Ovog godista su sve atmosferci, sa 88,90 ks, sto je nerealno za auto te mase.
On je pricao o 300TD, a jedini tamo ima ovaj skraceni jedan i potrosnja mu se vodi na 13.33l, a covek vozi vecinom na otvorenom, sto se moze videti po rutama koje je stavio.
Racunaj sigurno litar vise za normalnu verziju.
http://www.spritmonitor.de/en/detail/611563.html
Ja mislim da je taj 300 TD standardno izasao negde posle 95. godine.
Ja odgovorno tvrdim da ni jedna jedina produzena G klasa ne trosi ispod 15l po gradu.
Moze da se zadesi da ode ispod nekim zelenim talasom, na NBG i slicno, ali kada je prosek brzine normalne voznje oko 15-20 km/h, nema sile ispod 15 da ode.
Taj 300 GD na 120 km/h trosi 11-12l, ovo mi je rekao pre par godina drugar ciji je cale izmenjao par G klasa, a po gradu nije znao, jer nisu merili nikada, u sustini i na otvorenom su bezveze sracunali kada su sipali gorivo.
Stavljanje 250 TD bi zaista i bio najbolji potez, jer 300TD ne postoji po toj ceni i ne postoji to godiste, sada sam pogledao, '96. je izasao.
300TD bi ovde izasao minimum 20.000e, a dobri primerci izmedju 25 i 30.
G klasa nije auto za nekoga ko ce uopste da gleda potrosnju, a ne za pisljivih 6000km godisnje, gde je razlika izmedju 12 i 17l, manje od 30e mesecno.
Zveknuce mu neki deo, otici ce u servis, na dobar dan ce da mu uzmu razliku u gorivo oko koje on brine, a velika je verovatnoca da ce morati soma eura da ulozi u bilo koji sa oglasa u prvih godinu dana.
To je moj rezon, a pokretac teme ako zeli da se upusti u kupovinu srcem bez mozga, sto da ne, sta god njega cini srecnim
