Ja sam najgori bio kada sam vozio GSi od 4.000 dem. Iz ovog ugla gledano, pravi napaljenko koji kao da sam trazi nevolju.
Inace mi je vrlo neprijatno da citam ovu temu, jer znaci danas-sutra kada kupim X5 ili ML, vecina vas (pripadnika haskog tribunala ) ce me gledati kao olos po defaultu. Jos jedan razlog zasto se treba seliti odavde. Cim neko ima, odmah je po defaultu olos i kriminalac. Jedino sam razocaran sto takve jeftine predrasude i ovde na forumu postoje. Ne treba mi kuca na sprat, ne treba mi stan u BG ili NS, ne treba mi kuca na moru, ne trebaju mi lokali, ne treba mi jahta, ne kupujem skupa odela, kosulje, skupe patike, ne idem na krstarenja, ali dobar auto volim. Da sednem u njega i da se vozim do kraja sveta i nazad. Ustvari, mozda i ne treba da kupim X5 ili ML, mozda se u to "clanstvo" ulazi i sa X3, Q3 ili GLK, ko zna... Mozda je i 320d ili C klasa dovoljno da se nalepi nekome etiketa. Fazoni iz 1945. gde onome ko ima treba sve oduzeti, cupati mu brkove i dati proleterima. Nema veze kako je zaradio. Greh je sto ima!
Ajde sad da predjemo na kucje. Da vidimo, ko ima kucu vecu od 100m2 taj sigurno nesto muti. Ko ima 200m2, taj je krimos 100%
Poslednja izmena od Texonja u 05 Avg 2012, 16:43, izmenjeno 1 put ukupno.
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
I onda se meni ljudi smeju kada im kazem kako jedan od glavnih razloga mog zatamnjivanja automobila bio da me ljudi ne bi videli...
Nema jos coveka koji mi nije kroz salu rekao iskreno misljenje,a to je da sam to uradio da glumim kriminalca
Veče u kome se svi slazu je protraceno. Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Xepoj87 napisao:Ali govoriti da je svako,izvinjavam se,skoro svako, ko vozi malo besnija kola kriminalac je zaista smesno.
Pa naravno da nije tako, niti je bilo ko to rekao, uključujući i Dr Pavlovića. Bolje da se ne bavimo procentima i davanjem pojedinačnih primera koji dokazuju ili ne dokazuju nešto jer se vrlo dobro zna na šta se misli, a misli se nas sveukupnu sliku našeg društva. Ima savršeno normalnih ljudi za volanima dobrih kola, SUV-ova, Mercedesa. BMW-a i sličnog. Ovde se radi o tipičnoj grupi ljudi koja vozi takva kola na ovim prostorima, tipičnoj od načina na koji je stekla i stiče novac do malograđanskih manira koje nosi bez obzira na zavidno materijalno bogatsvto. Zapravo, veliko čudo bi bilo da se takav sloj nije izdvojio kod nas s obzirom na svu problematiku na ovim prostorima. Mercedes, Ferari i BMW od čoveka neće napraviti nečoveka, niti obrnuto, ali da su nekve stvari kakve jesu, to ne možemo osporiti.
Mi smo kao narod poprilicno nekulturni,ali smo takodje i samosvesni vise od ostalih,to pare ne menjaju.
Ne moze zemlja posle toliko decenija nemastine,otimanja i prezivljavanja ko kako moze,da od jednom bude na nivou Nemaca.
Jos uvek mi nemamo luksuz odvajanja dovoljno paznje na unutrasnji deo nase licnosti...
Naravno,ima ljudi,ali vecinom su jos od detinjstva zaslepljeni nemastinom,pa je vecini jeidni cilj u zivotu da imaju sto vise para,a onda i mnogima kojima to ne uspe,postanu zajadljivi...
Sve ima svoje i u svakom sloju drustva ima losih i dobrih,kulturnih i nekulturnih,bahatih i skromnih...
Slobo,Pavlovic je upravo to rekao.
