BMW 7 (G11) 2016
Re: BMW 7 (G11) 2016
Pa šta ću mu ja što nema xDrive. Ako pričaš o onome što možeš da kupiš, 740d je brži od 740i. Limo servis su tu negde...tačnije 0.1s je brži benzinac.
I meni je totalno debilno što su dizeli tu negde ili čak brži od ekvivalentnih benzinaca. Kad se situacija bude promenila, možda i razmislim o benzincu. Ovako da plaćam 50% vise eksploataciju za malo bolji zvuk u leru, ne pada mi napamet.
Jedino M nema konkurenciju. Ostalo je bzv.
I meni je totalno debilno što su dizeli tu negde ili čak brži od ekvivalentnih benzinaca. Kad se situacija bude promenila, možda i razmislim o benzincu. Ovako da plaćam 50% vise eksploataciju za malo bolji zvuk u leru, ne pada mi napamet.
Jedino M nema konkurenciju. Ostalo je bzv.
Re: BMW 7 (G11) 2016
Ne razumeš, Fojde... Sneško mora pasti 

Re: BMW 7 (G11) 2016
Vidim ja da ne valja taj Bmw nista 

Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: BMW 7 (G11) 2016
Već zamišljam kako se dve sedmice sizel i benzinac trkaju sa semafora.
Opet nebitni podaci za tu klasu
Opet nebitni podaci za tu klasu

''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: BMW 7 (G11) 2016
Naravno da nije nebitno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW 7 (G11) 2016
Patkometrija je najbitnija 

