Benefit downsizing-a bi morala biti i manja potrošnja u gradu, kada se dosta stoji u mestu (mali motor u leru sigurno troši manje od velikog). Ali ako ima dosta naglih ubrzanja, onda se razlika "istopi", jer mali turbo ume u tom režimu da potroši i više nego veliki atmo iste snage.Sloba napisao: 24 Jan 2019, 12:00 Po mom vidjenju, benefit downsizing-a je manje zagadjenje, mada i to je upitno posle niza afera sa tim u vezi. U nasim uslovima registracija je nesto povoljnija i to je to.
Ja zimi tokom vožnje u koloni u gradu, stalno držim klapnu na recirkluaciji. I noviji/ispravniji dizeli su tada uglavnom nezagrejani... Dizelski smrad na sve strane.Saša napisao: 24 Jan 2019, 22:03 Imam, naravno, i radim to momentalno, ali što reče Dragvorl dok nađeš polugicu/dugme i prebaciš, on već dobro zasmrdio i počeo da guši. Plus ako ga ne možeš obići brzo a imaš 2-3 putnika u autu - krenu brzo i da se magle prozori sa tako zamandaljenom (re)cirkulacijom... popizditis...


O hemijskom zagađenu se još i razmišlja, a zagađenje bukom niko ni ne pominje. Prilikom stajanja u koloni ili na semaforu, svoj motor uglavnom ne čujem od čekićanja raznih dizel čuda okolo. Buku ispred stambenih zgrada da ne pominjem... Tim pre što su vlasnici dizelaša skloni beskonačnom zagrevanju u mestu.