Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)
Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
A i da u svakom hotelu kupuje garderobu ne bi imao za lamba
Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
da, ali lambo je drugi ili treci auto...
po nemi treba da ima i merc cl, ili bmw 6 za putovanja...
ako se zategao za lamba a nema nista drugo, onda je ljakse...
po nemi treba da ima i merc cl, ili bmw 6 za putovanja...
ako se zategao za lamba a nema nista drugo, onda je ljakse...
Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
E jbg Floyd... Sada ti pogresno i previse licno shvatas...
Nit sam negde rekao da lazes,niti isto pomislio,nit sam rekao za Alfu da je bulja...
Da se sedi neudobnije i da je manje komforno nego u D segmentu,niko ne moze da ospori,jednostavno,manje je uvaljeno,manji medjuosovinski razmak,drugacije oslanjanje,za drugu namenu pravljen auto i to je to.
Ja sam ti stavio 2 testa C klase i Audija A4 gde se jasno vidi koliko mesta ima,posto ih isti lik testira,pa uporedi,nema sta da mislis,mozes da vidis svojim ocima.
Kada sam rekao za udobnost,to je valjda svima jasno za Mercedes i da im je to osnovna karakteristika...
Uzmi vaser vagu,nasloni je na stomak,sedi u tvoju Alfu,pa onda u C klasu pozadi,pa ce ti biti jasnije o cemu sam pricao... Isto uradi i sa nogama... Izmeri ugao koji imas izmedju nogu i torzoa...
Ti si jedini covek koji je rekao da su C i D kategorije vozila ista stvar samo produzeni,a komfor na maltene istom nivou...
Mozda iz nedostatka iskustva sa oba...
Takodje,ta mala masina gde se odozgo guraju stvari,koju i ja imam,moze da stane u C klasu lagano zahvaljujuci velikom otvoru za gepek,kao i kod Audija A4
Nemoj mene shvatiti kao nekoga koji svaku losu stvar o Mercedesu shvati licno,jer nije tako.
Samo mi je bilo cudno da odmah posle mog posta,ti napljujes od svih automboila D segmenta,bas C klasu.
Ako mislis da sve dozivljavam licno i da zbog toga pricam gluposti,umesto prave cinjenice,navedi mi sta sam rekao pogresno?
To sam mislio da si uradio zbog mene i vec 2 puta sam se izvinjavao sto sam lose protumacio,ali izgleda da treba da ti skinem gace i naguzim se da bi sve bilo ok ili sada mozemo preko toga da predjemo i pricamo racionalno o temi?
Pazi,onda su ti racionalni Nemci poprilicno neracionalni,jer je prosek D i vecih segmenata ja mislim kod njih najveci...
A da Alfa kosta 3 puta manje i nije bas tacno
A mozes pogledati koliko manje mesta ima za zadnje putnike recimo Giulietta koja mislim da je veca od 147 na 1. stranici teme,lepo sam okacio snimke,bilo bi lepo ako te vec zaista zanima tema,a ne cista rasprava,da ih pogledas...
Ako gledamo isti segment,maltene i nije jeftinija,a ako poredimo kola nize klase,mozda je 50% jeftinija od recimo C klase...
Ako je sve tako skupo u Svici,zasto onda pominjes veliku cenu dostave? Onda nije velika,nego normalna u odnosu na ostale troskove.
Kod nas je vecera za 2-je ljudi oko 30e,a i dostava je tako nesto,mada opet ponavljam,gde god da sam nesto kupio,dostava je bila besplatna.
Izgleda da smo mi civilniji po tom pitanju... Ipak nas nisu jos uvek dovoljno Evropizovali,pa nismo izgubili skroz osecaj za dobro i lose... Moze se reci da nismo jos postali dovoljno civilizovani da gledamo skroz samo svoju bulju i da nam je jos uvek bitno da ispadnemo ljudi
A kupiti automobil koji vozis svaki dan 50 i vise km na posao,samo zato sto ces 10 puta nesto kabasto preneo,dok ces trpeti na udobnosti je po meni iskreno,da se ne ljutis,bas van pameti.
Texonja,eto,vidis sta se desava kada neko prenosi nesto sto je cuo i onako napamet
Elem,ima valjda manji gepek i otvor gepeka,a znam da je o nekoj 3-ci bila prica da se mnogi zale da je dosta slabija sa prostorom pozadi,mada na YT vidim da uopste nema malo mesta...
Barem ne ta kao tvoja.
http://www.youtube.com/watch?v=VTzlPwS9 ... ure=relmfu
Eto,znaci za sada smo kao losu stranu D segmenta naveli malo teze parkiranje i nemogucnost da u iste stavis ves masinu,frizider ili TV koji vise ni ne postoji u prodavnicama i koje kupujemo jednom u 10 godina?
I to je ljudima dovoljno da kazu da je C segment bolji?
ftj,vidim da i ti pricas stvari onako odokativno...
Pazi,ako je C klasa produzena A klasa,onda je E klasa samo produzena C klasa,a S klasa jos malo produzena E klasa,sto znaci da su A klasa i S klasa u stvari isti auto...
Pa sada kapiram vlasnike C segmenta,oni su u stvari izvalili da je to executive limuzina,samo u manjem sexy pakovanju
Elem,nemam ja nista protiv HB-a,samo treba ostati realan i uvideti realne razlike,a ne samo one koje ti zamisljas da jesu...
Takodje,ako je B klasa HB,onda je i Citroen C4 Picasso... Mercedes B klasu zove Sport Tourer,svuda je zovu MPV(Multi Purpose Vehicle),ali ti znas da je HB.
Ok,tvoj pogled na klase automobila,ja mislim da ista ima samo jednu dodirnu tacku sa HB,a to je 5-oro vrata...
http://www.emercedesbenz.com/autos/merc ... -category/
Nit sam negde rekao da lazes,niti isto pomislio,nit sam rekao za Alfu da je bulja...
Da se sedi neudobnije i da je manje komforno nego u D segmentu,niko ne moze da ospori,jednostavno,manje je uvaljeno,manji medjuosovinski razmak,drugacije oslanjanje,za drugu namenu pravljen auto i to je to.
Ja sam ti stavio 2 testa C klase i Audija A4 gde se jasno vidi koliko mesta ima,posto ih isti lik testira,pa uporedi,nema sta da mislis,mozes da vidis svojim ocima.
Kada sam rekao za udobnost,to je valjda svima jasno za Mercedes i da im je to osnovna karakteristika...
Uzmi vaser vagu,nasloni je na stomak,sedi u tvoju Alfu,pa onda u C klasu pozadi,pa ce ti biti jasnije o cemu sam pricao... Isto uradi i sa nogama... Izmeri ugao koji imas izmedju nogu i torzoa...
Ti si jedini covek koji je rekao da su C i D kategorije vozila ista stvar samo produzeni,a komfor na maltene istom nivou...
Mozda iz nedostatka iskustva sa oba...
Takodje,ta mala masina gde se odozgo guraju stvari,koju i ja imam,moze da stane u C klasu lagano zahvaljujuci velikom otvoru za gepek,kao i kod Audija A4

