
U svakom slucaju, povecao mi je nivo ulja na meracu, tako da cu otici sl nedelje na servis
Svaki put kada se uslovi zadovolje,cisti se DPF.paja napisao:Koliko kapiram jedini pouzdan način da provalim je da na bordu držim trenutnu potrošnju. Sreća pa sam često na otvorenom putu. Samo mi nije jasno da li mogu da isprovociram paljenje gremlina ako dignem obrtaje preko 3000 i time napravim povoljno temperaturno okruženje, ili se to dešava isključivo kad komp smisli da treba.
Kad ti obrtometar bude pokazivao u mestu oko 1000 obrtaja i kada ti trenutna potrosnja bude oko 08-09-1l u mestu, znaces da radi regeneraciju, a isto tako ces cuti da je popalio sve ventilatore..paja napisao:Vrlo je moguće da nije jer sam imao dosta vangradskih vožnji. Jedino što ne znam koji su uslovi potrebni mom motoru za spontano čišćenje. Kad se postiže dovojna temperatura da motor odradi to bez prisile i dodavanja goriva? Nije mi teško da mo obezbedim takve uslove kad izađem iz grada, samo kad bih znao šta mu treba.
Problem je što u uputstvu koje sam dobio uz auto nema ništa o mom motoru. Moraću da ih jurim da mi daju uputstvo za 1.6 mjet.