
Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta
- Day Walker
- Postovi: 23529
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta
Prodaj mu vise taj civic 

Brzine idu u H-a !!!




- steva_anya
- Postovi: 5456
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
- Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
- Lokacija: Beograd
Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta
Hvala. Ovo je cisto da se pogleda ako se ima vremena posto nema nista spec u ponudi.
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
Re: AW: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmen
Mom suraku na 407 zveknuo na manje od 200k ali se vozi 80% po gradu.NexT napisao:Ne znam sta je potrebno da uradis autu da bi mu unistio DPF pre 350-400k km.
Ne znam kako je kod Honde ali ja iskreno japanca ne bih uzimao dizela. Koliko god oni znaju da naprave benzinjare posebno te spartanske, toliko ne znaju dizele. Zna se ciji su dizel motori najbolji... oni koji se prodaju i u USA

Gesendet von meinem GT-I9505
Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta
A japanski dizel motori u Opelu? 
XM

XM
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- Day Walker
- Postovi: 23529
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta
Isuzu je najveci proizvodjac dizel motora u svetu 

Brzine idu u H-a !!!




Re: AW: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmen
Mislio sam pre svega na Hondu, Mazdu i Toyotu... niko ne hvali njihove dizele 
Gesendet von meinem GT-I9505

Gesendet von meinem GT-I9505
Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta
Hondini dizeli su baš OK, i noviji mazdini ( i stariji, ono malo izmedju, posebno 2.0 od 140 konja su bili lošiji, a i to ne toliko motori nego dpf ), toyota isto nema loše dizele, znači nisu japanci baš loši, treba je samo imati u obziru da se najviše dizela proda u EU, u Japanu i US su normalni i voze benzinare 

-
- Site Admin
- Postovi: 1910
- Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
- Garaža: BMW 118i, CX-60
- Lokacija: DE
Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta
Toyotin D4-D je jedan od tih hvaljenijih dizela.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Re: AW: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmen
Dizel u prosloj Mazdi 6 je ispljuvan samo tako, u Hondi nije bas pljuvan ali su mi svi savetovali da uzmem 2.4 benz kad sam gledao Accord. Lexus dizel u IS220 takodje ispljuvan...
A sa USA cenom goriva i ja bih vozio minimum 6 cilindra a ne traktor ili R4 fen za kosu.
Gesendet von meinem GT-I9505
A sa USA cenom goriva i ja bih vozio minimum 6 cilindra a ne traktor ili R4 fen za kosu.
Gesendet von meinem GT-I9505
Re: AW: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmen
Floyd napisao:Dizel u prosloj Mazdi 6 je ispljuvan samo tako, u Hondi nije bas pljuvan ali su mi svi savetovali da uzmem 2.4 benz kad sam gledao Accord. Lexus dizel u IS220 takodje ispljuvan...
A sa USA cenom goriva i ja bih vozio minimum 6 cilindra a ne traktor ili R4 fen za kosu.
Gesendet von meinem GT-I9505
Ispluvan je taj 2.0 od 140 konja i to ponajviše zbog dpf, 2.2 od 129 164 i 180 konja su BP., posebno je taj od 129 konja vrhunski kompromis između potrošnje i perfomansa ( za porodičnu limuzinu naravno )
EDIT by mod: Ne citirati poruku neposredno iznad. Za ostala pravila ponašanja pogledati PRAVILNIK Garaža foruma!
- zdushan
- Postovi: 2102
- Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
- Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
- Lokacija: Beograd
Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta
Nisu Japanski dizeli losi, ali po pitanju upgrade-a su spori kao puzevi. Toyota je vukla onaj 2.0 d4d sa 116ks godinama, dok je konkurencija u evropi nudila skor duplo jacu snagu na tu litrazu. Kapiram da su oprezni - i spori zbog toga.
Inace, da, Isuzu je najveci proizvodjac dizel motora na svetu, ali pre svega je poznat po agregatima za teske mehanizacije. Kamioni, radne masine, dizeli za vozila koja se koriste na arktiku i ostalim extremnim mestima.
Inace, Japanski Denso je izumeo comon rail.
Inace, da, Isuzu je najveci proizvodjac dizel motora na svetu, ali pre svega je poznat po agregatima za teske mehanizacije. Kamioni, radne masine, dizeli za vozila koja se koriste na arktiku i ostalim extremnim mestima.
Inace, Japanski Denso je izumeo comon rail.
Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta
Kako sad nije Fiat?
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24689
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta
Ovo je za komercijalna vozila, tj. prvi na svetu izvedeni CR motor, bez obzira na namenu.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta
Denso je prvi to kao uspesno odradio na nekim ispitivanjima... ali prava stvar dolazi tek sa Fiatom!
- Ji 4Tze
- Postovi: 8228
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta
Svejedno, ali napisati da Japanci nisu za dizele je u rangu gluposti da Japanci nisu znali 70ih da prave automobile i kako je RWD u stvari komplikovan sistem. Piskarate kao da smo na forumu ljubitelja satova a ne automobila.
Taj 2.2 iz Accorda je inače bio motor godine.
Očekujem sledeću izvalu nemcoljubaca kako Honda ne zna da napravi turbo motor...
Taj 2.2 iz Accorda je inače bio motor godine.
Očekujem sledeću izvalu nemcoljubaca kako Honda ne zna da napravi turbo motor...
Boringly average, but also perfect for school run mums