Nemoj mene shvatiti kao nekoga koji svaku losu stvar o Mercedesu shvati licno,jer nije tako.
Samo mi je bilo cudno da odmah posle mog posta,ti napljujes od svih automboila D segmenta,bas C klasu.
Ako mislis da sve dozivljavam licno i da zbog toga pricam gluposti,umesto prave cinjenice,navedi mi sta sam rekao pogresno?
To sam mislio da si uradio zbog mene i vec 2 puta sam se izvinjavao sto sam lose protumacio,ali izgleda da treba da ti skinem gace i naguzim se da bi sve bilo ok ili sada mozemo preko toga da predjemo i pricamo racionalno o temi?

Pazi,onda su ti racionalni Nemci poprilicno neracionalni,jer je prosek D i vecih segmenata ja mislim kod njih najveci...
A da Alfa kosta 3 puta manje i nije bas tacno

Ako gledamo isti segment,maltene i nije jeftinija,a ako poredimo kola nize klase,mozda je 50% jeftinija od recimo C klase...
Ako je sve tako skupo u Svici,zasto onda pominjes veliku cenu dostave? Onda nije velika,nego normalna u odnosu na ostale troskove.
Kod nas je vecera za 2-je ljudi oko 30e,a i dostava je tako nesto,mada opet ponavljam,gde god da sam nesto kupio,dostava je bila besplatna.
Izgleda da smo mi civilniji po tom pitanju... Ipak nas nisu jos uvek dovoljno Evropizovali,pa nismo izgubili skroz osecaj za dobro i lose... Moze se reci da nismo jos postali dovoljno civilizovani da gledamo skroz samo svoju bulju i da nam je jos uvek bitno da ispadnemo ljudi

