Ne brže od života!

Primena propisa, crna hronika
Odgovori
Korisnikov avatar
Paja
Reactions:
Postovi: 14752
Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: Ne brže od života!

Post od Paja »

Koliko vidim A8 je prve generacije i u svakom smislu je stariji desetak godina od 308 što je u modernoj auto industriji ogroman period. Slike su iz loših uglova pa nije jasnno da li je 308 udario spreda ili iskosa u A8.
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Ne brže od života!

Post od nikaragva »

Heh vid astre:

https://www.youtube.com/watch?v=RyGwFjax9lE


Zadovoljan sam, bolje je prosla od nekih novijih modela.
Malo ono udaranje u prozor, ali to je neka klot, jer nema bocne airbagove i zavese. Kod mene sve to ima, a auto je 2005. god.


Od nemacke trojke, rekao bih da bmw bolje prolazi od c i a4.



Evo jos jedna:
https://www.youtube.com/watch?v=YfHwiRXpjTU


Nije sto je Astra, da ne budem kao DW.
Nego malo da izvucemo iz gomile testova, auta koja se najcesce voze kod nas.
Poslednja izmena od nikaragva u 01 Dec 2015, 13:23, izmenjeno 1 put ukupno.
Korisnikov avatar
aviator
Banned
Reactions:
Postovi: 4112
Pridružio se: 24 Nov 2014, 10:41
Garaža: Peugeot 308 1.6 HDI

Re: Ne brže od života!

Post od aviator »

aviator napisao:Sudar A8 i 308
Slika

Slika
Šteta što je link ka stranici sa koje su fotke, ugašen, jer je tamo i opis saobraćajke koja se desila letos u Rusiji na pravcu i sudar je bio čeon.
Stranica je bila vozača 308-ice, koji je iz auta izašao nepovredjen.
"Мой верный Пыжик спас мне жизнь." http://www.drive2.ru/l/4088231/
Link sam sačuvao zbog ljubitelja Übermensch tehnike. :mrgreen:

A propo, mase, klase, opreme... automobila. Vidite da je sve relativno. Na kraju krajeva, small overlap test Volvo-a to pokazuje.
Korisnikov avatar
nmaric1993
Reactions:
Postovi: 516
Pridružio se: 15 Maj 2015, 15:13
Garaža: Volvo v40 1.9 TD

Re: Ne brže od života!

Post od nmaric1993 »

Zbog ovoga ja uvek kazem da kad mogu za iste pare da uzmu,bolje volvo umesto astre :D
EDIT:
10 godina stariji od toyota, pogledajte kako su prosle, camry i corola
https://www.youtube.com/watch?v=N-1WEltasUI
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23524
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Ne brže od života!

Post od Day Walker »

nikaragva napisao:
Nije sto je Astra, da ne budem kao DW.
Nego malo da izvucemo iz gomile testova, auta koja se najcesce voze kod nas.
Da ti pozajmim malo toalet papira ili sta?
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Reactions:
Postovi: 8226
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
Lokacija: Beograd

Re: Ne brže od života!

Post od Ji 4Tze »

ne čitate naslove kako treba :) namerno sam ostavio link jer on vodi na search u okviru kanala za small overlap...
Ogromna je razlika između small i moderate overlap testa.
Prvi zaobiđe prednju gredu koja obično služi kao jedan od delova koji prenose dalje silu kroz ceo sklop. A tu i masa vozila dodatno otežava situaciju

Slika

I velike su razlike između današnjih i automobila prošlih generacija koji su ok prolazili u NCAP testovima...

https://www.youtube.com/watch?v=EjynD0ZW420
Boringly average, but also perfect for school run mums
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Ne brže od života!

Post od nikaragva »

@DW
Ne znam kakve veze ima toalet papir sa temom?


@nmaric1993
Taj Volvo je na testu koji prolaze svi.
Procitaj sta je napisao dalje @Ji 4Tze
Korisnikov avatar
Paja
Reactions:
Postovi: 14752
Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: Ne brže od života!

Post od Paja »

Ji 4Tze napisao:ne čitate naslove kako treba :) namerno sam ostavio link jer on vodi na search u okviru kanala za small overlap...
Ogromna je razlika između small i moderate overlap testa.
Prvi zaobiđe prednju gredu koja obično služi kao jedan od delova koji prenose dalje silu kroz ceo sklop. A tu i masa vozila dodatno otežava situaciju
To sa gredom na novijim automobilima je jedna od većih svinjarija. Umesto da bude celom širinom vozila kod većine je max 2/3 širine.
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23524
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Ne brže od života!

Post od Day Walker »

nikaragva napisao:@DW
Ne znam kakve veze ima toalet papir sa temom?
Vidim uhvatio te neki proliv, pa reko da pomognem ako je nestasica papira.
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Ne brže od života!

Post od nikaragva »

Heh, ja se obicno odmaknem kada vidim proliv.
Opasno je prilaziti i pomagati, mogu te usrati :)
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Ne brže od života!

Post od ljubitelj »

Xepoj87 napisao: Ali ako pricamo o jednako klasifikovanim proizvodima i konstrukcijski jednakim( C i S klasa recimo), a razlicite velicine, jasno je sve.

Sent from my Sony
Uvek bilo i bice. Masa i brzina odredjuju energiju, a razmena energije 2 tela pri dodiru odredjuje gde ce biti vise izrazeno usporenje i time veca opasnost po putnike usled jace sile koja deluje na telo i pre svega unutrasnje organe.

Veci auto ima po pravilu vece deformacione zone a time i vecu apsorpciju energije odnosno manje prenosenje udara na kabinu.
U tim kontrolisanim uslovima mogu da razumem da automobili razlicitih klasa pruzaju pribliznu bezbednost. Pa tako i da imamo slucaj da jedan npr. Smart jednako zastiti putnike kao S klasa.
goblin, automobili razlicith klasa ne pruzaju pribliznu bezbednost a to se najbolje vidi na primeru Smart i S klase koji se toliko bitno razlikuju da ne mogu da se testiraju pod istim uslovima.

5 zvezvida Smarta je razlicito testirano od 5 zvezdica S klase, i to nisu iste zvezdice.

U sudaru Smarta i S klase, u Smartu se gine dok se iz S klase izlazi na sopstvenim nogama.

Izgled ostecenja ne odredjuje sta je bolje,u ovom slucaju Smart ce biti manje vizuelno ostecen jer nema deformacione zone a kabina je cvrsta celija koja je direktno prenela kompletu silu udara na putnike.
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Ne brže od života!

Post od nikaragva »

Nije to tako jednostavno, piše i u onom tekstu.
Jedan suv, kao recimo volvo neki nikako ne može po bezbednosti da se poredi sa bmw3 ili 5, iza njega je, iako je teži.
Više mu je težište bmw će pobiti ljude u njemu ako se zaleti. Izvrnuće ga i pobiće ih sve. Džabe mu težina. Ta težina će mu tada doći glave, čim ga bmw okrene na krov. Bmw će ostati na točkovima.
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28240
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Ne brže od života!

Post od Xepoj87 »

Zato i pricamo o automobilima, a ne suv-ovima, kamionima ili atv-ovima.

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Ne brže od života!

Post od ljubitelj »

nikaragva napisao:Nije to tako jednostavno, piše i u onom tekstu.
Jedan suv, kao recimo volvo neki nikako ne može po bezbednosti da se poredi sa bmw3 ili 5, iza njega je, iako je teži.
Više mu je težište bmw će pobiti ljude u njemu ako se zaleti. Izvrnuće ga i pobiće ih sve. Džabe mu težina. Ta težina će mu tada doći glave, čim ga bmw okrene na krov. Bmw će ostati na točkovima.
Nesto si pobrkao cini mi se.
Tezina je jedno, masa je drugo, teziste je trece, uglovi pod kojima dolazi do udara rasporedjuju sile, ima tu mnogo faktora.

Inace, veoma sumnjam u to sto si pretpostavio. Ako je masa SUV veca onda ga je i teze okrenuti na krov, potrebna je veca vertikalna sila da ga okrene oko horizontalne ose.

SUV uopste nije lako prevrnuti niti ga okrenuti na krov. Postoji poseban test simulacije bas te situacije, dodatno Volvo ima aktivni sistem sprecavanja prevrtanja.

I ne samo Volvo, oni su medju prvima to uveli, sada to imaju manje vise svi SUV premijum cene.


Svako ublazavanje sile na putnike u kabini daje vecu verovatnocu za manje ozledjivanje. Cim auto promeni kao telo putanju kretanja to znaci da je promenjen moment sile.
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28240
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Ne brže od života!

Post od Xepoj87 »

Kada se auto potkopa pod suv, dolazi cesto do prevrtanja.
Nece se to desiti pri 40 kmh, ali na vecim brzinama je realno.

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Odgovori