Javni prevoz
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24762
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Javni prevoz
Penzioneri ostaju bez besplatnih karata za gradski prevoz?
Gradonačelnik Novog Sada Miloš Vučević poslaće preporuku Upravnom odboru Gradskog saobraćajnog preduzeća o ukidanju besplatnih karata u javnom prevozu za određene socijalne grupe, saznaje Radio 021.
Direktor Gradskog saobraćajnog preduzeća Milan Balać navodi da su rezovi mogući zbog opšteg finansijskog stanja u gradu, ali naglašava da je u pitanju odluka za koju se on ne pita.
"Kako vidim da stvari trenutno stoje, da je gradski budžet smanjen u odnosu na prethodnu godinu, i dodatno opterećen plaćanjem penala ATP 'Vojvodini', sve je moguće. Pretpostavljam da se ništa bitnije neće menjati, ali dok god nemamo odluku gradonačelnika, ne mogu ništa preciznije da kažem", navodi Balać.
Međutim, kako saznajemo, GSP je Gradskom veću za saobraćaj već predočilo svoje viđenje u vezi sa besplatnim kartama, navodeći da prevoz u gradskim autobusima ne plaćaju i penzioneri sa primanjima koja su i iznad prosečnih novosadskih plata.
Trenutno u Novom Sadu pravo na besplatan prevoz ima oko 40.000 ljudi, a pored "zaštitnog znaka" gradskog prevoza, penzionera, to pravo imaju i deca iz porodica sa troje i više dece, osobe sa invaliditetom i pojedine socijalne grupe, pa čak i gradski odbornici i funkcioneri.
Izvor: Radio 021
Gradonačelnik Novog Sada Miloš Vučević poslaće preporuku Upravnom odboru Gradskog saobraćajnog preduzeća o ukidanju besplatnih karata u javnom prevozu za određene socijalne grupe, saznaje Radio 021.
Direktor Gradskog saobraćajnog preduzeća Milan Balać navodi da su rezovi mogući zbog opšteg finansijskog stanja u gradu, ali naglašava da je u pitanju odluka za koju se on ne pita.
"Kako vidim da stvari trenutno stoje, da je gradski budžet smanjen u odnosu na prethodnu godinu, i dodatno opterećen plaćanjem penala ATP 'Vojvodini', sve je moguće. Pretpostavljam da se ništa bitnije neće menjati, ali dok god nemamo odluku gradonačelnika, ne mogu ništa preciznije da kažem", navodi Balać.
Međutim, kako saznajemo, GSP je Gradskom veću za saobraćaj već predočilo svoje viđenje u vezi sa besplatnim kartama, navodeći da prevoz u gradskim autobusima ne plaćaju i penzioneri sa primanjima koja su i iznad prosečnih novosadskih plata.
Trenutno u Novom Sadu pravo na besplatan prevoz ima oko 40.000 ljudi, a pored "zaštitnog znaka" gradskog prevoza, penzionera, to pravo imaju i deca iz porodica sa troje i više dece, osobe sa invaliditetom i pojedine socijalne grupe, pa čak i gradski odbornici i funkcioneri.
Izvor: Radio 021

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Javni prevoz
Meni je krajnje logično da penzioneri sa penzijama npr većim od prosečne plate plaćaju prevoz.
Re: Javni prevoz
bitno da je za studente besplatan prevoz 

Re: Javni prevoz
Za studente, makar budžetske, i treba da bude besplatan. Oni nemaju prihoda i dovoljno su skupi roditeljima i bez prevoza.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24762
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Javni prevoz
U NS vala za studente nije besplatan prevoz. Mora da se vadi markica koja je relativno jeftina ali moze da se vadi samo do 26 godina.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Javni prevoz
Nije ni u BGD-u ali bi trebao da bude. Nije besplatan ni za učenike.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24762
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Javni prevoz
U NS je ta mesecna mislim ispod 1000 din, a ako se zivi na nekom ok mestu gradski prevoz sto se tice fakultet-kuca nije preko potreban, ali generalno za nase pojmove studiranje postaje jako skupo, narocito ako student nije iz grada gde studira.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Javni prevoz
ja skoro celu srednju nisam placao gsp...
posto sam tad trenirao,stvarno sam se mnogo vozio... bio sam jedan od retkih u odeljenju koji kupuje onu markicu
i tako udje kontrola prvog aprila, dobar-dan, dobar-dan
traze mi onu karticu ja im dam... kaze lik danas je prvi april, imate markicu od marta... ja sam mu objasnio da sam zaboravio da je poceo mart(stvarno nisam znao inace bi kupio za mart) i da cu danas da kupim... kaze on, prodaje se za mart 5 dana vec, kazna je (mislim da je bila oko 1500din) ... ja mu rekao da nemam pare kod sebe, on mi uzme karticu i kaze da dodjem u gsp,kad platim kaznu vratice mi...ja i dalje mislio da je apri li li li :trljamoci:
pogadjate... jos me ceka tamo ta kartica
posle toga su mi napisali mnoogooo kazni, ni jednu nisam platio... eeeee a onda mi je stigla molba da nekih 20ak kazni(mozda i vise) otplatim za 3.000-4.000din... sto naravno nisam uradio
i ko je sad tu lud... onaj ko kupuje svaki mesec kartice, ili neko ko ne kupuje 3god i otplati sve kaze za 3.000din koliko kosta kartica za 2meseca
posto sam tad trenirao,stvarno sam se mnogo vozio... bio sam jedan od retkih u odeljenju koji kupuje onu markicu

