VW Golf VII
Re: VW Golf VII
Pa i nisu se nešto proslavili po bezbednosti, od 3 predstavljena merena kriterijuma samo je u jednom za 5% bolji od Clia
Re: VW Golf VII
Možda nisu štedeli, ali ipak je stari Golf bezbedniji od novog.perfiko napisao:Bitno je da na bezbednosti nisu štedeli:
http://www.euroncap.com/results/vw/golf/500.aspx
To dal' će plastika zaškripati...pojačaću radio
2009. Golf 1.4 'Trendline', 1190kg, 97% zaštita odraslih
2012. Golf 1.2 'Comfortline', 1205kg, 94% zaštita odraslih
http://www.euroncap.com/results/vw/golf/2009/354.aspx
http://www.euroncap.com/results/vw/golf/500.aspx
Re: VW Golf VII
Kako god. Živi u svom svetu gde biti hejter nije ništa, a naročito u svetu apsolutnog nepostojanja imaginacije. Statistika je čudna nauka i ovako možemo do preksutra. Svako će izvlačiti ono što mu odgovara i nešta nećemo rešiti. Činjenica je da je G7 na akciji cenovno nikad bliži najadekvatijem Polu s kojim ga možeš porediti. Da ti bude jasnije o čemu pričam od početka kada sam rekao da jeScuderia napisao:Nisam ja tebe proglasio ni za cega. Samo sam te ispravio kod cene gde si rekao da je polo od 15800e (sa jos nekom dodatnom opremom) skuplji od istog golfa. E pa ako je 18800e isto sto i 15800e, onda nek ti bude. Ista im je cena. Ako je ova kod golfa podlozna promenama i popustu, onda je i ova kod poloa, pogotovo zato sto je vec 4 godine star model.
Uzmi lepo cenovnik koji imaš na VW Srbija sajtu pa uporedi G7 1.6 TDI 105ks sa akcije (koji iako u trendline opremi ima mnogo toga što Polo sa istim motorom u highline-u nema) sa cenom Pola 1.6 TDI 105ks u highline opremi kojoj ćeš dodati cene doplata za četvoro vrata, climatronic, esp... i videćeš koliko je mala razlika. I dalje se neće raditi o identično opremljenim vozilima i neke razlike će postojati, ali je sve to ipad dovoljno da pokaže paradox.paja napisao:Činjenica da Golf na akciji uz kupovinu na lizing košta tih 14.500eura dovodi do paradoksa da je još malo pa jeftiniji od Pola sa istim motorom i opremom.
Taj Polo će u saloni naravno biti jeftiniji, ali je pitanje koliko jer je mala šansa da ga ima na lageru u Srbiji.
@ Floyd
Nema više klasične klotare. G7 trendline ima sasvim solidnu opremu.
Re: VW Golf VII
7-ica ima dosta vece medjuosovinsko,dosta je duza,sira i veca generalno od 6-ice,a laksa je...
Jos kada se gledaju osnovni modeli,koliko kilograma ide na dodatnu opremu koju prethodnik nije imao?
12kg je laksi 2.0 tdi BlueMotion od 6-ice 2.0 TDI BlueMotion, a dodatno je i jaci.
Emisija co2 smanjena za ~10%... To je po meni napredak.
Naravno,samo da se nadamo da zbog svega toga nisu svuda stavili plastiketinu i povadili pola izolacije,te stavili suplja vrata kao na Renaultu i slicnima,pa da se trese lim pri zatvaranju vrata...
@RS Team
Uporedi Golfa sa Megane-om
Malopre sam poredio Golf sa Astrom,Megane-om,C30 i Ceed-om i Golf je ispred svih. Najlosiji je Volvo C30,pa onda Megane,pa Astra,Ceed,pa Golf...
Jos kada se gledaju osnovni modeli,koliko kilograma ide na dodatnu opremu koju prethodnik nije imao?
12kg je laksi 2.0 tdi BlueMotion od 6-ice 2.0 TDI BlueMotion, a dodatno je i jaci.
Emisija co2 smanjena za ~10%... To je po meni napredak.
Naravno,samo da se nadamo da zbog svega toga nisu svuda stavili plastiketinu i povadili pola izolacije,te stavili suplja vrata kao na Renaultu i slicnima,pa da se trese lim pri zatvaranju vrata...
@RS Team
Uporedi Golfa sa Megane-om

