To nije tačno, nisi upućen a način angažovanja se krije između ostalog. Uvek se pita Bg, to jeste šefovi u sektoru održavanja JP Puteva Srbije.
Oni su "mozak" cele operacije i u 80% slučajeva oni prave zajeb... a ne putari.
Kad bi neko platio putarima, oni bi i asfalt osušili
Na lokalnim putevima, pitaju se gradske Direkcije za izgradnju.
EDIT:
Pošto vidim da neko poredi Srbiju i Hrvatsku po održavanjau, da navedem da je u Hrvatskoj drugaćiji režim održavanja. Izvođać je dobio održavanje po kilometru, filsnu cifru koju je sam ponudio tenderom, a nadzore i inspektore samo zanima da je put OK po ugovoru i mogu mu samo odbiti pare ako ne radi kako je nivo zadat.
Znači, mi radimo još po komunističkom sistemu, koji nigde u Evropi nema.
Razlog - kad pogodiš održavanej po kilometru, moraš i da platiš, a ovako sav zajeb svode na putare, ne daju im da rade kako treba a svi kukaju na njih.