Stranica 6 od 7

Re: Opel Cascada

Poslato: 27 Jun 2013, 13:47
od kvcali
Slika

Slika

Re: Opel Cascada

Poslato: 17 Avg 2013, 14:48
od kvcali
Svetska premijera na Međunarodnom sajmu automobila IAA: Moćna Opel Cascada 147 kW/200ks

Slika

Svetska premijera na Međunarodnom sajmu automobila IAA: Moćna Opel Cascada 147 kW/200ks

Novi visokoperformantni 1.6l turbo motor sa direktnim ubrizgavanjem, sa do 300 Nm obrtnog momenta
Čista vožnja na ovorenom sa maksimalnom brzinom do 235 km/h
Prvoklasna rafiniranost i umerena potrošnja goriva
Premijera u Frankfurtu u septembru, početak prodaje u jesen 2013.




Riselshajm. 147 kW/200 ks, 300 njutn-metara maksimalnog obrtnog momenta i maksimalna brzina od 235 km/h – posebno snažna verzija nove generacije Opelovog 1.6l SIDI Turbo motora debitovaće u modelu Opel Cascada na ovogodišnjem Sajmu automobila u Frankfurtu (IAA) od 12.- 22. septembra. Ovo je prvi put da će Opel prikazati visokoperformantnu verziju novog kabrioleta srednje veličine koja predstavlja ponudu benzinskih motora za Cascada model, i koja je lako prepoznatljiva zahvaljujući tome što ima dve cevi auspuha. Ovaj motor je jedan od sasvim novih Opelovih četvorocilindarskih jedinica sa direktnim ubrizgavanjem benzina (SIDI = Spark Ignition Direct Injection – paljenje pomoću svećica, direktno ubrizgavanje), a u ovoj drugoj, novoj verziji čini vrhunas snage Opelove klase 1,6l motora. Pridružuje se 1,6l SIDI turbo motoru sa 125 kW/170 ks koji je već predstavljen prilikom izbacivanja na tržište modela Cascada ovog proleća. Oba nova motora imaju opciju neograničene upotrebe običnog i super benzina.



„Sasvim novi i još moćniji 1.6l SIDI Turbo motor sa 200ks koji će debitovati na Međunarodnom sajmu automobila u Frankfurtu čini našu Cascadu izuzetno atraktivnom za kupce kabrioleta. Novi vrhunski benzinski motor povećava ponudu pogonskih sistema za model Cascada šampionom velike izlazne snage i obrtnog momenta, sada stavljajući dva veoma snažna motora na vrh naše ponude benzinskih i dizel motora – SIDI turbo motor sa 200 ks i 300 Nm, te BiTurbo CDTI motor sa 195 ks i 400 Nm. Cascada je stoga retka kombinacija visokih performansi i zabave tokom vožnje sa spuštenim krovom“, kaže Martin Fegler (Martin Vögler), glavni inženjer kompanije MGE Engines na globalnom nivou.



Prvoklasno: Obrtni momenat, izlazna snaga i rafiniranost najvišeg nivoa

Slika


Novi 1.6l SIDI turbo motor sa 147 kW/200 ksne samo da donosi 11 odsto više snage, već i maksimalan obrtni momenat od 300 Nm sa overboost funkcijom – 70 Nm više od njegovog 1,6-litarskog turbo prethodnika, što predstavlja povećanje ne manje od 30%. U isto vreme, novi motor sa izlaznom snagom od 125 ks po litri je prvi u klasi među konkurencijom. Sa ovim, Cascada dostiže maksimalnu brzinu od 235 km/h. Uprkos ovim odličnim preformansama, ovom kabrioletu srednje veličine je dovoljno 6,7l goriva na 100 km (158 g/km CO2, preliminarne cifre, premaUredbi [EK] br. 715/2007).



Srce SIDI turbo motora je novi blok motora koji može da izdrži maksimalan pritisak sagorevanja do 130 bara u cilindru. Blok je napravljen od sivog livenog gvožđa sa aluminijumskomosnovom. Za razliku od verzije od 170 ks, drugačija vrsta klipa je konstruisana za model od 200 ks, a razmer kompresije je smanjen sa 10.5 na 9.5:1. Inženjeri iz Opela takođe žele da iskombinuju izlaz velike snage sa prijatnom uglađenošću rada motora radi izuzetnog konfora. Sa tim ciljem, načinili su mnoge optimizacije indukcije i ispusnog sistema. Kao rezultat toga, vozač i putnici će ceniti tih i uglađen prazan hod, sa prijantim kvalitetom zvuka čak i pri velikim brzinama na putu, brzinama motora i tovarima. Ekskluzivni HiPerStrut (visoko performantni amortizer) prednjeg vešanja još više pojačava ove rafinirane vozne karakteristike.

