Ne brže od života!
Re: Ne brže od života!
I onda se sazale na budalu i puste ga, jer nema para, a može da ubije
- Day Walker
- Postovi: 23530
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
Sinoc na autoputu, baja sa NI tablicama u trovratnom puntu, ni jedno jedino svetlo nema ispravno.. Vozi neosvetljen s guza, samo mu jedno stop svetlo radi dok koci. S preda samo duga svetla ukljucena i pozicija na jednom faru... Ostalo sve mrtvo... Al bitno da lik siba po mraku i cepa pljugu... 

Brzine idu u H-a !!!




- TDI
- Banned
- Postovi: 1303
- Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
- Garaža: VW Passat B5.5 Variant
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
Mozes da se sazalis na ljude sa starim automobilima gde je trula instalacija, koji imaju po 30, pa i vise godina, a i dalje se kotrljaju po putu. Ali kada vidis auto, za nase uslove, relativno pristojan, sti je u slucaju koji sam ja imao, bio Fiat Stilo, gde tesko instalacija moze da bude trula, nego je 90% problem u sijalici ili osiguracu, nema mesta za sazaljenje. Posto, da bi se taj kvar otklonio, potrebno je najvise 300 dinara i 5 minuta vremena.McGruja napisao:I onda se sazale na budalu i puste ga, jer nema para, a može da ubije
Re: Ne brže od života!
Ne mozes gledati za takve stvari nikome kroz prste.
Ma koliko automobil bio star, postaviti svetlo na njega, ne moze biti skupo.
Evo dajte mi najstariji kamion sa prikolicom bez svetla, Bax i ja cemo do mraka postaviti svetlo na njega, da bude kao Las Vegas
Ma koliko automobil bio star, postaviti svetlo na njega, ne moze biti skupo.
Evo dajte mi najstariji kamion sa prikolicom bez svetla, Bax i ja cemo do mraka postaviti svetlo na njega, da bude kao Las Vegas

Re: Ne brže od života!
Ne smeš da se sažališ ni na koga, samo tada sve funkcioniše
- Saša
- Postovi: 14287
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Ne brže od života!
Evo baš jedan takav primer od juče usred Novog Sada, morao sam da uslikam:

Astra F karavan koja se bukvalno raspada od truleži, pa još i udarena otpozadi, nema zadnji vetrobran već zalepljen neki najlon i još vrata privezana kanapom. Nijedno svetlo pozadi ne radi, nema štopova, ništa (a vidim da ima napred upaljene farove, ocrtavaju se na autu ispred). Namerno sam dodao gas i prošao pored da vidim ko vozi: tri žene unutra a auto pun onih kartonskih kutija od banana, verovatno se vraćaju sa pijace gde su radile. I takvih koliko voliš na cestama, nikom ništa...
Isto tako me recimo nerviraju i vlasnici potpuno novih automobila koji voze u magli samo sa upaljenim LED dnevnim svetlima (verovatno im sve stoji na "auto") a pozadi ništa, nijedno svetlo (svetlo za maglu je iluzorno i pominjati - a imaju ga). Jutros je baš bila gusta magla na autoputu i puno auta nije imalo upaljeno to svetlo.

