Servis - Razno
Re: Servis - Razno
Pa ako u ovl nisu videli to mi cudno da neko drugi vidi sem ako nije nesto sto dijagnostika ne moze da vidi....treba videti da li taj auto ima nepovratni ventil goriva, takvi simptomi znaju da budu kad on zeza a 90% je nesto sa dovodom goriva, takdoje pumpa kad oslabi hoce tako da zeza, regulator pritiska goriva, event senzor temperature mada ne verujem.
Re: Servis - Razno
Najbolje da se otera u servis, koji je voljan da se pozabavi. Ali obavezno da auto prenoći i da na licu mesta sa prikačenom dijagnostikom i probaju da upale. Iskusan majstor, a ne monter bi trebalo da zna šta da traži.
Послато са M2101K6G помоћу Тапатока
Послато са M2101K6G помоћу Тапатока
Re: Servis - Razno
Ja sam imao slične probleme na almeri, ispostavilo se da je pumpa oslabila. Ako ima neki mercedes otpad u blizini možda da testira sa polovnom, verujem da tu može da se sve završi za pola sata.
Sent from my motorola edge 30 ultra using Tapatalk
Sent from my motorola edge 30 ultra using Tapatalk
Re: Servis - Razno
Remont anlasera? Možda jednostavno presporo vrti hladan.
To se ne vidi na dijagnostici.
To se ne vidi na dijagnostici.
- Darko
- Postovi: 9435
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Servis - Razno
Izgleda da moze biti barem 10 razloga
Kao da je zamena senzora bregaste za nijansu pomogla. Sad kad palim (to prvo paljenje ujutru) ne moram da pritiskam gas da bi upalio. Ali i dalje nije to kako treba da bude.
Zvacu taj servis hrubik u backom petrovcu sto sam nasao i sto rade samo mercedese da zakazem termin da pogledaju auto.
Kapiram da mogu ovako da vozim auto i dalje jer su sva ostala paljenja ok. Ali red je da se sredi. Kapiram da moze da skodi alnaseru, akumulatoru, itd.

Kao da je zamena senzora bregaste za nijansu pomogla. Sad kad palim (to prvo paljenje ujutru) ne moram da pritiskam gas da bi upalio. Ali i dalje nije to kako treba da bude.
Zvacu taj servis hrubik u backom petrovcu sto sam nasao i sto rade samo mercedese da zakazem termin da pogledaju auto.
Kapiram da mogu ovako da vozim auto i dalje jer su sva ostala paljenja ok. Ali red je da se sredi. Kapiram da moze da skodi alnaseru, akumulatoru, itd.
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7753
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: Servis - Razno
Meni se čini da samo kad si u rukavicama ne uspevaš da upališ... 

Re: Servis - Razno
Sporo on vergla.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24626
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Kad se setim, imao sam slicnu situaciju kad klema akumulatora nije skroz legla. Moze i ako je losa masa/prljavi kontakti. Isto ako je los anlaser.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Servis - Razno
Vidi se, naravno. Na odgovarajućoj.nidza napisao: 18 Jan 2024, 12:07 Remont anlasera? Možda jednostavno presporo vrti hladan.
To se ne vidi na dijagnostici.
Nekih 280obrtaja /min je obično neki minimum da ECU pusti gorivo, barem kod Bošovih EDC za dizele.
- Darko
- Postovi: 9435
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Servis - Razno
Isao sam danas do zastupnika za exide. Proverili su mi akumulator i alternator. Sve po ps-u.dragvorl napisao: 18 Jan 2024, 21:13 Kad se setim, imao sam slicnu situaciju kad klema akumulatora nije skroz legla. Moze i ako je losa masa/prljavi kontakti. Isto ako je los anlaser.
U utorak verovatno idem u backi petrovac pa cu da vidim sta oni kazu.
- srdjanyo
- Postovi: 3480
- Pridružio se: 12 Okt 2014, 11:44
- Garaža: Škoda Fabia Combi 1.9 TDI
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Da pitam. Možda budem manje skitao.
Škoda Fabia Mk1 1.9 TDI 74kW.
Pređenih 440000 km po ECU.
Počela je da gubi vodu još od prošlog januara.
Tada zamenjena račva. Mada, majstor nije bio zadovoljan kvalitetom izrade tog dela. Opet trošila vodu.
U februaru imao čukanje, od rashladnog sistema promenjeno : hladnjak, veliki ventilátor, ne verujem da su creva menjana.
Opet gubila vodu.
Otišli na odmor, od ukupno pređenih 3000 km po vrućini (klima radila naravno) , na auto putu, magistrali, dolio sa otprilike 1,5 litar razblaženog antifriza. Dalje je tokom meseci u skladu sa dinamikom vožnje (grad 90%) trošila dosta manje vode.
U novembru promenjen čep čantre rashladne tečnosti i sipana "stop leak" tečnost. Tada primećeno da varira temperatura (diže se, smanjuje) na kontrolnoj tabli. Nekad varira, ali u većini slučajeva, do danas zakuca na 90°.
Opet troši. U prethodnih mesec dana na putevima kada sam prelazio oko 200 km u jednom pravcu, potrošila je celu čantru.
Nabija pritisak u njoj, čak i posle 10 sati mirovanja.
Ne meša ulje i vodu u čantri. Čista je.
Ne diže nivo ulja u motoru. Nema tzv. majoneza.
Ne pregreva, ne kuva.
Grejanje radi.
Motor dobro radi, ništa ne lupa, auto ide lepo.
Šta mu je?
Glava?
Račva, termostat?
Dihtung glave?
Pumpa za vodu?
Neka šelna ili puknuto crevo pa flisuje pri žustrijoj vožnji i tada popije celu čantru?
Samo ozbiljni.
Stop. Cim.

