Servis automatskog menjača
Re: Servis automatskog menjača
P173500 greska - davac pozicije za spojku.
Kako su mi objasnili, nalazi se na mehatroniku koji oni menjaju, ne popravljaju. Poslednji put su deo cekali 2 meseca jer se po sasii pakuje.
U pitanjunje DQ381 menjac.
Poslato sa AGS-L09 pomoću Tapatoka
Kako su mi objasnili, nalazi se na mehatroniku koji oni menjaju, ne popravljaju. Poslednji put su deo cekali 2 meseca jer se po sasii pakuje.
U pitanjunje DQ381 menjac.
Poslato sa AGS-L09 pomoću Tapatoka
Re: Servis automatskog menjača
Kontaktiraj EV Clinic u ZG, možda mogu i hoće da reše.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Servis automatskog menjača
Mehatronik... Trebalo bi da sada svi koji rade DSG menjače znaju to da srede.
Možda da kontaktiraš i Floyd u jagodini, ako imaš mogućnosti da tamo odvezeš auto
Možda da kontaktiraš i Floyd u jagodini, ako imaš mogućnosti da tamo odvezeš auto
Re: Servis automatskog menjača
Zovni i Pastor u Temerinu, rade samo menjace.
Sent from my SM-S938B using Tapatalk
Sent from my SM-S938B using Tapatalk
- zdushan
- Postovi: 2161
- Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
- Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
- Lokacija: Beograd
Re: Servis automatskog menjača
Koliko sam ja čuo, mehatronik se ne popravlja. Takodje ne može ni polovan, samo nov u slučaju otkaza.
Ako si ispucao sve varijante, probaj kod Gorana iz zemuna, meni je on radio DSG i nemam primedbi.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Ako si ispucao sve varijante, probaj kod Gorana iz zemuna, meni je on radio DSG i nemam primedbi.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
-
- Postovi: 459
- Pridružio se: 12 Sep 2017, 14:29
Re: Servis automatskog menjača
Nisam ispratio ranije, možete li reći koji su dobri servisi za zamenu ulja i filtera u DSG-u? Ovi što ste pomenuli u par postova iznad?
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
- Gaginh0
- Postovi: 9669
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: Dođoš, gde god da sam.
Re: Servis automatskog menjača
Ja nisam "koristio" nijednog, ali uvek se isti servisi spominju tako da je to to što je gore nabrojano.
Ja ću ovaj mesec da menjam ulje i filter, prešao sam 75k, malo sam prebacio. Prošli put (pre 3 i po godine) sam platio 350€ sa VW uljem i filterom. Sad cenim bar 500€.
Ja ću ovaj mesec da menjam ulje i filter, prešao sam 75k, malo sam prebacio. Prošli put (pre 3 i po godine) sam platio 350€ sa VW uljem i filterom. Sad cenim bar 500€.
- carov2
- Postovi: 5041
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Servis automatskog menjača
Pitati i u ovlašćenom, moj savet.milekmilek napisao:Nisam ispratio ranije, možete li reći koji su dobri servisi za zamenu ulja i filtera u DSG-u? Ovi što ste pomenuli u par postova iznad?
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Za Audi A5 2017. nije bila strašna cena.