Astra F karavan koja se bukvalno raspada od truleži, pa još i udarena otpozadi, nema zadnji vetrobran već zalepljen neki najlon i još vrata privezana kanapom. Nijedno svetlo pozadi ne radi, nema štopova, ništa (a vidim da ima napred upaljene farove, ocrtavaju se na autu ispred). Namerno sam dodao gas i prošao pored da vidim ko vozi: tri žene unutra a auto pun onih kartonskih kutija od banana, verovatno se vraćaju sa pijace gde su radile. I takvih koliko voliš na cestama, nikom ništa...
Isto tako me recimo nerviraju i vlasnici potpuno novih automobila koji voze u magli samo sa upaljenim LED dnevnim svetlima (verovatno im sve stoji na "auto") a pozadi ništa, nijedno svetlo (svetlo za maglu je iluzorno i pominjati - a imaju ga). Jutros je baš bila gusta magla na autoputu i puno auta nije imalo upaljeno to svetlo.
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Ne brže od života!
Sinoc je kod PO bila najgusca magla koju sam ja video. U jednom trenutku je vidljivost bila 10 metara ja mislim, liniju nisam video. Doduse dok sam bio tu svi su imali popaljene maglenke, bar ona vozila koja ih imaju ugradjena. I brzina na magistrali je bila 40-50, na iskljucenju 15-20 jer je tu vidljivost bila 5-10 metara.
A sto se tice ovih krseva sto voze bez ijednog svetla, zato je bitno da se urede tehnicki pregledi. Da, policija treba da kaznjava one koji voze sa svetlima koja ne rade i to, ali takav auto uopste ne bi trebao da izadje na ulicu. A da bi se sredio tehnicki mora da se donesu jos neki podzakonski akti i izmeni ZOBS sto oni rade vec 4 godine i nikako da zavrse. Toliko o brzini.
A sto se tice ovih krseva sto voze bez ijednog svetla, zato je bitno da se urede tehnicki pregledi. Da, policija treba da kaznjava one koji voze sa svetlima koja ne rade i to, ali takav auto uopste ne bi trebao da izadje na ulicu. A da bi se sredio tehnicki mora da se donesu jos neki podzakonski akti i izmeni ZOBS sto oni rade vec 4 godine i nikako da zavrse. Toliko o brzini.
Re: Ne brže od života!
Ne mozes da se sazalis ni na koga,auto je luksuz bilo ovde,bilo u nekoj ekonomski losijoj zemlji,bilo u boljoj.Ko ne moze da ispuni minimum osnovne bezbednosti i ne treba da vozi,zato i sluze tehnicki pregledi.TDI napisao:Mozes da se sazalis na ljude sa starim automobilima gde je trula instalacija, koji imaju po 30, pa i vise godina, a i dalje se kotrljaju po putu. Ali kada vidis auto, za nase uslove, relativno pristojan, sti je u slucaju koji sam ja imao, bio Fiat Stilo, gde tesko instalacija moze da bude trula, nego je 90% problem u sijalici ili osiguracu, nema mesta za sazaljenje. Posto, da bi se taj kvar otklonio, potrebno je najvise 300 dinara i 5 minuta vremena.McGruja napisao:I onda se sazale na budalu i puste ga, jer nema para, a može da ubije
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Re: Ne brže od života!
I bez magle je pakao. Vracam se nocu zrenjanincem... boze me sacuvaj sta se sve kotrlja od "svetlosnih" grupa. Od tih neispravnih, 10% radi samo jedan far, 20% nema zadnju signalizaciju uopste, 10% voze sa maglenkama upaljenim i dugim farovima nocu, neki voze sa zutim svetlima (ne onim zutim francuskim nego pozutelo ko zna od cega), da ne govorim o ovima sto ne rade stopaljke. A tek teretna vozila, em pola svetala ne radi em prljavo pa se jedva vidi. Ne razumem sta je tesko proveriti svetla nocu pred neki put, makar i to bilo 50-60km. Steta sto nisam imao neku kameru nakacenu da snimim. A o preticanjima preko pune linije 3-4 vozila u tim uslovima da ne govorim.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Ne brže od života!
Rasveta, trapovi, gume i kočnice moraju biti ispravni i tu nesme da bude puštanja i sažaljevanja. To su stvari zbog kojih neko može da pogine.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24701
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Ne brže od života!
Na vozilima prvi put registrovanim u Republici Srbiji nakon 1. marta 2011. godine moraju biti ugrađena i izvedena zadnja svetla za maglu prema jednoobraznim tehničkim uslovima, osim za vozila vrsta L, T, C, R, S i K.nikaragva napisao:
Zadnje svetlo za maglu na tehnickom moraju SVI da imaju. Prednja nisu obavezna.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- TDI
- Banned
- Postovi: 1303
- Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
- Garaža: VW Passat B5.5 Variant
