
Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača
Re: VW Golf VII
Ma sta ti znas, ako mirko kaze da je isti motor u daciji onda je tako 

Re: VW Golf VII
Šta je dorađeno?nuk napisao:Sisem hiperprodukcije zahteva radikalne mere, svaki segment trzista je bitan.
So se saradnje tice, nije slucajna a i konkretan agregat je znacajno doradjen od strane Mercedesa
Sent from my Nexus 7 using Tapatalk HD
Re: VW Golf VII
Pa šta ostaje, a da je od suštinskog značaja? Mercova će biti plastika, koža, ozvučenje...Xepoj87 napisao:Naravno,osim platforme i motora,sve ce biti Mercedesovo,tako da ce to biti neki high end B segmenta...
Realno ako platforma i motori budu Clio-vi to će biti Clio sa nišanom.
Re: VW Golf VII
Pa ne ide taj motor samo u Klicu...ide i u Megana, Krshkaija, Juka itd.
- djiuliju
- Postovi: 1468
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:56
- Garaža: Clio II ph2 1.2 16v
- Lokacija: Jagodina
Re: VW Golf VII
...lagunu III, scenica itd...
Pajo, pa bas to sto ostaje cini razliku medju kolima. Polozaj sedenja, zvucna izolacija, kvalitet materijala, dodatna oprema...
Pajo, pa bas to sto ostaje cini razliku medju kolima. Polozaj sedenja, zvucna izolacija, kvalitet materijala, dodatna oprema...
Re: VW Golf VII
Pa na Cliovoj platformi neće sigurno nastati laguna sa mečkinim znakom.
Ne bi VW veliku većinu modela svih svojih brendova pravio na istoj platformi da je dobru platformu lako i jeftino napraviti. S druge strane da je to tako lako napravio bi Merc svoju platformu prreko noći.
Nov merc i Clio će biti kao A1 i Polo. Jedan exkluziva drugi za široke mase.
Sve je to ok al ako je platforma loša nema te kože ili izolacije koja će napraviti upravljiv ili udoban auto.djiuliju napisao:Pajo, pa bas to sto ostaje cini razliku medju kolima. Polozaj sedenja, zvucna izolacija, kvalitet materijala, dodatna oprema...
Ne bi VW veliku većinu modela svih svojih brendova pravio na istoj platformi da je dobru platformu lako i jeftino napraviti. S druge strane da je to tako lako napravio bi Merc svoju platformu prreko noći.
Nov merc i Clio će biti kao A1 i Polo. Jedan exkluziva drugi za široke mase.
Re: VW Golf VII
Pa nek prave Forfour, nek se manu trokrake zvezde, spustili su se do A klase i dalje stvarno ne treba ici.Xepoj87 napisao:Izmedju Smarta i A klase ima mesta za auto B segmenta... Takodje se isti nece praviti u Nemackoj,jer ce cena morati biti niza dosta,pa se ne isplati...
Naravno,osim platforme i motora,sve ce biti Mercedesovo,tako da ce to biti neki high end B segmenta...
A i sledeci Smart i neki Renault sam cuo da ce praviti u medjusobnoj saradnji,tako da ce verovatno biti mehanicki identicni automobili...
Re: VW Golf VII
Upravo o tome se radi... Ne bi Mercedes stavljao nesto lose,Clio je jedan od boljih automobila u klasi,druga je stvar sto oni zakidaju na kvalitetu i materijalima,pa na kraju ne ispadne bas sjajno...paja napisao:Pa na Cliovoj platformi neće sigurno nastati laguna sa mečkinim znakom.
Sve je to ok al ako je platforma loša nema te kože ili izolacije koja će napraviti upravljiv ili udoban auto.djiuliju napisao:Pajo, pa bas to sto ostaje cini razliku medju kolima. Polozaj sedenja, zvucna izolacija, kvalitet materijala, dodatna oprema...
Ne bi VW veliku većinu modela svih svojih brendova pravio na istoj platformi da je dobru platformu lako i jeftino napraviti. S druge strane da je to tako lako napravio bi Merc svoju platformu prreko noći.
Nov merc i Clio će biti kao A1 i Polo. Jedan exkluziva drugi za široke mase.
Razlikovace se bitne stvari,one koje najvise odvajaju premium od ostalih...
Platforma ne znaci da ce to biti Clio sa drugacijim izgledom i enterijerom,nego ce i mehanicki deo biti razlicit...
Nisu u Mercedesu blesavi,pa da puste da im drugi prave automobile

