Pa i ja tako razmisljam. Mislim sve zavisi koji motor i kakvu opremu trazis. Ako se zadovoljis nekim. 318 d/i osrednje opremljen, onda ce moci za 2 godine za 25k da se nadje. Ako trazis nesto ozbiljnije onda mora malo da se priceka
G30 mi ne lezi nekako, nazad je tunjav malo, enterijer ipak za klasu ruzniji od G20...
Realnije mi je da za 2 godine za te pare mogu uzeti neki g30. Mada, ko zna u kojoj ću priči biti do tada. Možda se odlučim i za povoljnije rešenje u vidu neke serije 4 (Coupe ili GC). Trenutno po konfiguratoru isti kao moj ali 320d košta 50k evra, 3 godine star bi trebalo da bude jedno 25k evra ali 2 godine star malo teže.
+1
Jesu porcije ogromne ali hrana prosek. Mleveno meso loše, vrat isto ništa spec, rebarca I krompir su dobri, i onaj njihov specijalitet je kul kažu drugari
Jok, jeftin bezukusni kackavalj i umotano u bezukusnu slaninu.
Meni je vise njih hvalilo taj restoran, bio sam 5 puta, sve u nadi da oni nisu operisani od ukusa ili da se tako zadesilo, ali sve sto sam probao je bilo lose.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno. Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
U petak sam konačno sedeo u autu, pre par nedelja sam ga video uživo ali tada na ulici. Unutra je fino odradjen, lepo se sedi, materijali su lepi na dodir, mnogo bolje i modernije izgleda od mog (doduše bolja oprema tu takođe pomaže (velika multimedija, koža itd.). Volan fenomenalno leži u ruci, daje odličan osećaj, pored toga centralna konzole je široka i izgleda kao da je iz klase višeg auta u odnosu na moj. Ručica automatskog menjača lepo urađena, taman se uklapa u ceo dizajn.
Cena, hm, 320d automatik sa nekim popustom za finansiranje diler traži 60k evra. I pored svega, velik i lep auto, odlična oprema, po meni mnogo novca. Pored je za 68k bio ponuđen nov 520d automatik u M paketu, iskreno rado bi doplatio još 8k za seriju 5. Skupo mi je ovo, nekako, pre sam računao da je za ok trojku dosta oko 40k evra, po novim cenama bi preziveo i nešto više ali 60k je baš mnogo.