Malopre sam poredio Golf sa Astrom,Megane-om,C30 i Ceed-om i Golf je ispred svih. Najlosiji je Volvo C30,pa onda Megane,pa Astra,Ceed,pa Golf...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Uroš S.
- Postovi: 10989
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: VW Golf VII
Kako misliš ovo? Pa bio je i ranije 1.2TSI u Golfu, 105ks sigurno, a mislim i slabiji da je bio. Samo što to više skoro da nisu isti motori.milosdoktorabs napisao: 7-ca je pak preuzela dizele od 6-ce,a tsi benzince od pola.Vizuelno i kvalitaivno ono sto sam video mi se bas svidja kada govorim o G7.
A naravno da će preuzeti motore iz svojih prethodnika, šta je poenta?
-
- Banned
- Postovi: 1259
- Pridružio se: 26 Jan 2012, 13:12
- Lokacija: Srb
Re: VW Golf VII
kao je G7 dosao do sadsnje cene.Za 6-cu razvijali tce benzince,za G7 su ih doradili

Alfi pada cena isto koliko brzo ubrzava do sto
- Uroš S.
- Postovi: 10989
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: VW Golf VII
TSI benzinaca je bilo i u Golfu V.
-
- Banned
- Postovi: 1259
- Pridružio se: 26 Jan 2012, 13:12
- Lokacija: Srb
Re: VW Golf VII
...i od 125...
Tapatalk Post
Tapatalk Post
Re: VW Golf VII
@moimoi
Da, ako gledaš samo putnike napred.
Hm, odakle sad da je sedmica teža od šestice?
Da, ako gledaš samo putnike napred.
Hm, odakle sad da je sedmica teža od šestice?

Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Re: VW Golf VII
Naravno da je Golf bolji po tom pitanju od megana, pa 3,5 godina na tom polju je čudo što se tiče unapredjenja i razvoja.Xepoj87 napisao:@RS Team
Uporedi Golfa sa Megane-om
Malopre sam poredio Golf sa Astrom,Megane-om,C30 i Ceed-om i Golf je ispred svih. Najlosiji je Volvo C30,pa onda Megane,pa Astra,Ceed,pa Golf...
Re: VW Golf VII
Vidim da i ti smatras Golfa daleko modernijim automobilom.RS TEAM napisao:Naravno da je Golf bolji po tom pitanju od megana, pa 3,5 godina na tom polju je čudo što se tiče unapredjenja i razvoja.Xepoj87 napisao:@RS Team
Uporedi Golfa sa Megane-om
Malopre sam poredio Golf sa Astrom,Megane-om,C30 i Ceed-om i Golf je ispred svih. Najlosiji je Volvo C30,pa onda Megane,pa Astra,Ceed,pa Golf...
Golf 2008 i Megane 2008,opet Golf bolji na testu.
Ne mozes stavljati razlicite klase,jer se uzimaju drugaciji kriterijumi za svaku klasu...
Ovako ispada da je Clio sigurniji od E klase.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: VW Golf VII
Ma jok, obzirom da se time bavim ni u jednom segmentu nije bolji ni moderniji od evropske konkurencije sem ovog ncap testa
Ocene na testu nisu po klasa nego po kriterijumima koji su isti za sve, tako da onda imaš lodgy koji jedva ima 3 a svi u klasi po 5 (picasso, scenic, tuoran, c-max....)
ili tamo neki kineski džip koji je preslikan x5 a na testu je prošao kao da je od papira
A da, ima bolju kočnicu od svih u klasi, za to skidam kapu
Ocene na testu nisu po klasa nego po kriterijumima koji su isti za sve, tako da onda imaš lodgy koji jedva ima 3 a svi u klasi po 5 (picasso, scenic, tuoran, c-max....)
ili tamo neki kineski džip koji je preslikan x5 a na testu je prošao kao da je od papira
A da, ima bolju kočnicu od svih u klasi, za to skidam kapu
Re: VW Golf VII
Evo šta o tome kažu ovi iz euro ncap-a:
"Comperable cars
Euro NCAP’s frontal impact test simulates a car crashing into another of similar mass and structure. In real life, when two cars collide the vehicle with the higher mass has an advantage over the lighter one. Generally speaking, vehicles with higher structures tend to fare better in accidents than those with lower structures. Therefore, ratings are comparable only between cars of similar mass and with broadly similar structures. Euro NCAP groups cars into the following structural categories: passenger car, MPV, off-roader, roadster and pickup. Within each of those categories, cars which are within 150kg of one another are considered comparable."
Inače, ako pogledate broj poena, ispada da je i Clio IV za putnike na prednjim sedištima manje bezbedan od Clia III (32 naprema 33 poena)
"Comperable cars
Euro NCAP’s frontal impact test simulates a car crashing into another of similar mass and structure. In real life, when two cars collide the vehicle with the higher mass has an advantage over the lighter one. Generally speaking, vehicles with higher structures tend to fare better in accidents than those with lower structures. Therefore, ratings are comparable only between cars of similar mass and with broadly similar structures. Euro NCAP groups cars into the following structural categories: passenger car, MPV, off-roader, roadster and pickup. Within each of those categories, cars which are within 150kg of one another are considered comparable."
Inače, ako pogledate broj poena, ispada da je i Clio IV za putnike na prednjim sedištima manje bezbedan od Clia III (32 naprema 33 poena)

Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!