta je izvedena prema dobijenoj građevinskoj dozvoli i odobrenoj tehničkoj dokumentaciji. Projektom je predviđena brzina kretanja vozila od 50 km/h i shodno tome je postavljena odgovarajuća saobraćajna signalizacija.
U toku je pribavljanje upotrebne dozvole za izvedenu saobraćajnicu, koja mora biti u skladu sa izdatom građevinskom dozvolom. Po dobijanju upotrebne dozvole i predaji objekta na upotrebu i održavanje biće moguće podneti inicijativu za izmenu režima odvijanja saobraćaja na trasi, odgovaraju iz Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda.
27 Dec, 2014
http://auto.blog.rs/blog/auto/vesti/201 ... na-50-km-h
Kako prenosi Tanjug, proteklih dana u javnosti se pokrenulo pitanje zašto je brzina kretanja vozila na Pupinovom mostu ograničena na 50 kilometara na sat.
Kada je reč o brzini kratanja vozila na toj saobraćajnici, CIP je kao projektant u potpunosti ispoštovao projektnu geometriju zadatu Planom detaljne regulacije i Projektnim zadatkom, kažeeneralni direktor Saobraćajnog instituta CIP-a Milutin Ignjatović.
"Ovim dokumentima, na banatskoj strani je predviđena širina srednjeg razdelnog pojasa od dva metra sa stubom javne rasvete, što ograničava brzinu na 50 km/h. Za veću brzinu od 50 km/h potrebna je i veća širina razdelne trake sa elastičnom ogradom, što je projektant i ukazivao investitoru na početku izrade dokumentacije", kaže Ignjatović.
Prema rečima Ignjatovića, na zemunskoj strani je brzina ograničena na 50 km/h zbog čestih raskrsnica u nivou, a brzina na mostu nije ograničena na 50 km/h zbog samog mosta već je prilagođena brzini predviđenoj za celu saobraćajnicu.
"Ovde treba napomenuti da je reč o gradskoj saobraćajnici dužine svega 20 km na kojoj su predviđene raskrsnice u nivou i u zoni gde se planira razvoj različitih sadržaja, tako da brzina od 50 km/h odgovara nameni te saobraćajnice i budućem okruženju", dodao je Ignjatović.
...
http://radiolaguna.rs/pitajte_djuru/pit ... _3342.html
Pitanje:
Slušalac Zoran Đorđević pita, kako je kategorisana obilaznica oko Beograda, koja ide od Zemuna preko Pupinovog mosta do Pančeva, jer je ograničenje od 50 km/h nejasno?! Put ima tri trake, nema poljoprivredne mehanizacije, nema semafora, ne prolazi kroz naselje, pa je odgovor možda u svakodnevnom punjenju budžeta postavljanjem radara?!
Odgovor:
Saobraćjnica Severna tangenta je izvedena prema dobijenoj građevinskoj dozvoli i odobrenoj tehničkoj dokumentaciji. Projektom je predviđena brzina kretanja vozila od 50 km/h i shodno tome je postavljena odgovarajuća saobraćajna signalizacija.
U toku je pribavljanje upotrebne dozvole za izvedenu saobraćajnicu, koja mora biti u skladu sa izdatom građevinskom dozvolom. Po dobijanju upotrebne dozvole i predaji objekta na upotrebu i održavanje biće moguće podneti inicijativu za izmenu režima odvijanja saobraćaja na trasi, odgovaraju iz Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda.
27 Dec, 2014
http://auto.blog.rs/blog/auto/vesti/201 ... na-50-km-h
Kako prenosi Tanjug, proteklih dana u javnosti se pokrenulo pitanje zašto je brzina kretanja vozila na Pupinovom mostu ograničena na 50 kilometara na sat.
Kada je reč o brzini kratanja vozila na toj saobraćajnici, CIP je kao projektant u potpunosti ispoštovao projektnu geometriju zadatu Planom detaljne regulacije i Projektnim zadatkom, kažeeneralni direktor Saobraćajnog instituta CIP-a Milutin Ignjatović.
"Ovim dokumentima, na banatskoj strani je predviđena širina srednjeg razdelnog pojasa od dva metra sa stubom javne rasvete, što ograničava brzinu na 50 km/h. Za veću brzinu od 50 km/h potrebna je i veća širina razdelne trake sa elastičnom ogradom, što je projektant i ukazivao investitoru na početku izrade dokumentacije", kaže Ignjatović.
Prema rečima Ignjatovića, na zemunskoj strani je brzina ograničena na 50 km/h zbog čestih raskrsnica u nivou, a brzina na mostu nije ograničena na 50 km/h zbog samog mosta već je prilagođena brzini predviđenoj za celu saobraćajnicu.
"Ovde treba napomenuti da je reč o gradskoj saobraćajnici dužine svega 20 km na kojoj su predviđene raskrsnice u nivou i u zoni gde se planira razvoj različitih sadržaja, tako da brzina od 50 km/h odgovara nameni te saobraćajnice i budućem okruženju", dodao je Ignjatović.
...
Poslednja izmena od Heinz u 06 Sep 2016, 21:55, izmenjeno 1 put ukupno.
- pedja
- član 001
- Postovi: 15364
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Stanje na putevima, radovi, izmene saobraćaja...
Nema bandera.
I slazem se za tri trake. Mogli su ostaviti i dve (mada je sa 50 dovoljna i jedna, ali zbog kvarova...), te ustedeti brdo para i asfaltirati nesto pametno. Recimo, prosiriti Zrenjaninski put od raskrsnice Borca/Ovca, do Pupina.