A kupiti automobil koji vozis svaki dan 50 i vise km na posao,samo zato sto ces 10 puta nesto kabasto preneo,dok ces trpeti na udobnosti je po meni iskreno,da se ne ljutis,bas van pameti.
Texonja,eto,vidis sta se desava kada neko prenosi nesto sto je cuo i onako napamet

Elem,ima valjda manji gepek i otvor gepeka,a znam da je o nekoj 3-ci bila prica da se mnogi zale da je dosta slabija sa prostorom pozadi,mada na YT vidim da uopste nema malo mesta...
Barem ne ta kao tvoja.
http://www.youtube.com/watch?v=VTzlPwS9 ... ure=relmfu
Eto,znaci za sada smo kao losu stranu D segmenta naveli malo teze parkiranje i nemogucnost da u iste stavis ves masinu,frizider ili TV koji vise ni ne postoji u prodavnicama i koje kupujemo jednom u 10 godina?
I to je ljudima dovoljno da kazu da je C segment bolji?
ftj,vidim da i ti pricas stvari onako odokativno...
Pazi,ako je C klasa produzena A klasa,onda je E klasa samo produzena C klasa,a S klasa jos malo produzena E klasa,sto znaci da su A klasa i S klasa u stvari isti auto...
Pa sada kapiram vlasnike C segmenta,oni su u stvari izvalili da je to executive limuzina,samo u manjem sexy pakovanju

