Servis - Razno
Re: Servis - Razno
vrv je mikroprekidac nekad moze i da se popravi ne mora zamena
-
- Postovi: 60
- Pridružio se: 28 Nov 2019, 20:46
Re: Servis - Razno
Da li je normalno da golfu šestici 1.6 tdi treba periodično (jednom u mesec i po dana) dolivati antifriza? Nigde se ispod ne vidi barica
Re: Servis - Razno
Naravno da nije normalno...ni na jednom autu...trosi ti ili ti negde pusta.
Re: Servis - Razno
ZAvisi i koliko dolivas, deci ili dva na godinu dana, ne bih smatrao kao problem.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
-
- Postovi: 60
- Pridružio se: 28 Nov 2019, 20:46
Re: Servis - Razno
Pitam zato što me majstor ubeđuje da je to normalno, njegov je 2.0 tdi i stalno mu tako doliva, kaže sve mu pregledao i ništa nije našao pa je došao do zaključka da je to normalno, a čovek je pred penzijom pa mi čudno da tako nešto kaže
dolivam oko 2 deci na mesec i po dana
sad sam išao napolje i uslikao ovo, kao trag curenja, vlažno, mislim ni meni nije normalno
I na kraju koji antifriz da dolivam, G12, G12+, G12++?
dolivam oko 2 deci na mesec i po dana
sad sam išao napolje i uslikao ovo, kao trag curenja, vlažno, mislim ni meni nije normalno
I na kraju koji antifriz da dolivam, G12, G12+, G12++?
Re: Servis - Razno
Ovo na slici ne liči na antifriz. Digni tu plastiku sa motora pa pogledaj odakle i koliko izbija. Ovako na slici ne deluje zabrinjavajuće.
Re: Servis - Razno
Tu iza mu je pumpa za vodu...mozda je procurela...a opet,fleka bar sa slike ne izgleda masno da bi bilo ulje...
Ako je "MAJSTORU" normalno da doliva stalno antifriz i jos tebe ubedjuje,onda je stvarno majstor...
Ne znam kako moze da bude "NORMALNO" da nesto stalno dolivas (konkretno antifriz)...osim goriva i tecnosti za stakla...
Ako je "MAJSTORU" normalno da doliva stalno antifriz i jos tebe ubedjuje,onda je stvarno majstor...
Ne znam kako moze da bude "NORMALNO" da nesto stalno dolivas (konkretno antifriz)...osim goriva i tecnosti za stakla...
Re: Servis - Razno
Sasuseni antifriz izgleda nao neki kristalizovan trag, na mestu gde je curio.
Obicno to isparava pomalo na spojevima oko selni. Ako je to malo vise, onda ces osetiti i specifican slatkast miris kad je hauba dignuta, a motor vreo. A moze se desiti i da cujes sistanje kad ugasis motor, tamo gde curka.
Jos jedan savet, drzi nivo da je na min kad je zagrjan motor, manji je pritisak, pa ce manje i da se gubi.
Meni je uobicajeno da brzo ispari taj deo izmedju max i min, pa posle se vise nista ne desava, jer je malo manji protisak u sistemu.
Obicno to isparava pomalo na spojevima oko selni. Ako je to malo vise, onda ces osetiti i specifican slatkast miris kad je hauba dignuta, a motor vreo. A moze se desiti i da cujes sistanje kad ugasis motor, tamo gde curka.
Jos jedan savet, drzi nivo da je na min kad je zagrjan motor, manji je pritisak, pa ce manje i da se gubi.
Meni je uobicajeno da brzo ispari taj deo izmedju max i min, pa posle se vise nista ne desava, jer je malo manji protisak u sistemu.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
-
- Postovi: 60
- Pridružio se: 28 Nov 2019, 20:46
Re: Servis - Razno
Vrlo brzo ću ga oterati kod majstora na pregled a do tad, je l može samo neko ovo oko oznaka antifriza da mi razjasni?
G12, G12+ G12++ ?
Na posudi ima G12 i kao neke dve kapljice pa sam negde čitao da to kao znači da se sipa G12++, ništa o tome ne znam.
A u uputstvu za sam automobil piše:
Sistem motora za hlađenje koristi mešavinu posebne prečišćene vode i minimum 40 posto aditiva u delu rashladne tečnosti motora G12++ ili G12+.
i
Rashladno sredstvo motora G12++ se može mešati sa G12+ i G11.
G12, G12+ G12++ ?
Na posudi ima G12 i kao neke dve kapljice pa sam negde čitao da to kao znači da se sipa G12++, ništa o tome ne znam.
A u uputstvu za sam automobil piše:
Sistem motora za hlađenje koristi mešavinu posebne prečišćene vode i minimum 40 posto aditiva u delu rashladne tečnosti motora G12++ ili G12+.
i
Rashladno sredstvo motora G12++ se može mešati sa G12+ i G11.
Re: Servis - Razno
G12 i G12+ bi trebalo da su u globalu isti sa mozda nekim razlikama u ekologiji a G12++ ima visu tacku kljucanja i on moze da se mesa sa svim vrstama antifriza dok recimo G12 i G11(zeleni ili plavi) ne smeju da se mesaju, G13 je valjda najnoviji i najekoloskiji on je valjda ljubicast ili zut
Re: Servis - Razno
G13 su beše ubacivali u novije vagene, sa onom silika kesicom pa ako se pocepa kesica eto problema?
Sent from my SM-G780G using Tapatalk
Sent from my SM-G780G using Tapatalk
Re: Servis - Razno
vagen je i izmislio sve te G oznake koje su postale opste prihvatljive
- Uroš S.
- Postovi: 10887
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: Servis - Razno
Moj auto je išao sa G12 pa nekoliko meseci G13 pa brže bolje vratili na G12.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Darko
- Postovi: 9084
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Servis - Razno
Jel ima neko iskustva sa dekarbonizacijom (onim tretmanom to se reklamira na sve strane)?
Po netu su podeljena misljenja. Ili ljudi hvale ili tvrde da je cista prevara.
Neki moji drugari inzenjeri govore da je to vrhunska stvar.
Bas kontraverzna tema.
Po netu su podeljena misljenja. Ili ljudi hvale ili tvrde da je cista prevara.
Neki moji drugari inzenjeri govore da je to vrhunska stvar.
Bas kontraverzna tema.
Re: Servis - Razno
za dizele ima smisla za benzince ne, tako mi je rekao drugarov sin koji radi u jednom servisu i imaju tu masinu, kazu da su na dizelima imali dobrih rezultata