No, trosenje reci uzalud. Sada je pitanje kolapsa zbog radova. Gledam jutros, bus ATP, smorili se ljudi najstranije, put im se vise nego duplirao. Nadam se da ce ti vozovi leteti, jer zbog necijeg uzimanja novca, menjaju relativno nove nadvoznjake, koji satro ne ispunjavaju neke EU standarde celika. Prvo su 2-3 drndali oko onog ka Pancevu, sada ce najmanje jos dva i ovaj drugi.
Nesto razmisljam, negde u svetu (Kina ili tako neki), to bi sve zavrsili preko noci, a ako i ne, nasli bi resenje i napravili neku pomocnu saobracajnicu ili komplet nadvoznjak, kako bi maksimalno premostili do kraja radova..
TapaT
I slazem se za tri trake. Mogli su ostaviti i dve (mada je sa 50 dovoljna i jedna, ali zbog kvarova...), te ustedeti brdo para i asfaltirati nesto pametno. Recimo, prosiriti Zrenjaninski put od raskrsnice Borca/Ovca, do Pupina.
No, trosenje reci uzalud. Sada je pitanje kolapsa zbog radova. Gledam jutros, bus ATP, smorili se ljudi najstranije, put im se vise nego duplirao. Nadam se da ce ti vozovi leteti, jer zbog necijeg uzimanja novca, menjaju relativno nove nadvoznjake, koji satro ne ispunjavaju neke EU standarde celika. Prvo su 2-3 drndali oko onog ka Pancevu, sada ce najmanje jos dva i ovaj drugi.
Nesto razmisljam, negde u svetu (Kina ili tako neki), to bi sve zavrsili preko noci, a ako i ne, nasli bi resenje i napravili neku pomocnu saobracajnicu ili komplet nadvoznjak, kako bi maksimalno premostili do kraja radova..
TapaT
Re: Stanje na putevima, radovi, izmene saobraćaja...
Ovako nešto?pedja napisao: Nesto razmisljam, negde u svetu (Kina ili tako neki), to bi sve zavrsili preko noci, a ako i ne, nasli bi resenje i napravili neku pomocnu saobracajnicu ili komplet nadvoznjak, kako bi maksimalno premostili do kraja radova..
http://youtu.be/B-n5xduCYrE
- Ji 4Tze
- Postovi: 8227
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Stanje na putevima, radovi, izmene saobraćaja...
Ma mora barijera zbog bandera, nemoj da si davitelj...ljubitelj napisao:Zasto? Nova moda?Ji 4Tze napisao:Morale bi trake biti fizički odvojene barijerom za 100 km/h. Kao PA-BG
Ibarska nema fizicku barijeru za odvajanje, brzina je 80.
Obilaznica koja je kudikamo uza i losija od Pupinovog mosta nema fizicku barijeru za odvajanje a brzina je 100km/h. Pri tome je tranzit i veoma mnogo vozila u odnosu na most.
Avalski /Kragujevacki put nema fizicku barijeru brzina je 80km/h
Mali Pozarevac -Mladenovac nema fizicku barijeru, brzina je 100km/h
Ada- Ostruznica nema fizicku barijeru, brzina je 100km/h.
Nijedan magistralni put prvog reda nema fizicku barijeru, brzina je 80km/h.
I tako moze jos mnogo puteva da se nabroji koji su sa uzom kolovoznom trakom, sa manje traka, sa manjom preglednoscu, i svi su vise od 50km/h dopustene brzine i bez fizicke barijere za odvajanje.
Nesto ne stima u toj zvanicnoj prici o postojanju barijere kao obavezi odnosno da je ogranicenje do 50km/h zbog nje.
Deonica kroz Meljak je recimo 50km/h a to i Pupinov most je neuporedivo, barem meni, saobracajno reseno tako da ne moze da bude niti isto ogranicenje.
Boringly average, but also perfect for school run mums
- speedy stikis
- Postovi: 2120
- Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27
Re: Stanje na putevima, radovi, izmene saobraćaja...
https://www.youtube.com/watch?v=zh5Bx996CvI
U normalno svetu se to radi ovako!
SRBISTAN ONAJ NAJGORI SMO ALI NAJGORI!
U normalno svetu se to radi ovako!
SRBISTAN ONAJ NAJGORI SMO ALI NAJGORI!
Re: Stanje na putevima, radovi, izmene saobraćaja...
Pisao sam vec, to im ne smeta da radarisu na tom potezu od Pupinovog mosta do Pancevackog puta gde ljudi normalno voze 120 i vise.
Tako da ko proazli tuda neka bude oprezan.
Tako da ko proazli tuda neka bude oprezan.
- pedja
- član 001
- Postovi: 15364
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Stanje na putevima, radovi, izmene saobraćaja...
Znam da je ljudima guzva i da ne zele da kruze, te da se snalaze, ali da su bezobzirni toliko...
Iz Panceva se iskljucuju ka Renatu, pa ispod mosta, pa na nasip, pa onda uskacu na rampu (kojom dolaze vozila sa Zrenjaninskog puta) i to bocno, iz zbunja, pritom se ponasajuci kao da imaju prednost. Neverovatni su...
Iz Panceva se iskljucuju ka Renatu, pa ispod mosta, pa na nasip, pa onda uskacu na rampu (kojom dolaze vozila sa Zrenjaninskog puta) i to bocno, iz zbunja, pritom se ponasajuci kao da imaju prednost. Neverovatni su...