Rezervoar je zalepljen nekom dvokomponentnom masom koja kao da se pretvorila u sam metal, inace je lepak za metal.
Majstor je morao da skine obe trake koje drze rez kako bi ga nagnuo jer nisam potrosio dovoljno goriva pa je i dalje vlazilo. Skinuto je dolivno crevo kako bismo ga ispraznili. Tom prilikom su zamenjene dve selne.
Istocili smo oko 14l benzina i ono sto me je tom prilikom zabrinulo je sto je u sve tri flase od 5l ostalo pri dnu malo trunja, najvise u poslednjoj ali nije to rdja nego neko neidentifikovano trunje.
Inace majstor misli da do pukotine nije doslo zbog rdje, one se nalaze tacno na mestu gde presa prilikom proizvodnje pritiska lim gde se i na samom limu vidi mesto pritiska. Ne umem to da objasnim, to mi je sto mi je za sada.
Rezervoar radi kako se šire i skupljaju isparenja, plus vibracije. Popustio je tu gde je najslabiji, tako da si verovatno rešio problem trajno. Ne bi bilo loše da je majstor ojačao čitav spoj.
@ Ogi
Odlično, valjda je rešen problem.
Kad si menjao filter goriva? Možda nije loše da da ga promeniš, valjda nije nešto skup, a bićeš mirniji.
Sad brzinski vidim da nije baš ni malo, 7000 Mahle, verovatno ima i drugih, jeftinijih. https://www.silux.rs/proizvodi/motor/fi ... yundai-kia
Menjao sam ga jednom, davno, na moju inicijativu kada sam imao onaj problem sa paljenjem. On se navodno ne menja mada meni je to cudno. Mogao bih pred more da ga zamenim. Hocu. Je l ne mora da se skida rezervoar da bi se on zamenio, posto je u rezervoaru ?
Rešio si problem. Samo si trebao da poslušaš, da skineš onaj plovak sa gornje strane, odatle da povadiš gorivo i skroz ga osušiš i obrišeš, to jeste skroz i očistiš. I pregledaš odozgo.
Taj dvokomponentni lepak je OK i jako je fleksibilan, može i da trpi neko savijanje.
Ma nije hteo majstor, pitao sam ga ja. Kaze ne bi bilo svrhe, ima valjda i nekih pregrada u rezervoaru, on misli da nije od rdje, kaze naziralo bi se i spolja jer je tu tanak lim i jos je on smirglao. I kada smo istakali gorivo nije bilo ni malo ostataka od rdje.
LukaMaletin napisao:@jocas koja traka je u pitanju i koja cena ?
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Meni je pre 10tak godina ispucalo crevo za gorivo na Dačiji, ne postoji zamenski deo, kupio sam neku lepljivu traku na NIS pumpi i time zalepio, nije bilo problema.
Pa sad posle 10 godina nemam pojma koja je bila cena. Kupljeno na tadašnjoj NIS pumpi. Radi se o crevu za sipanje goriva, koje ide od čepa za rezervoar, tako da nije bilo previše problematično, posle toga se trudio da nikad ne bude preko 3/4 rezervoara i upozoravao pumpadžije da budu nežni kad ubacuju pištolj
Mislim da je ostao deo, ako nisam bacio uslikaću ambalažu pa javljam. Ionako mi treba da zakrpim baštensko crevo za pranje kola, neko probao izolir trakom
Tek sad nađoh u podrumu, ko zna kako sada izgleda ambalaža. Odlično je držalo godinama.
jocas napisao:@ Ogi
Odlično, valjda je rešen problem.
Kad si menjao filter goriva? Možda nije loše da da ga promeniš, valjda nije nešto skup, a bićeš mirniji.
Sad brzinski vidim da nije baš ni malo, 7000 Mahle, verovatno ima i drugih, jeftinijih. https://www.silux.rs/proizvodi/motor/fi ... yundai-kia