- 7footer
- Postovi: 628
- Pridružio se: 19 Jan 2012, 17:53
- Garaža: Lexus GS 450h, Chevrolet Trax, Yamaha Stryker
- Lokacija: Svet
Re: BMW 7 (G11) 2016
passenger
Baš tako...
A nešto i neverujem da neko ko daje 100.000€ za auto preterano razmišlja o potrošnji, i da mu je presudno što će mu auto trošiti 7l umesto 10l
Pogotovo što je to vrlo verovatno drugi ili treći auto u posedu, i ako se koristi za putovanja i retko prelazi više od 10-15.000 godišnje
750i će manje trošiti na putovanju nego 730d u svakodnevnoj upotrebi i po gradu...
Druga stvar je što su u ovoj klasi benzinci tradicija i "must have" većini. Ameri se žale kako im je 740i slab i mora V8, S klasa isto. Kako li bi tek za slabije motore u toj klasi reagovali...
Baš tako...
A nešto i neverujem da neko ko daje 100.000€ za auto preterano razmišlja o potrošnji, i da mu je presudno što će mu auto trošiti 7l umesto 10l
Pogotovo što je to vrlo verovatno drugi ili treći auto u posedu, i ako se koristi za putovanja i retko prelazi više od 10-15.000 godišnje
750i će manje trošiti na putovanju nego 730d u svakodnevnoj upotrebi i po gradu...
Druga stvar je što su u ovoj klasi benzinci tradicija i "must have" većini. Ameri se žale kako im je 740i slab i mora V8, S klasa isto. Kako li bi tek za slabije motore u toj klasi reagovali...
Pozdrav
Re: BMW 7 (G11) 2016
Kaži Nemcima da nemaju pojma šta proizvode.
Ameri su debilčine koji se bahate na račun celog sveta pa i Evrope.
Čuj slab im auto od 326 ks a imaju strožija ograničenja nego EU.
Ameri su debilčine koji se bahate na račun celog sveta pa i Evrope.
Čuj slab im auto od 326 ks a imaju strožija ograničenja nego EU.
Re: BMW 7 (G11) 2016
Sto se nerviras sto su oni navikli na bolje? Kroz celu automobilsku istoriju su oni imali vece motore i neki minimum snage je uvek bio na visem nivou. Cinjenica je da je americki kupac najzahtevniji.
Re: BMW 7 (G11) 2016
Joj Floyde, opet ti sa 'glupim Amerima'.
Oni su, recimo, vozili automatik dok smo mi citali po knjigama sta je to (karikiram naravno).
Da ne pricam dalje...
Oni su, recimo, vozili automatik dok smo mi citali po knjigama sta je to (karikiram naravno).
Da ne pricam dalje...
Dobra sisa zlata vredi.
Re: BMW 7 (G11) 2016
Ne nerviram se nego to je proseravanje level kao kad bih ja rekao sve ispod 300ks je bzv.ftj napisao:Sto se nerviras sto su oni navikli na bolje? Kroz celu automobilsku istoriju su oni imali vece motore i neki minimum snage je uvek bio na visem nivou. Cinjenica je da je americki kupac najzahtevniji.
Danas su automobili mnogo jači nego nekad a oni i dalje pišaju po svemu što nije V8. Par puta uđem na bimmerpost i kenja mi se od njihovih komentara.
Neka prime 10 miliona migranata uz jeftinu naftu pa neka kenjaju.
Objektivno 740i nije slab auto (ima performanse 760i V12 od pre 10ak godina) a to što nekom treba jači je samo njegov problem.
Re: BMW 7 (G11) 2016
Nista, onda idite i recite ovima iz Bmwa da dzabe reklamiraju svoj Bmw 7 kao najdinamicniji u klasi, jer je to nebitno, posto njihovi kupci voze samo 80 km/h na otvorenom.7footer napisao:passenger
Baš tako...
A nešto i neverujem da neko ko daje 100.000€ za auto preterano razmišlja o potrošnji, i da mu je presudno što će mu auto trošiti 7l umesto 10l
Pogotovo što je to vrlo verovatno drugi ili treći auto u posedu, i ako se koristi za putovanja i retko prelazi više od 10-15.000 godišnje
750i će manje trošiti na putovanju nego 730d u svakodnevnoj upotrebi i po gradu...
Druga stvar je što su u ovoj klasi benzinci tradicija i "must have" većini. Ameri se žale kako im je 740i slab i mora V8, S klasa isto. Kako li bi tek za slabije motore u toj klasi reagovali...
Ne razmislja o potrosnji kao mnogo vaznoj, ali ako vidis da imas 740d sa sve 4x4 pogonom, koji trosi manje i mozes vise da predjes bez odlaska na pumpu, a brzi je od zednijeg RWD 740i, ajde da navedemo na prste petrolhedove koji ce da odaberu drugi.
Dodjosmo i do toga da se Bmw 7 kupuje kao peti auto...Da, svakodnevno voze Bmw 1, a Bmw 7 kupili samo za more...koje nebuloze.
Koga god da znam da ima S/7/A8, to mu je osnovni auto koji najvise prelazi.
Jesi li otvorio nekada oglase, da vidis koliko sedmica prelazi 10k km godisnje, ima li ih 5%?
Da ti dam odmah i odgovor na moje pitanje, 13 od 202 je 2010. godiste sa 60k km, 45 ih ima do 90k km.
2009. godiste ima 248 na oglasima, od toga 16 ima do 70k km, ili ti 10k km godisnje, 58 do 100k km.
@ftj, ne mozes reci da je americki kupac najzahtevniji po jednom prostom kriterijumu, velicini motora.
Orobili su svet da bi imali jeftine automobile, visok standard i jeftino gorivo.
I u Dubai-ju je debilno kupiti dizel, pa jel treba oni da nam budu uzor?
Ako pogledas celokupnu sliku, daleko je americki kupac od zahtevnog, jer zahtevaju samo jak motor i nista vise.
I to se lagano menja, cim je i njima pocela malcice da skace cena goriva, odmah Cadillac izbacuje manji motor od Mercedesa za svoj sportski model, uveliko se kod njih prodaju 2.0 motori, Mustang izasao sa 2.3 motorom, poceli malo da rade na enterijerima, tako da se sve lagano dovodi do evropskog standarda.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW 7 (G11) 2016
Ceo karambol je izbio jer je Floyd hteo da propagira dizel nekim podacima koji na kraju ispase netacni 
Od tada imao bas zanimljivih stvari koje su isplivale na videlo

Od tada imao bas zanimljivih stvari koje su isplivale na videlo

Re: BMW 7 (G11) 2016
Ispali su netačni jer si ti tako rešio. I dalje ne vidimo linkove koji potvrđuju tvoje želje 
Inače nisam ništa propagirao. U startu sam izneo sumnju. Realno je da 740i u praksi bude oko 5.8-6 a 730d oko 6.5... nema šanse da su isti kako tvrdi ZP.

Inače nisam ništa propagirao. U startu sam izneo sumnju. Realno je da 740i u praksi bude oko 5.8-6 a 730d oko 6.5... nema šanse da su isti kako tvrdi ZP.
Re: BMW 7 (G11) 2016
Pa nisam ja odlucio, Delija pokazao o cemu se radi i novi njegov link pokazuje pravo stanje stvari