Nove ili polovne gume
- dag81
- Postovi: 7508
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Nove ili polovne gume
Xeroj kad budes hteo gume zovi, naruci, dodji da montiramo, i onda napisi cenu. Moze tako da se ne raspravljamo rekla kazala.
Ivanco, ja sam ubedjen da kod tebe npr. letnji Dunlop Sport Maxx RT 225/45R17 nije vise od 15.000din(ako je i toliko), ili Goodyear Eagle Assimetrik 2, a to su vrhunske gume. A to nije 150e Nadam se da pricamo o letnjim, bar ja pricam. Zimske su druga prica za 17+ dimenzije.
I naravno da cene kad se guma poruci, i kad se drzi na stanju ne moze biti isti, niti treba. Ko je strpljiv ustedi, kome treba odmah i sad plati dosta vise-pa ni prodavci nemaju milione da ih drze eto tako da bi cinili uslugu i pordavali sa nekim minimalnim marzama, tako da sve zavisi od slucaja do slucaja. Ko se seti danas za juce, neka plati posteno, ko je odgovorniji ima vremena za prikupljanje ponuda, niko nikog na nista ne tera.
Ivanco, ja sam ubedjen da kod tebe npr. letnji Dunlop Sport Maxx RT 225/45R17 nije vise od 15.000din(ako je i toliko), ili Goodyear Eagle Assimetrik 2, a to su vrhunske gume. A to nije 150e Nadam se da pricamo o letnjim, bar ja pricam. Zimske su druga prica za 17+ dimenzije.
I naravno da cene kad se guma poruci, i kad se drzi na stanju ne moze biti isti, niti treba. Ko je strpljiv ustedi, kome treba odmah i sad plati dosta vise-pa ni prodavci nemaju milione da ih drze eto tako da bi cinili uslugu i pordavali sa nekim minimalnim marzama, tako da sve zavisi od slucaja do slucaja. Ko se seti danas za juce, neka plati posteno, ko je odgovorniji ima vremena za prikupljanje ponuda, niko nikog na nista ne tera.
Re: Nove ili polovne gume
Dole stoji da je Michelin Pilot Sport 21.000 dinara,a to nije 150e ako se ne varam,vec okruglo 180,kao sto sam i rekao? U Nemackoj je ista ta guma 160e...ivancho napisao:Upadam u pola price i sa pola ispracenom temom. Sto se tice cena u 17` ima drasticnih razlika. Kao sto Dag rece u 225/45R17 kao najstandardnijoj dimenziji premium brend je tu oko 150eu. Dok je naprimer 225/50R17 koja je "malo" vislja abnormalno skuplja ide preko 200 eu. Vidim da je Xeroj naveo sajt gde su prikazane dimenzije bas 225/45R17, ako guma nije ROF i ukoliko nije Bridgestone (koji je kod nas nekonkurentan) cena je tu oko 150eu
A to su idealne cene i garantujem da je kod bilo kog vulkanizera u BG-u cena daleko veca...
Ko mi ne veruje,neka ode i proveri, neka udje u radnju i pita za Michelin Pilot Sport u 225/45 R17 dimenziji...
Eto,standardnije od toga ne moze biti,posto je izgleda Bridgestone kod nas egzotika...
A da ne pricamo o tome da sve vise proizvodjaca pocinje da maltene obavezuje kupce na RunFlat,a po nasim rupama su XL gume maltene obavezne...
Dag,zaista mi nije poenta rasprava,nego samo pokusavam da istaknem da su cene guma paprene i da nekome ko prelazi velike kilometraze nikako nije nelogicno da pribegne kupovini polovnjaka...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- ivancho
- Postovi: 3853
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:59
- Garaža: Octavia 1,6d
- Lokacija: Zemun
- Kontakt:
Re: Nove ili polovne gume
Ajde da ne pravimo reklamo bespotrebno reci cu ti da je ovaj sajt skuplji, realne cene su one koje je Dag naveo u postu iznad tvog. Michelin je za nijansu skuplji. Te on izadje na tih oko 150eu, mada je realno slabija raspolozivost Michelina u toj dimenziji 

