


Izgleda da sam zreo za psihiatra

Nego batalimo to, kad ces da pokazes bmw, dodji na "kavu"

Ako je 2.0 TDI dovoljno dobar da se poredi sa 220d i 20d, onda od te ekskluzivnosti BMWa i Mercedesa nemas nista osim price.igor_harris napisao:@Risto
Imas tu i drugi ugao gledanja. Zasto bi vozio premium brend koji deli gomilu delova, pa cak i dobar deo dizajna, sa budget brendovima? Gde je tu ekskluzivnost?
To jeste ugao iz kog se redje gleda, ali da sam ja u takvoj poziciji, tako bih razmisljao.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Nigde nisam napisao da ne mozes porediti BMW sa 508 vec ni Merc ni Audi kao ni Jaguar ili Alfu Djuliju.maniaxxx napisao: 09 Mar 2019, 09:59 U pravu si Risto. Vozi se nadprosecno BMW, isti je razlog zasto je moj brat kupio Bmw, zadnja vuca. Zato je i specificno opremljen, ali takvi ste u manjini, vecina jih kupuje zbog znacke, nazalost, jebe se njima koja vuca je (ionako jih je sve vise x drive), samo da izgleda "mocno" i da je prava znacka.
Evo vidis rockov post, ne mozes porediti 508 i bmw, a zasto ne molim lepo?
Rock, ti si laki jr kad je bmw u pitanju, razumem to, svako ima svoj izbor, ali ne volim kad je nesto apriori losije, samo zbog znacke, a u tome znackarstvu prednjacite bmwjasi i audijasi. Zasto? Jer vam toliko Imponuje jebena znacka?
Ozbiljno pitam, ne provociram, mozda sam samo ja cudan sto mi nista ne znaci to.
Mnogo očekujete od premiuma, nije to ekskluziva kao nekada kada se znalo ko u gradu ima BMW/Mercedes. To je auto za višu srednju klasu u DE, drugi najprodavaniji proizvođač tamo je Mercedes. Sad i Porsche gura 2.0 motore u svoje automobile, tako da 1.33 u Jer ću ili 1.0 u Audiju su realnost...igor_harris napisao:Pa kod svih tih stvari koje se skupo prodaju pod nekom premijum etiketom glavni oslonac je upravo prica. Nekad je ta prica zasnovana na tradiciji, nekad na kvalitetu, nekad na ekskluzivnosti, ali na kraju dana uvek je to samo prica.
Zato i kazem, ako je nekome imperativ prica o ekskluzivnosti, verovatno da nece izabrati Audi/Porsche TDI ili Merc DCI
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
ROCK napisao: 09 Mar 2019, 19:01 Mozda ne mrzis ali tvoji postovi tako izgledaju zar ne?
I ja sam daleko od fanboj-a (moje licno misljenje). Ne branim nikog ni po koju cenu. Iznosim svoje licni stav bez upustanja u glupe diskusije.
I dalje mislim da su svi "premijumi" precenjeni i da je dodatna oprema skidanje koze.
Takodje mislim da ko ne uzima na lizing po dobrim uslovima je neisplativo kupovati nov auto. Vec je mnogo bolja i pametnija kupovina povovnjaka god dve starog ispod 50k km gde su cene realnije (uglavnom)
Nisam mislio na stare automobile vec na jako mlade polovnjake god max 2 godine stari sa ispod 50k km.maniaxxx napisao: 09 Mar 2019, 19:23ROCK napisao: 09 Mar 2019, 19:01 Mozda ne mrzis ali tvoji postovi tako izgledaju zar ne?
I ja sam daleko od fanboj-a (moje licno misljenje). Ne branim nikog ni po koju cenu. Iznosim svoje licni stav bez upustanja u glupe diskusije.
I dalje mislim da su svi "premijumi" precenjeni i da je dodatna oprema skidanje koze.
Takodje mislim da ko ne uzima na lizing po dobrim uslovima je neisplativo kupovati nov auto. Vec je mnogo bolja i pametnija kupovina povovnjaka god dve starog ispod 50k km gde su cene realnije (uglavnom)
Polovnjaci ne odudaraju toliko cenom šta je slabo za kupce novih a dobro za one koji kupuju polovne. Sad polovan/ novi zavisi od mnogo faktora, kod vas u CH kde ubijaju cenom popravki se redko izplati imati stari avto, u Srbiji je drukčije ( ako zanemarimo da u Srb dosta manje ljudi može da si priusti nov avto nego u CH).
Sta se tice licnog misljenja, postujem svacije, ali ne znaci da ga prihvacam.