i tako udje kontrola prvog aprila, dobar-dan, dobar-dan

pogadjate... jos me ceka tamo ta kartica

posle toga su mi napisali mnoogooo kazni, ni jednu nisam platio... eeeee a onda mi je stigla molba da nekih 20ak kazni(mozda i vise) otplatim za 3.000-4.000din... sto naravno nisam uradio

i ko je sad tu lud... onaj ko kupuje svaki mesec kartice, ili neko ko ne kupuje 3god i otplati sve kaze za 3.000din koliko kosta kartica za 2meseca

- Kuzmanovic
- Postovi: 15289
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Javni prevoz
U Beogradu je mesecna karta za studente 1100 din.
Sent from my Galaxy Y using Tapatalk 2
Sent from my Galaxy Y using Tapatalk 2
- pedja
- član 001
- Postovi: 15452
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Javni prevoz
Beograd dobija nova 203 autobusa
Posle „španaca" „švajcaraca" i „japanaca" Beograđane će uskoro prevoziti i „poljaci".
Da se razumemo, meni nije bitno da sedim u autobusu i cesto stojim, iako zivim na pocetnoj stanici, ali mi se svejedno ne svidja kako su unutra reseni ovi moderni autobusi. Da je srece, pa ih koristi predvidjeni broj putnika, sve bi bilo OK, koliko toliko.
Posle „španaca" „švajcaraca" i „japanaca" Beograđane će uskoro prevoziti i „poljaci".
Dakle, u pitanju je porodicna firma koja je pocela kao NeoPlan Poljska, da bi kasnije (2001.) nastavili kao Solaris. Kazu da ih im sirom evrope u saobracaju. Gledajuci slike, nisam nesto odusevljen, pri cemu ne mislim na kvalitet (koji je verovatno OK), niti na dizajn, vec na ergonomiju unutrasnjosti. Takvi su svi ovi busevi, koji se pojavljuju kod nas, i Ikarbus je poceo sa slicnim. Ono sto mi se ne svidja je raspored i kolicina mesta za sedenje. Dosta je "naopakih" sedista, a tamo gde nisu okrenuta, ne moze da sedne covek preko 190cm (a da ne stradaju kolena), manje ih je nego u Ikarbusu, a opet ne mozes ko covek da stojis izmedju njih, jer je uzan prostor, a i cesto je pod nagibom. Prostora ima samo kod srednjih vrata, na niskoj/ravnoj platformi. Ujedno, dosta je komplikovano naci mesto za drzanje, ukoliko nista krakati, pogotovo ako je bus pun. Jednostavno, ovakvi busevi nisu predvisjeni za beogradski broj putnika, tj za guzvu...Na tenderu za kupovinu autobusa za Gradsko saobraćajno preduzeće pobedila je poljska firma Solaris. Početkom leta stići će prvi od 203 autobusa kakvi već voze ulicama mnogih evropskih gradova. Tenderom je prvobitno bila predviđena kupovina 180 vozila, međutim, kako je Solaris ponudio nižu cenu, za 65 miliona evra iz kredita Evropske banke za obnovu i razvoj biće kupljena 203 autobusa.
Da se razumemo, meni nije bitno da sedim u autobusu i cesto stojim, iako zivim na pocetnoj stanici, ali mi se svejedno ne svidja kako su unutra reseni ovi moderni autobusi. Da je srece, pa ih koristi predvidjeni broj putnika, sve bi bilo OK, koliko toliko.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24762
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Javni prevoz
Zadnja recenica objasnjava sve. Nisu to busevi projektovani za spiceve i preopterecenje. Ima tih Solarisa po NS.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24762
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Javni prevoz






Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Javni prevoz
Sta tu bi? Proklizao pa cuknuo nekog?
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24762
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Javni prevoz
Ne znam tacan razlog, ali ovo su 3 razlicita busa.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- pedja
- član 001
- Postovi: 15452
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Javni prevoz
Pre neki dan se setih da imam busplus aplikaciju. Lepo ti nacrta gde ti je bus i znas da li da cekas sledeci ili da li imas vremena da skoknes do trafike i sl. Milina. Bar neka korist od ovog busplusovanja. Sad videh da ide jedan bus, a za njim jos tri. Izgibose ljudi da udju, a ja sacekao par minuta i usao u skoro prazan bus 
TT

TT