member napisao: 03 Okt 2017, 14:30
Pa bas to je fazon, kad su ti deca mala - treba ti vise prostora nego kad deca budu imali 8-10 godina.
Npr.ti sada uvek sa sobom vucaras dečija kolica. Da li ti kolica mogu stati u gepek popreko? Ili je gepek suviše uzak pa kolica moraju dijagonalno? Meni u A6 kolica stanu popreko i ostaje mi još 80% gepeka slobodno. Ali u ML ne mogu kolica stati popreko nego dijagonalno, i tada mi zauzmu 50% gepeka. Iako zapreminski,gepek od ML je praktičan, ali je ipak uži nego u A6.
Osim toga, spominješ lokal,ne znam čime se baviš ali pretpostavljam da ti treba tovarni prostor.
Što se tiče parkiranja, šta znam, sve je stvar navike i prakse.
Moja kolica su najveća ikad

točkovi imaju unutrašnje gume, svako malo idem na balansiranje. Svakako ih rasklapam kad ih ubacujem u gepek, u Maksi staju po dužini (dole sklopljena šasija, na njoj sedište) ili ako nemam ništa drugo da tovarim - jedno pored drugog.
Te pošasti se uskoro rešavam, dao sam lepšoj polovini rok do proleća i tada idu u oglas, ako treba i u bescenje

koliko sam ih puta psovao u ove 3 godine, ne znam broja. Nakon toga mi dimenzije gepeka neće biti toliko značajne.
U suštini, meni je S-Max i dalje u izboru među top 3, ali pokušavam realno da sagledam i loše strane pa napravim odgovarajući izbor. Tu bih već imao problem da kupim primerak iz uvoza, a fenomenalan domaći primerak sam nedavno propustio i ko zna kad će opet biti takve prilike.
Kod Kuge mi je sporna tabla, valjda sam je gledao dovoljno često pa mi više nije toliko ružna kao u početku, ali je ova novija sa navigacijom za par klasa iznad - tu bih onda morao da idem na nov primerak.
Za parkiranje nisi u pravu, fizički nedostatak prostora se ne može nadomestiti nikakvom praksom ili navikom. Kompanjon mi je vozač već 30 godina uz bogato iskustvo sa kombijima, pikapovima itd... i stalno vozi velike automobile (Pug 607, Outander, sada Mercedes E). Često se zezamo kad npr kod Piramide nema gde da smesti đuntu pa se parkira u 3pm, a ja se udenem negde kod ulaza, kako mene kenja parking mesto. Po gradu je i dalje gomila parkinga sa starim dimenzijama parking mesta, tu je pakao parkirati se tako da staneš a opet iole smanjiš mogućnost da te neko odvali vratima kad bude izlazio.
Jedini plus ovde može biti što sam izgleda uspeo da izguram varijantu da nam škola obezbedi parking mesta unutar dvorišta, tu bih se rešio velike muke. Znaćemo za neki dan na čemu smo.
Na kraju krajeva, osim racionalnog tu je i emotivni momenat. Neke automobile sam koristio onako, baš kao prevozna sredstva bez ijedne emocije. O Maksi sam maštao čim sam osetio potrebu da menjam prevoz, i dan danas ga ovako izanđalog i izubijanog šmeknem još jednom kad odlazim, nakon što se parkiram. Gomila automobila (za neke sam i ovde dobio predlog) su mi se učinili kao dobra kupovina, ali mi se nije desilo da opet okrenem oglase i pratim da li ima šta novo. Jbg, Volvo mi ima taj šmek

to mi je tiha patnja, taj moćni dizajn i svedeni enterijer su mi bukvalno bez greške. Svakako se neću zaletati pre nego dobro izvagam sve o čemu smo diskutovali, plus cene održavanja i potencijalne probleme, ali kad bih morao na jedan da kažem koji mi je auto oduvek najlepši - bio bi to Volvo XC bez razmišljanja.
starac vujadin napisao:
MPV je ovom slučaju definitivno racionalniji i pametniji izbor. Svi bi hteli da voze suv pre mpv i karavana...

Pretohodni 3008 i 5008 su solidna vozila, ali bih se, barem ja lično, osećao malo bezveze kada vidim kakvi su ih naslednici zamenili..
Ja bih pre vozio MPV, ali nema takvog da mi se sviđa

Jedino kad bih mogao kao Anđelka da sklepam, prednjicu od onog a tablu od ovog itd... A za Pug bih se osećao bezveze tek za neku godinu, ako se ispostavi da su ovi modeli dobri. Zbog horor priča sa Pug elektronikom u nekim modelima ne verujem da bih ikada uzeo neki njihov novitet.