zdushan napisao: 05 Sep 2025, 16:34
Koliko sam ja čuo, mehatronik se ne popravlja. Takodje ne može ni polovan, samo nov u slučaju otkaza.
Ako si ispucao sve varijante, probaj kod Gorana iz zemuna, meni je on radio DSG i nemam primedbi.
zdushan napisao: 05 Sep 2025, 16:34
Koliko sam ja čuo, mehatronik se ne popravlja. Takodje ne može ni polovan, samo nov u slučaju otkaza.
Ako si ispucao sve varijante, probaj kod Gorana iz zemuna, meni je on radio DSG i nemam primedbi.
Gaginh0 napisao:Ja nisam "koristio" nijednog, ali uvek se isti servisi spominju tako da je to to što je gore nabrojano.
Ja ću ovaj mesec da menjam ulje i filter, prešao sam 75k, malo sam prebacio. Prošli put (pre 3 i po godine) sam platio 350€ sa VW uljem i filterom. Sad cenim bar 500€.
Kolika je razlika raditi to u De i u Srbiji?
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Pa ne znam cene u Srbiji, ali misli da su ovde te usluge svakako skuplje . Pitao sam u A.T.U., lanac servisa za sve marke vozila, kod njih sam dobio ponudu 200€ delovi i 200€ ruke za neku šklj marku delova koja je u slobodnoj prodaji ispod 100€.
Drug je zamenu ulja, filtera i inspekciju za B8 platio 500€ u ovlašćenom.
U jednom trenutku je DSG bio apsolutni must kada se automobil iz VAG koncerna razmatra i toliko hvaljen sa svojom preciznošću prilikom šaltanja brzina kao i udobnošću u vožnji u odnosu na manuelni menjač, a između ostalog kao i veoma pouzdan automatski/poluautomatski menjač...kad ono sad ispade da ga treba izbegavati u širokom luku! Koliko vidim gore pomenuti kvar mehatronika (OE part number dela transmission control unit) je veoma učestao i ne odnosi se samo na DQ381, već i na DQ500 (a vrlo verovatno i na DQ380, DQ383, DQ250), a oba se vode kao pouzdaniji iz DSG grupe menjača sa mokrim kvačilom. Šta tek onda očekivati od DQ200 sa suvim kvačilom i koji mahom ide na slabije motore (1.6 tdi, 1.2 tdi, 1.0 tsi, 1.4 tsi itd) i koji se pokazao kao manje pouzdan u odnosu na gore pomenute?!
Gaginh0 napisao:Ja nisam "koristio" nijednog, ali uvek se isti servisi spominju tako da je to to što je gore nabrojano.
Ja ću ovaj mesec da menjam ulje i filter, prešao sam 75k, malo sam prebacio. Prošli put (pre 3 i po godine) sam platio 350€ sa VW uljem i filterom. Sad cenim bar 500€.
Kolika je razlika raditi to u De i u Srbiji?
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Pa ne znam cene u Srbiji, ali misli da su ovde te usluge svakako skuplje . Pitao sam u A.T.U., lanac servisa za sve marke vozila, kod njih sam dobio ponudu 200€ delovi i 200€ ruke za neku šklj marku delova koja je u slobodnoj prodaji ispod 100€.
Drug je zamenu ulja, filtera i inspekciju za B8 platio 500€ u ovlašćenom.
[smention u=136]TheWickerMan[/smention] onda jedino neki 3.0TDI
Prošle godine u septembru je cena kod Pastora bila 250 €.
Da.Poslao sam upit za zamenu ulja i ispiranje menjača.E sad kod mene na Volvou XC 90 treba od 8 do 12 litara ulja i nema filtera koji se menja.Na kraju sam odradio kod jednog druga.Ispustili staro ulje,nasuli 4 litre ispustili I onda jos 4 litara ulja