Elem,nemam ja nista protiv HB-a,samo treba ostati realan i uvideti realne razlike,a ne samo one koje ti zamisljas da jesu...
Takodje,ako je B klasa HB,onda je i Citroen C4 Picasso... Mercedes B klasu zove Sport Tourer,svuda je zovu MPV(Multi Purpose Vehicle),ali ti znas da je HB.
Ok,tvoj pogled na klase automobila,ja mislim da ista ima samo jednu dodirnu tacku sa HB,a to je 5-oro vrata...
http://www.emercedesbenz.com/autos/merc ... -category/
Poslednja izmena od Xepoj87 u 04 Mar 2012, 22:56, izmenjeno 2 puta ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
Pa ni ja ne vidim svrhu tog kofera,posto zbog istog ne moze brzo da vozi,a koja je onda poenta tog automobila,osim da bude ljakse i da se pokaze?
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
Jedan od uslova kod kupovine auta je bio velik gepek (460 lit) i dovoljan prostor za noge pozadi. Drugar ima E46 i kada sam video da nazad ima mesta za noge isto kao kod mog Golfa 4, kontao sam da nema sanse da uzmem BMW 3-jku... Onda sam pogledao E90 i video da iako ima medjuosovinsko rastojanje svega za nekih 2cm duze (ako dobro pamtim), pozadi ima barem 5cm vise za noge, mozda i vise. Jos je zadnja glupa zakosena ka nazad, tako da kada sedis imas osecaj da je jos vise prostora pozadi.Xepoj87 napisao: Elem,ima valjda manji gepek i otvor gepeka,a znam da je o nekoj 3-ci bila prica da se mnogi zale da je dosta slabija sa prostorom pozadi,mada na YT vidim da uopste nema malo mesta...
Barem ne ta kao tvoja.
Mislim da nije niko rekao da je bolji (nisam procitao bas sve post-ove u temi, pa mozda mi je promaklo), ali da je nekome bolji C, nekome D, to je apsolutno tacno. Sve zavisi cime se bavis, gde stanujes i kakav nacin zivota vodis.Xepoj87 napisao: Eto,znaci za sada smo kao losu stranu D segmenta naveli malo teze parkiranje i nemogucnost da u iste stavis ves masinu,frizider ili TV koji vise ni ne postoji u prodavnicama i koje kupujemo jednom u 10 godina?
I to je ljudima dovoljno da kazu da je C segment bolji?
Naravno da ne nosim ves masinu i frizider (svakako za to imas isporuku u radnji gde si kupio, a i ne kupujes svake godine takve stvari), ali ja imam kucu i ne mogu da pobegnem od tih majstorskih akcija gde se cesto prenose neke bezvezne glomazne stvari (poslednji primer kupovina merdevina od 5m (koje se sklope na 2m) jer moram da sjebavam led u oluku). Barem jednom mesecno teglim neku glupost u gepeku Golfa, cesto obaram zadnja sedista da bih "napravio karavana" od njega itd... BMW i Mercedes jednostavno nisu predvidjeni za takve stvari i zato su po meni oni "gospodski automobili", dok je Golf "working class hero".
Da moram da imam samo jedan auto, sigurno to ne bi bio D segment, nego C ili SUV.
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
Pa dobro bre,kako mislis da lakse merdevine stanu u Golf,nego u Bmw?
Pa preklopis sediste i imas poprilicno vise mesta nego u golfu sto se duzine tice,zar ne?
Pazi,imam i ja par kuca i cesto sam nosio mojim kolima vece stvari,samo ne nesto poput ves masina i slicnog teskog materijala koji pri naglom kocenju moze lagano da podere ceo enterijer,vec recimo iste takve merdevine,dzakove cementa,cak i drvene daske i grede za gradju,komodu,pazljivo umotane,naravno... Jbg,imamo i Land Cruiser,pa je vecina vecih stvari isla u tome...
A siguran sam da ni u jedan auto C segmenta na moze da stane recimo Family Gym koji sam prenosio,koji je knap stao u moj auto...
Takodje,ima razloga zasto sam ja mislio da nema mesta kod tebe i zasto u stvari ima:
Evo sta kazu za tvoju restilizaciju
Test drivers like the increased back seat space in the sedan, as well as the larger trunk, both of which are a result of BMW making the car longer and wider.
BMW made the 2012 3-Series sedan slightly longer and wider, which increases back seat legroom. Reviewers like the added room and think the seats are comfortable.
http://usnews.rankingsandreviews.com/ca ... /Interior/
Tako da je moguce da ipak ranije nije bilo mnogo mesta
Inace,C klasa ima samo 15l vise,Audi A4 ima 5l vise od C klase,dok E90 ima 20l vise od E46...
Pazi i ja radije teglim stvari u nekom od mojih golfova,zato sto me boli patka za njih... A pitao bih te da cepas GTI-ja iste cene kao tvoj Bmw ili vise,da li bi i dalje bila ista situacija
Pa preklopis sediste i imas poprilicno vise mesta nego u golfu sto se duzine tice,zar ne?
Pazi,imam i ja par kuca i cesto sam nosio mojim kolima vece stvari,samo ne nesto poput ves masina i slicnog teskog materijala koji pri naglom kocenju moze lagano da podere ceo enterijer,vec recimo iste takve merdevine,dzakove cementa,cak i drvene daske i grede za gradju,komodu,pazljivo umotane,naravno... Jbg,imamo i Land Cruiser,pa je vecina vecih stvari isla u tome...
A siguran sam da ni u jedan auto C segmenta na moze da stane recimo Family Gym koji sam prenosio,koji je knap stao u moj auto...
Takodje,ima razloga zasto sam ja mislio da nema mesta kod tebe i zasto u stvari ima:
Evo sta kazu za tvoju restilizaciju

Test drivers like the increased back seat space in the sedan, as well as the larger trunk, both of which are a result of BMW making the car longer and wider.
BMW made the 2012 3-Series sedan slightly longer and wider, which increases back seat legroom. Reviewers like the added room and think the seats are comfortable.
http://usnews.rankingsandreviews.com/ca ... /Interior/
Tako da je moguce da ipak ranije nije bilo mnogo mesta

Inace,C klasa ima samo 15l vise,Audi A4 ima 5l vise od C klase,dok E90 ima 20l vise od E46...
Pazi i ja radije teglim stvari u nekom od mojih golfova,zato sto me boli patka za njih... A pitao bih te da cepas GTI-ja iste cene kao tvoj Bmw ili vise,da li bi i dalje bila ista situacija

Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- bane valjevo
- Postovi: 3224
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:57
- Garaža: Hyundai Getz 1.3b
- Lokacija: Beograd-Valjevo
Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
Pobogu Heroj, pa kako nije lakse staviti merdevine u Golfa... Oboris sedista, mozes i prednja a ne samo zadnja, otvoris ga pozadi i to je to, nista lakse (tako sam barem ja skoro prebacivao neke daske)...
Daleko lakse nego da trazim idealnu poziciju za merdevine (ako uopste uspem da ih stavim u kola/ limuzinu) da me ne bi lupala u glavu tokom voznje, i plus na to jebandisanje izgubim pola sata i kofu zivaca...
Daleko lakse nego da trazim idealnu poziciju za merdevine (ako uopste uspem da ih stavim u kola/ limuzinu) da me ne bi lupala u glavu tokom voznje, i plus na to jebandisanje izgubim pola sata i kofu zivaca...
http://www.felicity.edu.rs" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
Pazi kada i na limuzini mozes da spustis prednje sediste... Ja nisam verovao dok nisam probao
A gepek se i na mojim kolima otvara...
Elem,cak je na C klasi i projektovan oblik gepeka,tako da te ne ometa i da vidis dok vozis u rikverc sa otvorenim gepekom,verovao ili ne...
Ako se prica o otvorenom gepeku,sto nisam siguran da je po zakonu,onda svaka prica o prednosti gepeka u HB-u pada u vodu...

A gepek se i na mojim kolima otvara...
Elem,cak je na C klasi i projektovan oblik gepeka,tako da te ne ometa i da vidis dok vozis u rikverc sa otvorenim gepekom,verovao ili ne...
Ako se prica o otvorenom gepeku,sto nisam siguran da je po zakonu,onda svaka prica o prednosti gepeka u HB-u pada u vodu...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
@Heroj
Pa rekao si da ne verujes (ja kad nekom ne verujem znaci da je to lazov) da je toliko skupa dostava a ja stvarno nemam razlog nikog ovde pa ni tebe da lazem.
Cena rentiranja auta zavisi od lizing rate koja je u svim evropskim zemljama manje-vise ista te je i cena po danu takva.
Usluge su nesto drugo i naravno da se razlikuju od zemlje do zemlje (ovde jedan smesan sendvic u pekari kosta 6e a tamo za te pare imam tepsiju bureka i litar jogurta
).
Inace nemas potrebe da mi se izvinjavas, nisam uvredljive prirode a i kad se naljutim drzi me max pola sata
Udobnost i kvalitet Mercedesa ne bi da dovodim u pitanje, posebno ovu prvu karakteristiku po kojoj je on i prepoznatljiv.
Prica o wannabe gospodi koja se loze na izdrdnane polovne limuzincine nije bila upucena nikom na forumu (jer poznavaoci ne razmisljaju u tom "ciji je veci" pravcu) a posebno ne tebi.
Kompaktne limuzine premium segmenta se i meni svidjaju i naravno da je polozaj za sedenje mnogo bolji u C klasi nego u Alfi ali ja ne sticem utisak da je mnogo i prostraniji uz ogradu da se nisam vozio pozadi ni u jednom ni u drugom.
Ono sto sam hteo da kazem je da nisu svima isti prioriteti...moje jos nisam cvrsto definisao
Za iste pare neko ce da kupi S3, neko A4 slabijih performansi a neko ce dodati jos malo i uzeti C klasu.
Inace ovde se npr. WRX STI prodaje jako dobro...prosle godine prodato 1247 komada sto ga po broju prodatih primeraka stavlja na visoko mesto ispred mnogih porodicnih limuzina. Ako pretpostavimo da ga uglavnom kupuju mladji ljudi za razlliku od A4 gde je spektar kupaca mnogo siri onda to govori sta mladji vozaci, koji imaju mogucnosti, biraju. Svaki od tih kupaca Subaru-a je mogao da kupi i A4 ili C klasu i da se vozi mnogo udobnije i jeftinije ali eto nisu svima isti prioriteti
Kad je manji budzet u pitanju vise cenim "domacinski" pristup gde je nov ili noviji auto C segmenta uvek bolji izbor od izraubovane limuzine vise klase.
Taj deo je Trojanac najbolje objasnio ali se slazem i sa ostalima koji cene taj pristup.
Alfa naravno ne kosta 3x manje, nego moja Alfa kosta toliko manje od tvog Mercedesa.
Pa rekao si da ne verujes (ja kad nekom ne verujem znaci da je to lazov) da je toliko skupa dostava a ja stvarno nemam razlog nikog ovde pa ni tebe da lazem.
Cena rentiranja auta zavisi od lizing rate koja je u svim evropskim zemljama manje-vise ista te je i cena po danu takva.
Usluge su nesto drugo i naravno da se razlikuju od zemlje do zemlje (ovde jedan smesan sendvic u pekari kosta 6e a tamo za te pare imam tepsiju bureka i litar jogurta