Veče u kome se svi slazu je protraceno. Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prekoputa mene stanuje covek koji prodaje delove za Golfa II , rasklapa strance i prodaje, vec jedno 15 godina... i on 15 godina prodaje delove za budjavi Golf II posto se mi nismo jos kao nacija puno makli od Golfa II... i ja SVAKOG DANA gledam barem tuce nevaspitanih bahatih likova koji dolaze uglavnom sa Golfovima II i III ili nekim prastarim Passatima, a ima i ekipe sa raznim drugim krsevima koji dolaze po delove. Oni parkiraju na sred puta, preprecuju, stanu nekad i kod mene na kapiju (dok nisam pre par godina poceo da izlazim cim vidim da je stao bilo ko, smetao mi tog momenta ili ne, pa su onda prestali, tj valjda ih ovaj opominje). To je bahata stoka koja vozi automobile vrednosti od 1000-1500 eur, ali njih ne primecuje niko, jer njihovi automobili upadaju u oci koliko i bicikl.
Oni mogu da prave kakve hoce prekrsaje jer su samo jos jedan u nizu krseva, dok ako u gradu postoji jedan X6 , odmah su sve oci uprte u njega i samo se ceka da napravi najmanji prekrsaj ne bi li ga kamenovali. Da ne pricam o tome sto se odjednom "zna" sve o njemu, i cime se bavi, i koga je zajebo, i gde je puk'o pare, i dal' radi za DB...
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
Xepoj87 napisao:Slobo,Pavlovic je upravo to rekao.
Ne znam, ja nisam stekao takav utisak, niti sam kadar da razumem da bilo ko može misliti da su svi koji voze Mercedese kriminalci, a svi koji voze C6 ljudi sa stilom.
Ok,mozda je do mene i mozda sam ja stekao utisak da, zato sto je pominjao da zna samo kriminalce koji voze ML-a i slicne,on ima misljenje da je vecina sa dobrim dzipovima u kriminalu ili da su slepci koji u sustini nemaju para za takva kola...
Mozda je do mene,sta znam
Samo znam da nikada nisam i nikada necu voleti takvo generalizovanje,kao strine neke da slusam kada pricaju po selu,bilo vezano za skupa ili jeftina kola ili nesto trece...
Poslednja izmena od Xepoj87 u 05 Avg 2012, 17:11, izmenjeno 1 put ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno. Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Tex, dodji da zivis u CH...niko te nece ni primetiti u bimmeru
Salu na stranu, jesu najbahatiji likovi sa krsevima i to ne samo u Srbiji nego svuda. Ovde neces videti coveka u novom bmw-u, posebno ne u dzipovima (koje btw, najcesce voze zene) kako pravi sranja u saobracaju vec uspaljenaka u cuniranom G4, Fokusu i sl.
Stvar je u tome sto se veliki deo tih vozaca dzipova ponasa bahato i nepostuje propise (ne kazem da se tako ne ponasaju i neki vozaci jeftinijih automobila,ali gledano u procentima ipak mislim da su "vozaci dzipova" gori,tj da ih ima vise u odnosu na ukupan broj) i ljudi zakljucuju da si i van saobracaja tako ponasaju jer su to osobine koje se vezuju za kriminalnce. A buduci da su dobra kola hteli to da priznamo ili ne statusni simbol,i da je velikom broju kriminalaca bitno kakva kola voze onda kombinacija svega toga = vozis dzip=krimilanac si
A kada ljudi vide da se neko u losim kolima tako ponasa,onda razmisljaju pa ovaj je takav prirodno,nije kriminalac, da jeste vozio bi bolji auto...
Jbg, tema je takva da jednostavno, ništa lakše nego otići u širokopojasni off...
Pitanje "Da li je automobil statusni simbol" je pitanje koje u sebi sadrži mnogo podpitanja a još više odgovora, koji opet spadaju u mnogo kategorija....
Sve u svemu - automobil ima višestruku namenu što se tiče "statusnog simbola"
- ili jeste statusni simbol
- ili bi mogao da bude statusni simbol
- ili bi neko želeo da mu to bude statusni simbol
- ili nije statusni simbol jer vlasnika boli patka za to
A "kvaka" u pitanju leži i u tome da bolji auto poneko ipak kupuje i zato što mu je brate jednostavno LEPO da se vozi u dobrom automobilu, ako ikako može da priušti ma gde da ide - to da li ga neko gleda i ceni po automobilu ili ne je apsolutno nevažno. Srećan sam što mogu da se ubrojim u ovu grupu. Ako ne bih mogao da kupim to što sada vozim, već nekog punta (ne želim da vređam vlasnike punta niti da nipodaštavam automobil punto, čak mi se i sviđa) - ne bih ni kupovao auto. To je prosto tako, jer želim udobnost, sigurnost, snagu i brzinu sa mnogo senzora i šljaštećih dugmića u opremi (e to obožavljem). Tačka.