- dag81
- Postovi: 7508
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Nove ili polovne gume
Samo da se okrece, mislim na gumu e tu smo spali sa standardom i odrzavanjem auta.
Mada, kad realno pogledam vecina oovih sto imaju su bas u tom fazonu polovno jeftinije mi je, a pritom razliku potrosi u kafani to vece, ili za nedelju dana da toliko za gorivo.
No nebitno, poenta price na ovoj temi je ko brine o bezbednosti ulozi u nju, ko ima mogucnosti uglavnom se pravi pametan i nalazi svoju racunicu da svake godine kupi polovnu i da nikad nema pravu gumu na autu a nema je cim guma predje 30-40k km, ili je matora vise od 5-6 godina.
A savet za sve koji kupuju polovne, da nadju dobre polovne, a te gume kostaju od 25e za 14, 30ak za 15, 40-45 za 16'' 60ak za 17'', a nadasve treba pogledati dot i opipati je da se nije uplasticila. Eto i ja gledam ''polovne'' 235/45R17 ako slucajno naleti ali trazim ''nove'' polovne jer mi nije hitno(OK su mi ove na autu jedin je sredina malo izlizanija pa cu ih pprodati nekom za 25-30e i taj ce biti srecan) jer ce misliti da je ustedeo 100e.A i ako ne nadjem do aprila sledece godine(zimske imam odlicne sa nekih 10ak k km Dunlop 3D) kupicu naravno nove RT ili Asimmetric 2. Za sad sam nasao dve iste kao sto imam, Pirelli Rosso Asimetric odlicne i mlade 2010, ali se nesto lomim jer bih ipak RT ili TT ili tako nesto. Ove su ceo radni vek Audija na njemu(nije original set), pa da malo promenim. Tako da ce verovatno biti nove, jer nema lapse kad guma lepi za asfalt, pa jbs 150e razlike na 2kom za 3-4 godine.
Mada, kad realno pogledam vecina oovih sto imaju su bas u tom fazonu polovno jeftinije mi je, a pritom razliku potrosi u kafani to vece, ili za nedelju dana da toliko za gorivo.
No nebitno, poenta price na ovoj temi je ko brine o bezbednosti ulozi u nju, ko ima mogucnosti uglavnom se pravi pametan i nalazi svoju racunicu da svake godine kupi polovnu i da nikad nema pravu gumu na autu a nema je cim guma predje 30-40k km, ili je matora vise od 5-6 godina.
A savet za sve koji kupuju polovne, da nadju dobre polovne, a te gume kostaju od 25e za 14, 30ak za 15, 40-45 za 16'' 60ak za 17'', a nadasve treba pogledati dot i opipati je da se nije uplasticila. Eto i ja gledam ''polovne'' 235/45R17 ako slucajno naleti ali trazim ''nove'' polovne jer mi nije hitno(OK su mi ove na autu jedin je sredina malo izlizanija pa cu ih pprodati nekom za 25-30e i taj ce biti srecan) jer ce misliti da je ustedeo 100e.A i ako ne nadjem do aprila sledece godine(zimske imam odlicne sa nekih 10ak k km Dunlop 3D) kupicu naravno nove RT ili Asimmetric 2. Za sad sam nasao dve iste kao sto imam, Pirelli Rosso Asimetric odlicne i mlade 2010, ali se nesto lomim jer bih ipak RT ili TT ili tako nesto. Ove su ceo radni vek Audija na njemu(nije original set), pa da malo promenim. Tako da ce verovatno biti nove, jer nema lapse kad guma lepi za asfalt, pa jbs 150e razlike na 2kom za 3-4 godine.
Re: Nove ili polovne gume
AJ imam ja jedno genijalno pitanje, a nisam znao gde da ga izlozim...
Ocu da prodam zimske sa Mercedesa, pa da uzmem nove za ovu sezonu.
Koliko traziti za 205/60 R16 Dunlop 3D WS, ima nekih 5-6mm sare, dot kraj 2010. godine. Imam racun, garanciju itd...
I jel da uzimam 4D ili UG8 ?
(da, znam da je avgust, al cisto da pitam
)
Ocu da prodam zimske sa Mercedesa, pa da uzmem nove za ovu sezonu.
Koliko traziti za 205/60 R16 Dunlop 3D WS, ima nekih 5-6mm sare, dot kraj 2010. godine. Imam racun, garanciju itd...
I jel da uzimam 4D ili UG8 ?

(da, znam da je avgust, al cisto da pitam

- Day Walker
- Postovi: 23526
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Nove ili polovne gume
4D, ipak je to Dunlop za razliku od GY koji je dosta losiji za nase trziste nego za zapadno (bar koliko sam cuo od nekih ljudi koji se bave tim poslom)
Brzine idu u H-a !!!