Sent from my SM-A528B using Tapatalk
Škoda Fabia Mk1 1.9 TDI 74kW.
Pređenih 440000 km po ECU.
Počela je da gubi vodu još od prošlog januara.
Tada zamenjena račva. Mada, majstor nije bio zadovoljan kvalitetom izrade tog dela. Opet trošila vodu.
U februaru imao čukanje, od rashladnog sistema promenjeno : hladnjak, veliki ventilátor, ne verujem da su creva menjana.
Opet gubila vodu.
Otišli na odmor, od ukupno pređenih 3000 km po vrućini (klima radila naravno) , na auto putu, magistrali, dolio sa otprilike 1,5 litar razblaženog antifriza. Dalje je tokom meseci u skladu sa dinamikom vožnje (grad 90%) trošila dosta manje vode.
U novembru promenjen čep čantre rashladne tečnosti i sipana "stop leak" tečnost. Tada primećeno da varira temperatura (diže se, smanjuje) na kontrolnoj tabli. Nekad varira, ali u većini slučajeva, do danas zakuca na 90°.
Opet troši. U prethodnih mesec dana na putevima kada sam prelazio oko 200 km u jednom pravcu, potrošila je celu čantru.
Nabija pritisak u njoj, čak i posle 10 sati mirovanja.
Ne meša ulje i vodu u čantri. Čista je.
Ne diže nivo ulja u motoru. Nema tzv. majoneza.
Ne pregreva, ne kuva.
Grejanje radi.
Motor dobro radi, ništa ne lupa, auto ide lepo.
Šta mu je?

Glava?
Račva, termostat?
Dihtung glave?
Pumpa za vodu?
Neka šelna ili puknuto crevo pa flisuje pri žustrijoj vožnji i tada popije celu čantru?
Samo ozbiljni.
Stop. Cim.

Sent from my SM-A528B using Tapatalk
Re: Servis - Razno
Ako pomalo kapa u izduv, neće biti nikakvog traga. Kakav je čep posude?
- srdjanyo
- Postovi: 3480
- Pridružio se: 12 Okt 2014, 11:44
- Garaža: Škoda Fabia Combi 1.9 TDI
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Sve čisto. Nema belog dima.
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24626
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Verovatno ti je probio dihtung glave izmedju rashladne tecnosti i komore za sagorevanje. Kad je toplije obicno dimi belo (izbacuje paru).
To se proveri onom CO2 detektor tecnoscu.
To se proveri onom CO2 detektor tecnoscu.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- AleksandarAca
- Postovi: 1061
- Pridružio se: 21 Jul 2021, 14:54
- Garaža: VW Tiguan 2.0TDI R-Line 4Motion, VW ID.3 Pro Performance
- Lokacija: Beograd
Re: Servis - Razno
Resio sam problem, @Saša je bio u pravu. Zamenio osigurac i sve radi.AleksandarAca napisao:Posle ovog snega i leda mi ne radi prskalica za pranje soferke na Polu 2018 god. Pretpostavljam da je smrzlo sve bilo. Ne cuje se pumpa uopste kada drzim polugicu. Da li je to osigurac ili cela pumpa treba da se menja? Zna li neko red velicine cene?
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk