AleksandarAca napisao: 17 Jan 2024, 22:41
+1.
Samo sto je 4motion u dobroj opremi van cenovne klase koja se razmatra ovde. Ima jedan nov u Elegance opremi 2WD 44700 EUR na lageru.
Meni je promakao jedan iz DE 2021 godiste, 4 motion, Elegance, novonabavna cena oko 52k EUR, 30k km presao, izasao bi ovde oko 32500. To je inace jako dobra cena.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Imamo Tiguana 2.0 TDI 150 KS, 4 motion, R line i generalno je to baš dobar auto.
Međutim, smatram da je ipak preskup za to kakav je. Tu pogotovo mislim na materijale upotrebljene u unutrašnjosti.
Ovi najnoviji su i u tom delu malo bolji, ali su i cene otišle još gore.
Zaboravih da spomenem da Kodiaq FL 4x4 2022 sa jako malo km, u garanciji i dobroj opremi, moze sporadicno da se nadje za oko 37-38k na oglasima, sto mi je opet drasticno bolja kupovina od Kia, Hyndaia i sl.
Znacajno bolja ponuda prostora, a ono sto je meni licno jako vazno, znacajno bolja postprodajna vrednost. Nisam od ljudi koji ce da zalepi lovu za nesto i da bude svestan da je u prvoj godini vlasnistva izgubio 10k EUR ama bas ni za sta.
Ja nesto ne vidim da je postprodajna vrednost Kia / Hyundai grupe sada manja nego kod konkurencije.
Npr. ja sam svog prvog Ceeda kupio za 5 hiljada i prodao posle 4 godine za 4000.
OK, VW ima status bozanstva na Balkanu, ali je moj utisak da vec godinama ostale marke takodje dobro drze vrednost.
Nije to do tih auta nego do inflacije. Vredi ta Škoda sad isto kao kad je bila nova kad gledaš kroz cifre, al ajde prodaj je za 25 pa kupi novu ekvivalentnu...
Jedino mi doduše nisu jasne cene novog Sportage-a kod nas, polovan 2 godine star u najslabijoj opremi se vrti po oglasima za 25-26k, a nov sa 4wd i štošta još opreme je 33-34k. Tu već ne vidim rezon kupovine polovnog.
Edit: @Heinz, proveriću baš tačno kad se budem video/čuo sa njim. Ispod 25k je bio siguran sam 99%, najslabiji motor, najslabija oprema, manuelni menjač.
elMaestro napisao: 18 Jan 2024, 10:50
Jedino mi doduše nisu jasne cene novog Sportage-a kod nas, polovan 2 godine star u najslabijoj opremi se vrti po oglasima za 25-26k, a nov sa 4wd i štošta još opreme je 33-34k. Tu već ne vidim rezon kupovine polovnog.
Vrti se, ali je pitanje po kojoj ceni se zaista i prodaje. Po toj teško.
AchtungDichtung napisao:Ja nesto ne vidim da je postprodajna vrednost Kia / Hyundai grupe sada manja nego kod konkurencije.
Npr. ja sam svog prvog Ceeda kupio za 5 hiljada i prodao posle 4 godine za 4000.
OK, VW ima status bozanstva na Balkanu, ali je moj utisak da vec godinama ostale marke takodje dobro drze vrednost.
Nisu normalna vremena, slažem se, ali mislim da je taj trend držanja vrednosti (bar kada su u pitanju korejska vozila) postojao i pre korone / rata / inflacije.
Konkretno još jedan primer: drugar je Sportage treće generacije kupio nov za nešto ispod 18k. Prodao ga je polovnog, 5 godina kasnije sa 60k na satu za 12.5, prvog dana stavljanja oglasa. To mu dođe na oko 30% pada vrednosti za 5 godina.
To je sve pre pandemije, znači stabilniji uslovi nego danas.
U redu je da skaču cene polovnih ako je to iole srazmerno skoku cena novih. Npr. da polovan Kodiaq košta 30k, nebitno što je i nov tada toliko koštao je ok, ako imaš u vidu da takav nov sada košta 40-45, ali kupiti polovan auto 2 godine star, a da možeš nov takav uzeti za 10-20% više to mi se kosi sa svakom mogućom logikom.