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
Drugari, prvi sam za to da se postuje zakon i da ne bude povlašćenih. Kao i za to da bezbednost bude na sto je moguće, vecem nivou.
Ali...Kao što Bora Đorđević reče u svojoj pesmi: ,,Teoretski ljubav lepo zvuči. Malčice je drukcije u praksi" . Ne možete tako kao mačem da sečete i postavljate stvari. Uzmite u obzir situaciju u kojoj vecina naseg naroda zivi. Počev od toga što je svaki peti stanovnik ove zemlje gladan, pa dalje...A od petoro, troje su srecni što nisu na mestu ovog gladnog.
Sa teoretske strane, svi ste u pravu. Grešan bi bio da kazem drugacije. Ali praksa je drugo.
Situacija od pre 4-5 dana...Na Zrenjanincu radar. Zaustavili Yuga u onako, poodmakloj fazi raspadanja. A pored njih prolazi Audi Q6 sa brat-bratu 120 km/h. A u tu je po znaku 60. Oni glavu ni glavu da okrenu. A ja gledam i mislim: ,,E, sirotinjo i Bogu si teška,,. Jednostavno u ovoj zemlji zakon za nekoga vazi (za sirotinju na kojoj svako moze da silji patku), a za nekoga ne vazi. A to je jos jedna stvar zbog koje ova vasa teorija nema potporu.
Postoje ljudi koji zive mnogo gore od svih nas ovde, toliko gore, da i ne mozete da zamislite. Pa i da se takvo njihovo vozilo iskljuci iz saobracaja, skinu mu se tablice i time zabrani dalje ucestvovanje u saobracaju, a bez finansijske kazne, je vise nego dovoljna sankcija i udarac za njih.
A vi sada svi kolektivno kao po običaju izvolite skociti da se raspravljate sa mnom kao da sam vam opsovao celu familuju...
Ali...Kao što Bora Đorđević reče u svojoj pesmi: ,,Teoretski ljubav lepo zvuči. Malčice je drukcije u praksi" . Ne možete tako kao mačem da sečete i postavljate stvari. Uzmite u obzir situaciju u kojoj vecina naseg naroda zivi. Počev od toga što je svaki peti stanovnik ove zemlje gladan, pa dalje...A od petoro, troje su srecni što nisu na mestu ovog gladnog.
Sa teoretske strane, svi ste u pravu. Grešan bi bio da kazem drugacije. Ali praksa je drugo.
Situacija od pre 4-5 dana...Na Zrenjanincu radar. Zaustavili Yuga u onako, poodmakloj fazi raspadanja. A pored njih prolazi Audi Q6 sa brat-bratu 120 km/h. A u tu je po znaku 60. Oni glavu ni glavu da okrenu. A ja gledam i mislim: ,,E, sirotinjo i Bogu si teška,,. Jednostavno u ovoj zemlji zakon za nekoga vazi (za sirotinju na kojoj svako moze da silji patku), a za nekoga ne vazi. A to je jos jedna stvar zbog koje ova vasa teorija nema potporu.
Postoje ljudi koji zive mnogo gore od svih nas ovde, toliko gore, da i ne mozete da zamislite. Pa i da se takvo njihovo vozilo iskljuci iz saobracaja, skinu mu se tablice i time zabrani dalje ucestvovanje u saobracaju, a bez finansijske kazne, je vise nego dovoljna sankcija i udarac za njih.
A vi sada svi kolektivno kao po običaju izvolite skociti da se raspravljate sa mnom kao da sam vam opsovao celu familuju...
Re: Ne brže od života!
Ajde, nisam znao da nije bila obavezna. To sva auta imaju pod obavezno, pa sam, verovatno je tamo negde odavno obavezno
Re: Ne brže od života!
Moje neko zapažanje kaže da zadnje svetlo za maglu koristi zanemarljivo mali broj vozača, dok velika većina čak i ne zna kako da ga uključi i čemu taj prekidač služi jer kad kliknu na njega, napred se ništa ne dešavaSaša napisao: Isto tako me recimo nerviraju i vlasnici potpuno novih automobila koji voze u magli samo sa upaljenim LED dnevnim svetlima (verovatno im sve stoji na "auto") a pozadi ništa, nijedno svetlo (svetlo za maglu je iluzorno i pominjati - a imaju ga). Jutros je baš bila gusta magla na autoputu i puno auta nije imalo upaljeno to svetlo.

Re: Ne brže od života!
Znaci, predlazes da se ljudima sa jeftinim kolima prastaju prekrsaji?
Ne postoji Audi Q6.
Nisu ga zaustavili samo zato sto su vec zaustavili nekoga.
Te izmisljotine da gaze samo sirotinju zajebi, jer nemaju veze sa zivotom.
I mogao bi da prestanes da smaras u svakom drugom postu o tome kako ima ljudi koji nemaju pare, i da od svakog posta pravis opelo, pogotovo kada nema veze sa temom.
Sent from my Sony
Ne postoji Audi Q6.
Nisu ga zaustavili samo zato sto su vec zaustavili nekoga.
Te izmisljotine da gaze samo sirotinju zajebi, jer nemaju veze sa zivotom.
I mogao bi da prestanes da smaras u svakom drugom postu o tome kako ima ljudi koji nemaju pare, i da od svakog posta pravis opelo, pogotovo kada nema veze sa temom.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.