Sent from my CPH2581 using Tapatalk
Re: Servis automatskog menjača
Šta kaže EV clinic
VAG DQ381 DQ500 proizvodjač bankrota. Automatski mjenjač koji je više automatski trošak nego mjenjač, jer svako šaltanje košta 1 euro. Nevjerovatni je da im svaki novi model mjenjača ima svaki put sve češće, skuplje i učinkovitije “nikad ništa” kvarove. Kad naprave da žice ne pucaju odjednom neznaju napraviti senzor pozicije da izdrzi bar 50000km. Ovi model imaju oil pressure senzore kao senzore pozicije koji nam redovno “nikad nista” dolaze na reparaciju, pardon… na “samo toci i vozi”. Senzor naravno nije osmisljen da se mjenja, zavaren je. Medjutim problem je nove senzore zalemiti na stare vidive koje sječeš, zbog vibracija i termickog istezanja dolazi do pucanja lema tako da ni reparacija nije trajna pa se P1735 ponovno vrati. Ali to nije sve, kao u topshopu, kad se”udate” za ovaj mjenjač dobijete i serijsku grešku firmware koju nikad nisu opozvali vec su je cak naplacivali vlasnicima prezentirajuci to kao klasicini kvar… kvar pod kodom P0607 - Control Module Performance. Pazi da ponovim, serijsku gresku, pardon, dječiju punoljetnu bolest su naplaćivali vlasnicima jer je firmware/hardware bio u serijskom defektu. Sa Flexom i file editorom ekipe su upisivali mape sa DTC off i mjenjaci su vozili dalje, sto je apsolutna potvrda da je zanemareni propust na škart proizvodu. Ali to nije sve, ako to sve popravite dobijete vrlo brzo i neispravnu uljnu pumpu, tako da vaša djeca sretno ne moraju ići na fakultet, jer svu lovu ste utrpali u automatski mjenjač. I onda mi neko kaze “nece ev zazivjeti nije jos to doradjeno, dok se ne rijese djecije bolesti”. A njegovom fosilnom cudu bolest kronicna i punoljetna.
Zahvaceno vozila: 5mil
AUDI A3 / S3 (2017 - )
- AUDI Q2 (2017 - )
- AUDI Q3 (2019 - )
- AUDI TT (2017 - )
- SEAT Ateca (2017 - )
- SEAT Leon (2017 - )
- SEAT Tarraco (2019 - )
- SKODA Kodiaq (2017 - )
- SKODA Octavia (2018 - )
- SKODA Superb (2017 - )
- VW Arteon (2018 - )
- VW Golf (2017 - )
- VW Jetta (2018 - )
- VW Passat (2017 - )
- VW Tiguan (2017 - )
- VW T-Roc (2018 - )
AUDI Q3 (2011 - 2016)
- AUDI TT (2009 - 2014)
- VW Scirocco (2010 - 2016)
- VW Tiguan I and II (2010 - 2016)
- VW Transporter T5 and T6, Multivan, Caravelle (2009 - 2016)
Common failing part numbers:
0GC927711G / 0260550109
0DE927711C / 0260550126
0GC927711H / 0260550150
0GC927711H / OGC927711H (Compatible with 0GC927711 / OGC927711 / 0GC927711B / OGC927711B, 0GC927711C / OGC927711C, 0GC927711G / OGC927711G)
0BH927711B / OBH927711B
EVC: 300€
OEM theft: 1300€
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
VAG DQ381 DQ500 proizvodjač bankrota. Automatski mjenjač koji je više automatski trošak nego mjenjač, jer svako šaltanje košta 1 euro. Nevjerovatni je da im svaki novi model mjenjača ima svaki put sve češće, skuplje i učinkovitije “nikad ništa” kvarove. Kad naprave da žice ne pucaju odjednom neznaju napraviti senzor pozicije da izdrzi bar 50000km. Ovi model imaju oil pressure senzore kao senzore pozicije koji nam redovno “nikad nista” dolaze na reparaciju, pardon… na “samo toci i vozi”. Senzor naravno nije osmisljen da se mjenja, zavaren je. Medjutim problem je nove senzore zalemiti na stare vidive koje sječeš, zbog vibracija i termickog istezanja dolazi do pucanja lema tako da ni reparacija nije trajna pa se P1735 ponovno vrati. Ali to nije sve, kao u topshopu, kad se”udate” za ovaj mjenjač dobijete i serijsku grešku firmware koju nikad nisu opozvali vec su je cak naplacivali vlasnicima prezentirajuci to kao klasicini kvar… kvar pod kodom P0607 - Control Module Performance. Pazi da ponovim, serijsku gresku, pardon, dječiju punoljetnu bolest su naplaćivali vlasnicima jer je firmware/hardware bio u serijskom defektu. Sa Flexom i file editorom ekipe su upisivali mape sa DTC off i mjenjaci su vozili dalje, sto je apsolutna potvrda da je zanemareni propust na škart proizvodu. Ali to nije sve, ako to sve popravite dobijete vrlo brzo i neispravnu uljnu pumpu, tako da vaša djeca sretno ne moraju ići na fakultet, jer svu lovu ste utrpali u automatski mjenjač. I onda mi neko kaze “nece ev zazivjeti nije jos to doradjeno, dok se ne rijese djecije bolesti”. A njegovom fosilnom cudu bolest kronicna i punoljetna.