- ivancho
- Postovi: 3853
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:59
- Garaža: Octavia 1,6d
- Lokacija: Zemun
- Kontakt:
Re: Nove ili polovne gume
Sto se tice tih prica nase trziste stize ovo ili ono.....jedino sto smo mi zadnja rupa u smislu isporuke tj kada trazimo neke egzoticnije dimenzije tu nas ne sljive. Inace su sve gume iste. Nesto je u magacinu u Sloveniji nesto po evropi....ali sve su iste.
@Next za tebe definitivno 4D , najveci razlog je, jer je GY dosta meksi i brze se "trosi" pogotovo ti koji imas dosta auto i otvorenog puta koji su u 80-90% slucajeva ocisceni. Za tebe mnogo bolji izbor Dunlop
@Next za tebe definitivno 4D , najveci razlog je, jer je GY dosta meksi i brze se "trosi" pogotovo ti koji imas dosta auto i otvorenog puta koji su u 80-90% slucajeva ocisceni. Za tebe mnogo bolji izbor Dunlop

Re: Nove ili polovne gume
Dobro, tako sam i mislio, nego, koliko para da trazim za njih?
I, nesto se lomim da zamenim dve starije sa Pezoa... Imaju sare, al su 2009. god... I onda mu stavim UG8 napred
Fetis na zimske gume
I, nesto se lomim da zamenim dve starije sa Pezoa... Imaju sare, al su 2009. god... I onda mu stavim UG8 napred

Fetis na zimske gume

- dag81
- Postovi: 7508
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Nove ili polovne gume
Bas kao sto kaze Ivancho, xy puta mi se desilo da porucim gume i da stizu iz centralnog magacina iz Nemacke bio Dunlop ili GY, od 15'' do 20'' tako da to pada u vodu. Evo juce mi stigle DUnlop Fast 185/55R15 made in Thailand iz Nemacke krenule prosle nedelje preko nase veleprodaje. Tako da...
Sto se tice UG8 ne znam kako se trosi, novi model je i retko ko je presao neku vecu km sa njom. UG7 je isto bio mekan pa je prelazio dosta km, bas dosta da ne kazem opusteno 50ak i da i dalje bude mekana i ok. Mada zavisi od slucaja do slucaja.
Bez obzira na to, 4D bih ja, jer je GY kao GY zimski sa UG7 i UG8 meksi nego sto meni licno odgovara. Nekom je to prednost, meni je mana jer ja volim malko tvrdje.
Dunlop 4D su napravili da su mu jblm utrefili su upravljivost, performanse, tisinu, udobnost. S'tim sto je 3D takodje bio odlican upravljiv, ima odlicne performanse, ali je bio za nijansu bucniji od 4D i za nijansu tvrdji, a ovde su to sve popravili.
Dok kod UG8 su kao prvo napravili ruznu saru, gumi treba 500-1000km dok ne nalegne jer je gazni sloj malo ostao u spic i bude bucnije u tom itervalu km, posle se namesti da se tako izrazim. Po meni nisu trebali puno da diraju UG7, tj. nekako mi unazadjena UG8, jedino sto je jako dobra na ledu, tj. to je jedina prednost od UG7 po meni.
Sto se tice UG8 ne znam kako se trosi, novi model je i retko ko je presao neku vecu km sa njom. UG7 je isto bio mekan pa je prelazio dosta km, bas dosta da ne kazem opusteno 50ak i da i dalje bude mekana i ok. Mada zavisi od slucaja do slucaja.
Bez obzira na to, 4D bih ja, jer je GY kao GY zimski sa UG7 i UG8 meksi nego sto meni licno odgovara. Nekom je to prednost, meni je mana jer ja volim malko tvrdje.
Dunlop 4D su napravili da su mu jblm utrefili su upravljivost, performanse, tisinu, udobnost. S'tim sto je 3D takodje bio odlican upravljiv, ima odlicne performanse, ali je bio za nijansu bucniji od 4D i za nijansu tvrdji, a ovde su to sve popravili.
Dok kod UG8 su kao prvo napravili ruznu saru, gumi treba 500-1000km dok ne nalegne jer je gazni sloj malo ostao u spic i bude bucnije u tom itervalu km, posle se namesti da se tako izrazim. Po meni nisu trebali puno da diraju UG7, tj. nekako mi unazadjena UG8, jedino sto je jako dobra na ledu, tj. to je jedina prednost od UG7 po meni.
- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Nove ili polovne gume
Realno, neces se zeznuti sa UG8, ali i ja glasam za 4D. Ja sam uzeo UG8 bas zato sto su mekse, i stoji da su vrh na ledu i pri kocenju, ali 4D je mama kad treba da krene i bolji po dubokom i rastresitom snegu
- dag81
- Postovi: 7508
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Nove ili polovne gume
A Dag pricdao uzmi 4D, a ti neces da slusas.ccc 

