Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24714
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Hyundai i30 by Ogi
Koliko sam shvatio Trio motors je u pitanju.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Hyundai i30 by Ogi
Drzi se ovlascenog dok imas garanciju, bar da ti lupe pecat, ostalo zameni kod neovlascenog, bar ono sto ne moze da se provali da je menjano...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32247
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Hyundai i30 by Ogi
Sigurno je TRIO Motors u pitanju. Žile (gazda) je maksimalno korektan, spreman svakom da pomogne i trudi se da tako rade i servis i prodaja u firmi. Ne mogu dati preporuku jer ne održavam auto tamo, ali znam gomilu ljudi sa Honda foruma koji održavaju auto kod njega i mahom su svi zadovoljni.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Ja u mom slucaju bez razmisljanja teram u ovlasceni jer mnogo znaci za ovakav auto da ima redovnu servisu knjigu zbog kasnije prodaje. A iako sam bio jako besan prema delti nakon problema s felnom, resili su to na drugi nacin tako da je sada to ok, plus imam i popust na servis... A s obzirom da sam bio prisutan kada su mi sredjivali M3 (inace je zabranjeno, ali posto i otac i ja vozimo BMW, servisiramo kod njih, plus sam ja novi auto oterao na servis i plus on razmislja da kupi 640 gran coupe dobili smo status vip klijenata) i da sam video kako to sve unutra izgleda i koliko je sredjeno... Mislim da cu nastaviti kod njih da odryavam auto, tj siguran sam u to 
Jednostavno, mala usteda koju bih imao u drugom servisu jednostavno nije isplativa...
A kada su mi u Radulovicu pricali sta su sve ljudi radili u neovlascenim servisima po Zemunu itd... Ne zna covek da li da se smeje ili da place.

Jednostavno, mala usteda koju bih imao u drugom servisu jednostavno nije isplativa...
A kada su mi u Radulovicu pricali sta su sve ljudi radili u neovlascenim servisima po Zemunu itd... Ne zna covek da li da se smeje ili da place.
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
AcaKayak napisao:Ja u mom slucaju bez razmisljanja teram u ovlasceni jer mnogo znaci za ovakav auto da ima redovnu servisu knjigu zbog kasnije prodaje.

U CH recimo uredna servisna knjizica kao dokaz da je auto stalno odrzavan u ovl servisu igra veliku ulogu u prodaji.
Recimo da tih 200chf koje bi ustedeo po svakom servisu da sam radio kod nekog indijanca, nadoknadim pri preprodaji a uz to mi je i mirna glava i nemoram da razmisljam da li je Oguz koji je dosao da sljaka na crno kod "gazda" Mehmeda lepo uradio svoj posao.
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
S obzirom koje ulje je gore spomenuto, skoro pa sam siguran da je u pitanju trio motors 
Oni svima sipaju ta ulja, bile ne bila preporuka proizvodjaca.
Nemam predstavu kakvi su to filteri po kvalitetu. Po ceni bih rekao da su neka srednja - srednja visa klasa.
Edit: ako odes kod njih na servis, budi siguran da ce ti zameniti okvire tablica i staviti njihove, i da ce ti nazad na gepeku stavitu 10x10 nalepnicu TRIO MOTORS
Barem su tako do sad radili, ako nisu potrosili reklamni materijal
Sto se tice ovlascenih, kod nas je suprotno. Makar kada je u pitanju mazda ovlasceni servis, koji su se pokazali kao maksimalni dundjeri koji znaju da ocitaju samo ono sto dijagnostika ispise kao description.
Najobicniji neovlasceni majstor mehanicar im je odrzao roditeljski kako se popravlja auto.
Ne znam kako je kod ostalih.

Oni svima sipaju ta ulja, bile ne bila preporuka proizvodjaca.
Nemam predstavu kakvi su to filteri po kvalitetu. Po ceni bih rekao da su neka srednja - srednja visa klasa.
Edit: ako odes kod njih na servis, budi siguran da ce ti zameniti okvire tablica i staviti njihove, i da ce ti nazad na gepeku stavitu 10x10 nalepnicu TRIO MOTORS

Barem su tako do sad radili, ako nisu potrosili reklamni materijal

Sto se tice ovlascenih, kod nas je suprotno. Makar kada je u pitanju mazda ovlasceni servis, koji su se pokazali kao maksimalni dundjeri koji znaju da ocitaju samo ono sto dijagnostika ispise kao description.
Najobicniji neovlasceni majstor mehanicar im je odrzao roditeljski kako se popravlja auto.
Ne znam kako je kod ostalih.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Hyundai i30 by Ogi
3 sata za zamenu 3 filtera i ulja??? Nemoj me zezati 

Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Hyundai i30 by Ogi
Strasno matori, s t r a s n o.
Re: Hyundai i30 by Ogi


A, jel ovaj filter polena od neprcanog jednoroga, sa aktivnom mesecevom prasinom, pa kosta 30 evra?
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32247
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Hyundai i30 by Ogi
Skup ovaj filter polena (klime), ostalo je ok, osim naravno ukalkulisana 3 radna sata, za nešto što se završi za sat vremena. Ja sam imao sličnu intervenciju (ulje, filteri, kočiono ulje), samo što nisam menjao antifriz, ali jesam stablizator. Antifriz se sigurno još brže zameni. Sve je odrađeno za malo više od sat vremena, a naplaćeno 1 radni sat koji je pritom duplo jeftiniji od ovog u Ehomu. Nisam bio u ovlašćenom servisu, ali kao da jesam, po pitanju stručnosti i profesionalnosti.
Ogi, dokle si u garanciji?
Ogi, dokle si u garanciji?
Posetite www.garaza.rs !
-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Hyundai i30 by Ogi
Da, ovaj servis kod Zivka TRIO kosta 10k manje.
U garanciji sam do Marta 2014. godine.

U garanciji sam do Marta 2014. godine.
Re: Hyundai i30 by Ogi
Sta znam, nije jeftino, ali to je neka cena za taj auto u ovl.servisu.
U Beogradu bi toliko izasao Opelov servis.
Stos je sto to za Opela kosta drasticno manje u unutrasnjosti, u ovl.servisu.
U Beogradu bi toliko izasao Opelov servis.
Stos je sto to za Opela kosta drasticno manje u unutrasnjosti, u ovl.servisu.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32247
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Hyundai i30 by Ogi
Tu nema pravila. Znam da ti Astre održavaš u Zrenjaninu, ali nije kod svih dilera takav slučaj. Recimo, za Suzuki je pre par godina bilo isto isplativo ići u Novi Sad na servis, da bi se sad cene izjednačile. Nažalost, Hyundai nema tako dobro razvijenu mrežu, pa ni mogućnosti da se negde prođe jeftinije. Mada, sve ovo ne bi bilo tako bolno da nema tih dodatnih 2 radna sata. E sad, možda je ovo predračun, u fazonu, toliko može da izađe ako bude neki problem pa se auto zadrži u servisu duže, a možda bude sve odrađeno za manje od sat vremena i na kraju račun bude manji za 5000 dinara. Ajd videćemo.
Posetite www.garaza.rs !
- djiuliju
- Postovi: 1468
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:56
- Garaža: Clio II ph2 1.2 16v
- Lokacija: Jagodina
Re: Hyundai i30 by Ogi
To ne bi smelo da bude tako, ni u jednom ovlascenom servisu. Postoje norme, koliko je vremena za sta predvidjeno i to mora da se postuje, i to treba da odredjuje proizvodjac a ne svaki servis posebno. Treba da je tako dok je auto u garanciji, posle toga vec i sa ovlascenim servisima moze da padne neka vrsta dogovora