Kao sto sam rekao,NA platformi,ne da ce zajedno da prave automobil

Njih to izadje besplatno razmenom tehnologija,sto je super nacin da se uvede neki ovakav automobil koji ima upitnu isplativost...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: VW Golf VII
Svasta nesto koliko sam shvatio, nova glava sa 16V uz VGT turbinu, usao je u bluefficency grupu sa 98 grama CO2/kmRS TEAM napisao:Šta je dorađeno?nuk napisao:Sisem hiperprodukcije zahteva radikalne mere, svaki segment trzista je bitan.
So se saradnje tice, nije slucajna a i konkretan agregat je znacajno doradjen od strane Mercedesa
Sent from my Nexus 7 using Tapatalk HD
Evo, imas ovde
http://www.motoring.com.au/news/2012/sm ... sels-30245
Sent from my Nexus 7 using Tapatalk HD
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: VW Golf VII
Pravo da ti kažem više nemam te novine, ali koliko se sećam prvih testova A klase, rečeno je da su Mercedesove modifikacije na tom motoru minimalne. 1,5 dCi i inače, ide sa emisjom CO2 ispod 100g/km, u Cliu 4.
Širim haos!
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: VW Golf VII
Te izmene su rađene zajedno. Ne bi sigurno pustili ljudi iz Renaulta dali da im ovi sami prčkaju po motoru pa da krene nešto naopako.
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: VW Golf VII
Samo najslabija verzija ide ispod 100gr, Mercedesov agregat razvija 80KW no nebitno, ne bi ga uzeli da ne valjamethane.master napisao:Pravo da ti kažem više nemam te novine, ali koliko se sećam prvih testova A klase, rečeno je da su Mercedesove modifikacije na tom motoru minimalne. 1,5 dCi i inače, ide sa emisjom CO2 ispod 100g/km, u Cliu 4.nuk napisao: Svasta nesto koliko sam shvatio, nova glava sa 16V uz VGT turbinu, usao je u bluefficency grupu sa 98 grama CO2/km
Evo, imas ovde
http://www.motoring.com.au/news/2012/sm ... sels-30245
Sent from my Nexus 7 using Tapatalk HD
Sent from my Nexus 7 using Tapatalk HD
Re: VW Golf VII
The Mercedes-Benz OM 607 is a diesel engine that comes from the cooperation between the German car manufacturer Mercedes-Benz and the French automobile manufacturer Renault. It has been used since September 2012 in the A-Class (W 176). Furthermore, this engine is offered in three different levels in the Mercedes-Benz Citan.
The original Renault engine with 1.5 liter displacement and an output of 80 kW (109 hp) was revised under guidance by Mercedes-Benz and adapted to the rest of the engine range. The common-rail direct injection operates at a pressure of 1600 bar. Charged, the motor is equipped with an exhaust gas turbocharger, which has a variable turbine geometry. The engine mount was removed from the gasoline engine, the M 270 series, also has a special dual-mass flywheel installed. Unlike in previous engines from Mercedes-Benz to drive the camshaft is installed but not maintenance-free timing chain. Instead, this is supported by a toothed belt, which can be replaced at regular intervals must be driven.
As power transmission are the following Transmission:
Six-speed manual transmission with start-stop system
Koga zanima nesto o A klasi,ima ovde zaista sve:Replete with Mercedes-Benz know-how: the OM 607
For the A 180 CDI with manual transmission Mercedes-Benz has had recourse to its cooperation with Renault to achieve fuel economy advantages from a compact, lightweight, low-friction engine which has been rigorously downsized. The common-rail four-cylinder with a rail pressure of 1600 bar is currently in its sixth generation, with more than 1.3 million units produced each year.
This 1.5-litre engine with low-pressure EGR generates 80 kW (109 hp). With 98 g of CO2 per kilometre, it is among the most environmentally friendly diesels in the compact car segment. The turbocharger features variable turbine geometry (VTG).
This engine with the in-house designation OM 607 weighs around 30 kilograms less than an OM 651. Numerous components are specific to Mercedes-Benz, for example the OM 607 has the engine mountings of the M 270 petrol engine, as well as a special two-mass flywheel. The starter flanged onto the transmission, the alternator and the refrigerant compressor also come from the Mercedes modular system, and are driven by a belt with six grooves.
Like all Mercedes engines, the OM 607 was required to absolve the extensive engine test programme involving bench-testing and endurance runs. The application effort devoted to the OM 607 by Mercedes-Benz was very considerable. In a joint project team of Mercedes and Renault personnel the engine was especially improved with respect to NVH and driveability.
Coordination work also went into the ECO start/stop function included as standard. This Mercedes-specific feature also operates at temperatures down to minus 10 degrees Celsius, for example, and can therefore make a more frequent contribution to fuel economy.
http://500sec.com/models/mercedes-w176-a-class-2012/
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: VW Golf VII
nuk napisao:
Samo najslabija verzija ide ispod 100gr, Mercedesov agregat razvija 80KW no nebitno, ne bi ga uzeli da ne valja
Sad će da propadnu, a trebali su da slušaju naše auto-gurue.

Širim haos!
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača
Hehe mislis crkli DaBogDa. 
Sent from my BlackBerry using Tapatalk

Sent from my BlackBerry using Tapatalk