Re: Nove ili polovne gume
Zasto bi menjao gume sa 5,6mm sare?Zar nije bolja opcija da isfuras ovu zimu,pa sledecu bacis ove i kupis druge?
3D je super zimska guma i ja sam njom prezadovoljan,,nisam se nigde zaglavio,ni u malo dubljem snegu sa zadnjom vucom,tako da nema nekog jakog razloga za zamenu sto se te strane price tice...
Nemoj ocekivati da ti 4D trosi 2l manje i ide uz ledene stepenice,jer tolika razlika nije sigurno.
Mislim,tvoje pare,ali zasto ih bacati?
3D je super zimska guma i ja sam njom prezadovoljan,,nisam se nigde zaglavio,ni u malo dubljem snegu sa zadnjom vucom,tako da nema nekog jakog razloga za zamenu sto se te strane price tice...
Nemoj ocekivati da ti 4D trosi 2l manje i ide uz ledene stepenice,jer tolika razlika nije sigurno.
Mislim,tvoje pare,ali zasto ih bacati?

Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Nove ili polovne gume
zato sto cu posle ove zime te gume moci da bacim, a ovako cu izvuci pare i imati nove gume na autu. Nije uopste poenta u potrosnji, ali ce sigurno lepse i lakse ici zimi (pogotovo ako zima bude kao prosla). Drugo, posle dve sezone i dosta kilometara ta guma vise nije ono sto je bila kao nova, a treba mi i ove sezone da predje dosta, a ne pred kraj sezone da molim Boga da ne bude snega kako bi E klasa prolazila bez problema... Ovako prodam gume, dodam vrednost jos 2 i po i imam nove sve cetiri... Kontam da je isplativije nego da ove ogulim pa bacim i onda opet kupujem noveXepoj87 napisao:Zasto bi menjao gume sa 5,6mm sare?Zar nije bolja opcija da isfuras ovu zimu,pa sledecu bacis ove i kupis druge?
3D je super zimska guma i ja sam njom prezadovoljan,,nisam se nigde zaglavio,ni u malo dubljem snegu sa zadnjom vucom,tako da nema nekog jakog razloga za zamenu sto se te strane price tice...
Nemoj ocekivati da ti 4D trosi 2l manje i ide uz ledene stepenice,jer tolika razlika nije sigurno.
Mislim,tvoje pare,ali zasto ih bacati?

Re: Nove ili polovne gume
Rezon postoji dok budale kupuju polovne gume. Kada ne budem imao za nove gume za ovaj auto, kupiću jeftiniji auto sa manjom felnom. Ako ni za to ne budem imao para, prećiću na busplus.
Sve tehnologije na automobilu postaju nerelevantne kada se šteka na gumama. Postoje dobre gume koje nisu preskupe, treba samo malo pogledati testove na netu (hint ADAC).
Sve tehnologije na automobilu postaju nerelevantne kada se šteka na gumama. Postoje dobre gume koje nisu preskupe, treba samo malo pogledati testove na netu (hint ADAC).
Re: Nove ili polovne gume
e leba ti, steta...Rakhil napisao:Realno, neces se zeznuti sa UG8, ali i ja glasam za 4D. Ja sam uzeo UG8 bas zato sto su mekse, i stoji da su vrh na ledu i pri kocenju, ali 4D je mama kad treba da krene i bolji po dubokom i rastresitom snegu
i ja imam ug8 na fokusu za zimu. bilo bi ekstra da nam se gume razlikuju, kakav bi to uporedni test dve najpopularnije premium zimske gume bio...
mada, sad kad bolje razmislim, mozda su i ug7+, moram proveriti...
ako je tako, ocekujem od trojketa da zakaze uporedni test zimskih guma i cajeva kad padne prvi sneg...
dunlop ws 4d su odlicne gume, ali iskreno, posto sam ug7+ vozio par desetina hiljada km na prethodnom autu a 4D jednu sezonu na rs-u, ne znam koju bih pre uzeo...
realno, mislim da je svejedno, na jacem autu nijedna nece imati trakciju kako treba, a na rosecnom tesko da ce se osetiti razlika...