Inace nemas potrebe da mi se izvinjavas, nisam uvredljive prirode a i kad se naljutim drzi me max pola sata

Udobnost i kvalitet Mercedesa ne bi da dovodim u pitanje, posebno ovu prvu karakteristiku po kojoj je on i prepoznatljiv.
Prica o wannabe gospodi koja se loze na izdrdnane polovne limuzincine nije bila upucena nikom na forumu (jer poznavaoci ne razmisljaju u tom "ciji je veci" pravcu) a posebno ne tebi.
Kompaktne limuzine premium segmenta se i meni svidjaju i naravno da je polozaj za sedenje mnogo bolji u C klasi nego u Alfi ali ja ne sticem utisak da je mnogo i prostraniji uz ogradu da se nisam vozio pozadi ni u jednom ni u drugom.
Ono sto sam hteo da kazem je da nisu svima isti prioriteti...moje jos nisam cvrsto definisao

Za iste pare neko ce da kupi S3, neko A4 slabijih performansi a neko ce dodati jos malo i uzeti C klasu.
Inace ovde se npr. WRX STI prodaje jako dobro...prosle godine prodato 1247 komada sto ga po broju prodatih primeraka stavlja na visoko mesto ispred mnogih porodicnih limuzina. Ako pretpostavimo da ga uglavnom kupuju mladji ljudi za razlliku od A4 gde je spektar kupaca mnogo siri onda to govori sta mladji vozaci, koji imaju mogucnosti, biraju. Svaki od tih kupaca Subaru-a je mogao da kupi i A4 ili C klasu i da se vozi mnogo udobnije i jeftinije ali eto nisu svima isti prioriteti

Kad je manji budzet u pitanju vise cenim "domacinski" pristup gde je nov ili noviji auto C segmenta uvek bolji izbor od izraubovane limuzine vise klase.
Taj deo je Trojanac najbolje objasnio ali se slazem i sa ostalima koji cene taj pristup.
Alfa naravno ne kosta 3x manje, nego moja Alfa kosta toliko manje od tvog Mercedesa.
- bane valjevo
- Postovi: 3224
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:57
- Garaža: Hyundai Getz 1.3b
- Lokacija: Beograd-Valjevo
Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
Jel ovo Vito???


http://www.felicity.edu.rs" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
Mislim da je Vito...turski san 

- bane valjevo
- Postovi: 3224
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:57
- Garaža: Hyundai Getz 1.3b
- Lokacija: Beograd-Valjevo
Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
Odlican je... Ja ne gotivim limuzine, i verovatno nikada necu, vec naprotiv idem iz ekstrema u ekstrem... Volim A i B klasu, i smatram da je to mera za mene, sve preko toga je nepotrebno gomilanje lima... Ali volim auta kao sto je Fiat Doblo (favorit broj jedan za sledecu kupovinu), ili Vito (dobro to je vec malo glomaznije), mnogo mi se svidja i Lodgy, to moram da kazem...
http://www.felicity.edu.rs" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
Da, da, Vito/Viano 
Floyd, sta bre stalno uzimas turke u usta kad se pomene Mercedes, pa i oni su ljudi

Floyd, sta bre stalno uzimas turke u usta kad se pomene Mercedes, pa i oni su ljudi

Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
Pa obrati paznju leti na autoputu i na pumpama duz auto puta koji je najzastupljeniji brend medju turcima iz nemacku 
Inace ne mislim da je Merc auto samo za turke al da ga vole, vole ga.
Pa zasto je W123 u narodu prozvan ciganski merc?
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk

Inace ne mislim da je Merc auto samo za turke al da ga vole, vole ga.
Pa zasto je W123 u narodu prozvan ciganski merc?
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk