Alfa a pogotovo 3 god stara 159ka ne moze nikako biti racionalna kupovina zbog gubitka vrednosti i taj gubitak je zapravo iznos koliko te kosta automobil.
Gubitak vrednosti je dvosmerna kategorijakod polovnih automobila, tako da je polovna Alfa 159 odlična kupovina uzimajući u obzir koliko više koštaju njeni konkurenti. Kada se bude prodavala izgubiće veću procentulanu vrednost u odnosu na kupovnu cenu, ali ne nužno i vrednost u evrima. U svakom slučaju više se dobije njenom kupovinom nego što će se izgubiti njenom prodajom.
I ja mislim da joj je to jedna od prednosti. Smatram da ces sada vise izgubiti ako kupis c klasu staru 3 godine,nego Alfu. Sto je niza kupovna cena,to vremenom manje pada... mozda ne procentualno,ali u kolicini novca sigurno manje. 159 je super kupovina kao polovnjak,jer dobijes dosta vise nego kod konkurencije za iste pare... Jos ako je kvalitetna kao sto se prica,za razliku od proslih generacija,tim bolje.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno. Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Nisam računao ali bilo bi lepo videti koliko bi izgubio posle 3 godina korišćenja 159ke i 3 godina c klase samo na depresijaciji.
159 je super kupovina kao polovnjak,jer dobijes dosta vise nego kod konkurencije za iste pare...
Hoćemo li se odlučiti onda šta je konkurencija, nemačka trojka ili bilo šta iz tog cenovnog ranga? Jer zaključili smo da je nemačka trojka skuplja kao polovnjak a za neki procenat i kao nov. To je ujedno moj najveći problem sa alfom, što ona kao nov automobil želi cenovno da konkuriše nemcima a sveukupno nije ni blizu i to nisu moje reči već reči tržišta i to ne balkanskog nego cele evrope.
Priča nije jednostavna, a Fiat je valjda naučio da nije dovoljno samo napraviti dobar automobil da bi se prodavao. Nijedan od problema u prodaji 159tke nema veze sa njenim kvalitetom kao automobilom.
Generalno većina kupaca iz druge ruke će napraviti jako dobar posao. Naše tržište je posebno zgodno za taj auto, jer je majstorima motorizacija dobro poznata iz drugih automobila, a vrlo je rasprostranjena kod nas.
Xepoj87 napisao:I ja mislim da joj je to jedna od prednosti. Smatram da ces sada vise izgubiti ako kupis c klasu staru 3 godine,nego Alfu. Sto je niza kupovna cena,to vremenom manje pada... mozda ne procentualno,ali u kolicini novca sigurno manje. 159 je super kupovina kao polovnjak,jer dobijes dosta vise nego kod konkurencije za iste pare... Jos ako je kvalitetna kao sto se prica,za razliku od proslih generacija,tim bolje.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Jos "samo" da kod nas moze da se nadje neki krsteni primerak, a ne samo italijanski krsh i eto veselja... Jedino, onda i cena vise nije bas toliko niska...
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
ne znam sta ali znam da je nesto oko tocka (lager, lezaj... tako nesto, ne razumem se bas) sam menjao na A3 i kostalo je oko 6-7k... drug je menjao to isto na 159 i kostalo je preko 20k :trljamoci:
edit: gledam cene alfi 159 na mobile.de i bas nisam primetio da su jeftinije od audi/bmw/merca
Pominjao sam to u ovoj temi pa su se zalili kako nije bas tako...
Lezaj je, ali je problem sto to kod Alfe ide zajedno sa glavcinom (to samo oni znaju zasto) i kosta toliko koliko si rekao. Kod Audi-a menjas samo lezaj.
To za delove je u principu relativno. Recimo, za Civic je far samo 150 evra iliti jeftiniji nego za Punto, ali je zato glupi suspleh iliti plasticna zastita motora celih 500 evra, a vredi realno max 50...
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
ftj napisao:Nisam računao ali bilo bi lepo videti koliko bi izgubio posle 3 godina korišćenja 159ke i 3 godina c klase samo na depresijaciji.
159 je super kupovina kao polovnjak,jer dobijes dosta vise nego kod konkurencije za iste pare...
Hoćemo li se odlučiti onda šta je konkurencija, nemačka trojka ili bilo šta iz tog cenovnog ranga? Jer zaključili smo da je nemačka trojka skuplja kao polovnjak a za neki procenat i kao nov. To je ujedno moj najveći problem sa alfom, što ona kao nov automobil želi cenovno da konkuriše nemcima a sveukupno nije ni blizu i to nisu moje reči već reči tržišta i to ne balkanskog nego cele evrope.
Pre toga treba videti koliko se uštedi kupovinom upravo zbog zbog gubitka vrednosti.
To što kaže tržište ne mora da ima veze s tim da li je neki auto kvalitetan, dobar, itd.
Jos "samo" da kod nas moze da se nadje neki krsteni primerak, a ne samo italijanski krsh i eto veselja... Jedino, onda i cena vise nije bas toliko niska...
Xepoj87 napisao:I ja mislim da joj je to jedna od prednosti. Smatram da ces sada vise izgubiti ako kupis c klasu staru 3 godine,nego Alfu. Sto je niza kupovna cena,to vremenom manje pada... mozda ne procentualno,ali u kolicini novca sigurno manje. 159 je super kupovina kao polovnjak,jer dobijes dosta vise nego kod konkurencije za iste pare... Jos ako je kvalitetna kao sto se prica,za razliku od proslih generacija,tim bolje.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Jos "samo" da kod nas moze da se nadje neki krsteni primerak, a ne samo italijanski krsh i eto veselja... Jedino, onda i cena vise nije bas toliko niska...
Delija napisao: plasticna zastita motora celih 500 evra, a vredi realno max 50...
Taj deo bas i nije reper jer je generalno skup na svim vozilima za koja sam gledao, a to koliko vredi nije ni preterano bitno, ko nece da plati nece kupiti.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money