Meni poslovni partneri praktički kupuju automobil kad dođe vreme i kad izrazim želju da menjam auto. Hvala Bogu te mi se tako može, mada bih mogao i sam ali kad se nameštaju, što da ne, time mi pokazuju i koliko i kako vrednuju moj rad. Ali, ja odbijam sve "nepristojne" ponude kao što su Q7 ili neki iz te klase i to novi. Iz dva razloga:
- Što mi skuplji auto kupe/poklone/daju, imam više obaveza prema njima (partnerima)
- Nemam nikakvu potrebu da se "šmekerišem" po kraju sa besnim autom
- Polovni Audi (jer volim tu marku automobila) je sve što meni treba a da je u dobrom stanju i da ne izaziva baš pažnju u smislu nekog tipovanja ili tripovanja da ležim na parama.
Razumem da mnogo vredim tim ljudima (mislim da je lažna skromnost vrlina onih koji ne cene sebe) ali uvek ostavljam neku "rezervu" da mi to nadoknađuju drugačije sem novim autom. To i činim.
Uvek izazivam totalno nerazumevanje kad odbijam nov auto i tražim polovan. U početku sam pokušavao da im objasnim, posle sam prestao i sad je sve ok. Ne razumeju ali se slažu kad sam zapeo.
Ovim hoću da kažem, da automobil uopšte ne mora da bude statusni simbol u pojednim situacijama a opet - u nekim situacijama debelo jeste statusni simbol, zavisi kako se gleda i u kojoj situaciji i okruženju.
Neko pomenu onu kombinaciju izleta ili zajedničkih putovanja a ja na primer sa raspalim opelom. Mogao bih ja i tako sa partnerima, niko mi ne bi zamerio, ali ja sam to ne bih prihvatio. Sad mi kao neki poslovni partneri, radimo zajedno - mečka napred, za njom Q7, posle X5/6/7 pa onda jedva ja sa kršem od opela koji varniči, pa iza mene neki BMW6/7 itd... ne ide brate, ne ide. U tom bi slučaju i dalje moj auto raspadnuti opel bio statusni simbol ali - mog tužnog, negativnog i nevrednog statusa jer nisam moga da zaradim ništa bolje. Onda boljen ni ne ići...
Dakle, ima ljudi koji ne voze baš tako loše automobile a nisu ni kriminalci ni namršteni (osim kad bez naočara za sunce izađu na jaru). Da mi je na primer auto statusni simbol, ne bi ni po kraju šetao u apa-drapa šorcem i razdrndanim papučama, ne bih odlazio u restoran u kraju sa perfektnom klopom a nemaju "šatobrijon za dve osobe" već ekstra škembiće.
Nažalost, za ovih 20 godina "godina skakavaca" iskristalisalo se mišljenje da svako ko vozi bilo šta bolje od domaće zastave, pa još ako je zatamnjen pa još ako je crn, pa još ako je neki "nemac" - to nije niko drugi do neki krimos... Malo stariji članovi se sećaju vremena kad je počeo da se širi privatni biznis. U početku su to bili šusteri i krojači ili frizeri, kasnije proizvođači jaja - mnogi su na njih gledali sa podozrenjem i poluglasno komentarisali "ovaj je privatnik", kao da je jadni čovek Mengele u najmanju ruku....
Posle dođoše godine tuge za Srbiju i kolo vodiše ošišani mamlazi koji izmileše ispod kamenja i naravno, nakon mnogo godina skrivanja ispod kamena, trebalo im prostora i kretanja, pokupovaše "besne" automobile da pokažu snagu i vrednost. Takvima je auto svakako statusni simbol. E sad, što se i do dana današnjeg taj stereotip vuče, to je pamćenje naroda a i ono - "uspeh se u Srbiji ne prašta" govori o nama mnogo.
Sve u svemu premnogo odgovora na ovo pitanje iz naslova teme i samo pitanje se sastoji od mnogo pitanja, pa zato i diskutujemo u "rikošet" zavisno koji deo pitanja ko od nas obrađuje.
Na kraju krajeva sve se svodi na status. Status dobrog komšije, status dobrog molera, status dobrog pekara, informatičara, profesora i (mada to se kod nas još nije zapatilo) - status dobrog političara....
