
Vignale paket opreme, 2.0; 2019 god; 16000eur.
Hvala svima na vremenu, savetima i pomoci.
Veliki pozdrav.
Ovo je prava besmislica ili provokacija sa tvoje strane?Saša napisao: 26 Jun 2024, 21:41 Kojim desetinama primera? Da li si pročitao ovde na forumu da se iko ikad žalio na probleme sa GPF filterom na benzincu? A otkada se voze ti mali turbaci? Deset i više godina?
Voliš da kontriraš po svaku cenu? Da sam napisao da će biti problema sa time - ti bi verovatno napisao da neće. Ma ideš na ignore da više ne čitam tvoje besmislice.
Imanje ili nemanje GPFa je najmanji problem kod benzinaca po principu direktnog ubrizgavanja, on je samo jedna od komponenti eko obrade gasova. Ne treba da mnogo brige oko takvih detalja u specifikacijama, stvar je u tome da ono što je fabrika napravila mora da bude tip top ispravno ili nastaje problem sa dubokim džepom potrebnim da se menjaju. Nažalost euro 6 i 6d su toliko zakomplikovali i skratili radni vek da ima motora koji još u garanciji unutar 2 godine kreću po servisima. Gradska kreni stani vožnja na kratkim relacijama i pothladjeni motori dodatno otežavaju stvari oko "samočišćenja" motora.Munja666 napisao: 27 Jun 2024, 01:05
@ljubitelj
Vidim da neki noviji turbo-benzinci u specifikaciji imaju oznaku euro 6d, a neki samo euro 6. Konkretno ovaj sa Kadjara 1.3 tce iz 2018. godine ima oznaku euro 6d, a recimo Vagenov 1.5 tsi iz 2018. ima samo oznaku euro 6. Da li to znači da VW 1.5 tsi iz tog perioda nema GPF (za ove TSI posle 2020. znam da svi imaju GPF)?