Zahvaceno vozila: 5mil
AUDI A3 / S3 (2017 - )
- AUDI Q2 (2017 - )
- AUDI Q3 (2019 - )
- AUDI TT (2017 - )
- SEAT Ateca (2017 - )
- SEAT Leon (2017 - )
- SEAT Tarraco (2019 - )
- SKODA Kodiaq (2017 - )
- SKODA Octavia (2018 - )
- SKODA Superb (2017 - )
- VW Arteon (2018 - )
- VW Golf (2017 - )
- VW Jetta (2018 - )
- VW Passat (2017 - )
- VW Tiguan (2017 - )
- VW T-Roc (2018 - )
AUDI Q3 (2011 - 2016)
- AUDI TT (2009 - 2014)
- VW Scirocco (2010 - 2016)
- VW Tiguan I and II (2010 - 2016)
- VW Transporter T5 and T6, Multivan, Caravelle (2009 - 2016)
Common failing part numbers:
0GC927711G / 0260550109
0DE927711C / 0260550126
0GC927711H / 0260550150
0GC927711H / OGC927711H (Compatible with 0GC927711 / OGC927711 / 0GC927711B / OGC927711B, 0GC927711C / OGC927711C, 0GC927711G / OGC927711G)
0BH927711B / OBH927711B
EVC: 300€
OEM theft: 1300€
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Re: Servis automatskog menjača
I ja kačio, ali džabe izgleda.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24759
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Servis automatskog menjača
Definitivno, a sve napisano.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- stefankmn
- Pobednik Garaža - Kup takmičenja
- Postovi: 1371
- Pridružio se: 03 Feb 2015, 12:09
- Garaža: VW PASSAT B8 1.6 TDI
Re: Servis automatskog menjača
Moze moze. Otvarao sam ja mehatronik na svom B8 . Ima tu delova koji se menjaju. Od samog kucista do klipova u samom mehatroniku. Prvi put mi je otislo kuciste akumulatora pritiska ulja gde je popravka bila 650e a drugi put sam promenio 2 od 4 klipa koji su vec pokazali veci nivo habanja.zdushan napisao:Koliko sam ja čuo, mehatronik se ne popravlja. Takodje ne može ni polovan, samo nov u slučaju otkaza.
Ako si ispucao sve varijante, probaj kod Gorana iz zemuna, meni je on radio DSG i nemam primedbi.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Ima dosta servisa specijalizovani za automatske menjace. Od Zorana u Drlupi . U blizini i jedan u Lazarevcu , Slavko iz Jakova itd
Sent from my iPhone using Tapatalk
- zdushan
- Postovi: 2161
- Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
- Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
- Lokacija: Beograd
Re: Servis automatskog menjača
Tim bolje 
Sent from my SM-S918B using Tapatalk

Sent from my SM-S918B using Tapatalk
- TheWickerMan
- Postovi: 11266
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Servis automatskog menjača
@stefankmn koju kilometražu ti ima B8?
-
- Postovi: 459
- Pridružio se: 12 Sep 2017, 14:29
Re: Servis automatskog menjača
Kolika je razlika raditi to u De i u Srbiji?Gaginh0 napisao:Ja nisam "koristio" nijednog, ali uvek se isti servisi spominju tako da je to to što je gore nabrojano.
Ja ću ovaj mesec da menjam ulje i filter, prešao sam 75k, malo sam prebacio. Prošli put (pre 3 i po godine) sam platio 350€ sa VW uljem i filterom. Sad cenim bar 500€.
Sent from my SM-G973F using Tapatalk