Slika

Novi 1.6 SIDI turbo motor sa 147 kW/200 ks zaokružuje ponudu motora za model Cascada kao najjači, tako da se ponuda benzinskih motora sastoji od 4 pogonska sistema. Uz ovaj motor, tu su i 1.4 turbo motor sa 88 kW/120 ks i 103 kW/140 ks, kao i 1,6-litarski benzinski motor sa direktnim ubrizgavanjem sa 125 kW/170 ks. Od dizel motora, tu su 2,0-litarski turbo dizel sa 121 kW/165 ks i 2,0 BiTurbo CDTI sa 143 kW/195 ks. Oba motora troše samo 5,2 l goriva na 100km i emituju 139 g/km CO2, zbog čega su dobili energetsku oznaku A nivoa Evropske unije.



Motor od 200 ks sa direktnim ubrizgavanjem je deo Opelove modelske i ofanzive pogonskih grupa. U roku od pet godina, ovaj proizvođač automobila će uvesti 23 nova modela na tržište. Do 2016. godine, Opel će takođe uvesti tri potpuno nove porodice motora i 13 novih pogonskih sistema, čime će obnoviti 80% svoje celokupne ponude pogonskih sistema. Novi 1.6 SIDI turbo smanjeni motori se ističu velikom snagom kao i izvanrednom rafiniranošću, ukombinovani sa ekonomičnom potrošnjom goriva i niskom emisijom CO2. U isto vreme se uvode mnogi modeli sa ultra modernim ručnim i automatskim menjačem. Cascada 1.6 SIDI turbo sa 147 kW/200 ks i ručnim menjačem sa šest brzina će moći da se poruči od jeseni. Motor će imati svoju premijeru pred publikom na sajmu IAA kao kabrio srednje veličine i biće uspešno predstavljen u raznim Opelovim modelima.


Slika

Re: Opel Cascada

Poslato: 17 Avg 2013, 15:18
od Paja
Meni se opasno sviđa. Iako je Opel. :kezo:

Re: Opel Cascada

Poslato: 17 Avg 2013, 17:23
od starac vujadin
Mnogo je lep, ali je baš velik auto, mnogo veći nego što na slikama izgleda. Nisam siguran kako će da se izbori u konkurenciji koja misli na recimo Mercedes E kabriolet.

Re: Opel Cascada

Poslato: 17 Avg 2013, 17:41
od stefanan
Pa nije bas toliiko veliki, meni se svidja li ga ne bih ni pogledao pored trojke kabrio :D

Re: Opel Cascada

Poslato: 17 Avg 2013, 17:51
od Risto
bojim se da ce i ovaj cabrio zavrsiti neslavno zbog nedostatka imidza u odnosu na konkurenciju... treba se izboriti sa trojkom cabrio ili audijem a5 :zbunjen:

Re: Opel Cascada

Poslato: 17 Avg 2013, 18:09
od Xepoj87
Veliki je recimo kao c klasa,jedan zeleni je parkiran ispred zgrade moje devojke,ali e cabrio je daleko veci auto,u kom kada sednem ,iza mene ima mesta vise nego u c klasi. A i cenovno nisu ni blizu,tako da ne verujem da su konkurencija jedan drugom iz vise tih razloga... Slika

Sent from my HTC One using Tapatalk 4

Re: Opel Cascada

Poslato: 17 Avg 2013, 18:18
od Scuderia
Kakva trojka bimmer, kakav a5 i E, zar ovo nije u klasi sa golfom?

Slika

Re: Opel Cascada

Poslato: 17 Avg 2013, 18:23
od starac vujadin
Veći je od Astre, mada liči na nju. Inače, je Cascada iste dužine kao Mercedes E cabrio - 4,70m.

Re: Opel Cascada

Poslato: 17 Avg 2013, 18:27
od Xepoj87
Insignia je u klasi sa bmw 3,tako da ako je cascada na osnovi insignie,onda je u toj klasi...

Sent from my HTC One using Tapatalk 4

Re: Opel Cascada

Poslato: 17 Avg 2013, 18:52
od kvcali
lici na astru, ali je insignija pod limom, i treba da je jeftiniji od bmw i mb-a

Re: Opel Cascada

Poslato: 17 Avg 2013, 21:23
od Milos
paja napisao:Meni se opasno sviđa. Iako je Opel. :kezo:
+1

Re: Opel Cascada

Poslato: 17 Avg 2013, 21:26
od Scuderia
starac vujadin napisao:Veći je od Astre, mada liči na nju. Inače, je Cascada iste dužine kao Mercedes E cabrio - 4,70m.
:trljamoci: :trljamoci: :trljamoci: :trljamoci: :trljamoci:

Ja se jos cudim kako hatch kabrio moze tako skladno da izgleda. Izgleda fino nema sta

Slika
Slika

Re: Opel Cascada

Poslato: 18 Avg 2013, 02:02
od Xepoj87
Jeftina je,krecu se cene od 22.500,do 30.000e sa najjacim motorom i Cosmo opremom...
Naravno,moze tu da se natrpa jos kilo opreme,ali nista sto je preko potrebno...
To je smesna cena za auto te klase.

Re: Opel Cascada

Poslato: 18 Avg 2013, 09:45
od kvcali
mislim da cena pocinje od 26K ali kazu da je dosta opremljen, a oko 32k sa nekim jacim motorom i pratecom opremom