Trebalo bi suziti/precizirati pitanje, da bi mogli da precizno i diskutujemo.
Tema jeste zanimljiva.
Texonja napisao:Prekoputa mene stanuje covek koji prodaje delove za Golfa II , rasklapa strance i prodaje, vec jedno 15 godina... i on 15 godina prodaje delove za budjavi Golf II posto se mi nismo jos kao nacija puno makli od Golfa II... i ja SVAKOG DANA gledam barem tuce nevaspitanih bahatih likova koji dolaze uglavnom sa Golfovima II i III ili nekim prastarim Passatima, a ima i ekipe sa raznim drugim krsevima koji dolaze po delove. Oni parkiraju na sred puta, preprecuju, stanu nekad i kod mene na kapiju (dok nisam pre par godina poceo da izlazim cim vidim da je stao bilo ko, smetao mi tog momenta ili ne, pa su onda prestali, tj valjda ih ovaj opominje). To je bahata stoka koja vozi automobile vrednosti od 1000-1500 eur, ali njih ne primecuje niko, jer njihovi automobili upadaju u oci koliko i bicikl.
Oni mogu da prave kakve hoce prekrsaje jer su samo jos jedan u nizu krseva, dok ako u gradu postoji jedan X6 , odmah su sve oci uprte u njega i samo se ceka da napravi najmanji prekrsaj ne bi li ga kamenovali. Da ne pricam o tome sto se odjednom "zna" sve o njemu, i cime se bavi, i koga je zajebo, i gde je puk'o pare, i dal' radi za DB...
Lepo ti to sve to objasnjavas.....nego, otkud tebi pare za nov X3?
P.S: salim se naravno, ali nisam mogao da odolim
Sve u svemu tema je suvise "Frojdovksa" i ako stvorena za filozofiranje. Ipak je sve u krajnjem slucaju veoma prosto: za muskarce je uglavnom fora kome je veci.
Nebitno da li se radi o X-6, M-5 ili nabudzenom jugu.
Kod nas je automobil statusni simbol i to je činjenica... Mnogi ga tako doživljavaju...
Ja tvrdim da pravim poslovnim ljudima automobil ne predstavlja ništa osim prevoznog sredstva. Iz mog najbližeg okruženja znam za firmu gde šef vozi Stilo karavan, zaposleni 207, i30, Astru H, busplus... Ugovaraju fine poslove, idu po konferencijama širom sveta, doktori nauka svi...
nixa napisao: pravim poslovnim ljudima automobil ne predstavlja ništa osim prevoznog sredstva
Vec smo se slozili da zavisi od posla. Mani to ko je po tebi "pravi", a ko nije.
Meni koji radim na kompjuteru kao i GrujicD je svejedno i auto mogu da kupim po svojoj meri bez uzimanja u obzir kako ce to nekome izgledati. Mogu komotno da se vozim u nekoj Nissan Micri cabrio kao poslednji derpe i da me zabole, ali evo Code npr ne moze tako. Pisao je o tome malo iznad... Pisao sam i o mom drugaru koji ima kontakte sa ljudima iz Nemacke, po koje ponekad ode na aerodrom kada dolaze i ne moze da ih vozi u Audi TT-u na primer ili u Golfu 2 ili Hummeru. Zna se sta je za koju "priliku" i kao sto ne mozes da ides u kupacem kostimu na veceru u hotel, tako ne mozes neke stvari ni u poslu. Druga je stvar sto svi mi vodimo razlicite zivote, bavimo se razlicitim poslovima i nemamo puno kontakata sa nekom drugom vrstom posla.
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
Е да, око оне приче за кримосе, манијаке и сл. Ево брат видео, изађоше двојица са пиштољима из Пунта. Би нека фрка, али се срећом све добро заврши. Нисам био присутан тако да не знам шта се дешавало...
Апропо што народ мисли да су сви што возе добра аута кримоси;
Не мисле за све, зна се ко има и како је зарадио и о њима нико ни не прича. "Проблем" је са онима што се по цео дан излежавају по кафићима, тотално су модерни, ништа не раде, а возе аута од по 100000€
Углавном за такве кажу да су кримоси, јер тешко да су добили на ЛОТО-у па им се може.
И даље стојим да је за посао адекватна било која лимузина од средње класе па надаље (не премиум лимузине из тог сегмента су још веће, скоро као виша средња премиум сегмента), поготово црна са мало хрома.