Bio u servisu , skinuli pumpu i kažu da se zapušili neki kanali kuda ide eolys.Produvali ih , sipam gorivo i nema greške.Izgleda da su one kese bile bolje.Videćemo da li je problem rešen , a ako neko ima sličan evo mu jednog iskustva.Luka's napisao: 08 Nov 2022, 14:18Posle 9 meseci normalnog rada , posle sipanja goriva opet se upali upozorenje " nepravilnost u radu ,poseti servis".Na dijagnostici očitaše da je nedovoljan pritisak u pumpi dpf aditiva.Pumpa radi.Zakazaše servis .Kažu možda je malo aditiva....videćemoLuka's napisao: 10 Mar 2022, 08:50Vozilo je novije , 3008 1.6 hdi ,a na ekranu jse pojavljivalo "neispravan rad motora , poseti servis" i onda se ugasi , a ostane da svetli narandžasti okasti ključ .Sad svega toga nema .Hvala na objašnjenjuLuka's napisao: 10 Mar 2022, 08:45Pojavio se kod greške.Ponište grešku , sipam gorivo i opet se pojavi upozorenje.Majstor je skine , ispita i kaže ispravna .Onda kažu možda je do rezervoara goriva , pominju neki pritisak od 0,7 bara.Doneli drugi rezervoar , ispitali-rezervoar goriva ispravan .Kažu pumpa "otišla" , što je jeftinija varijanta .Vrate sve i naruče pumpu u Pežou, koje nema 3 nedelje.Goriva bilo dosta pa nisam ni sipao , a nisam nogo ni vozio.Natočim jednom , ne upali se upozorenje , natočim drugi put -opet ništa .Odem u servis , kažu vozi , probaće da otkažu naručenu pumpu.Ne naplatiše ništa iako su uložili dosta truda u sve.Videćemo šta će biti.ljubitelj napisao: 09 Mar 2022, 17:34 Tako je, češ za sipanje je sastavni deo pumpe (tj sistema koji je pokreće) i ako nije u redu nešto sa njim ili sa prstenom ispod poklopca javlja se prijava greške.
Da li je uopšte bila dijagnoza da je pumpa crkla ili je dijagnoza bila da pumpa nije ubrizgala/ pojavio se kod greške samo?
Ta "pumpa" je zapravo samo jedan običan injektor, običan elektro magnentni ventil barem na starijim godištima sa Marvel sistemom za aditivi.
Retko se kvarilo, zapravo i nema šta da se pokvari osim dihtunga.
E da, i ako dihtung posude aditiva ne zaptiva dobro prijavljuje se greška u radu, iako zapravo sve radi.
DPF i regeneracija
Re: DPF i regeneracija
Re: DPF i regeneracija
Super da je tako rešeno. Deluje mi logično objašnjenje, samo ostaje odakle tj kako se to zapušilo samo od sebe.
Kako god, lepo da si preneo iskustvo...nekome će zatrebati pre ili kasnije to saznanje.
Kako god, lepo da si preneo iskustvo...nekome će zatrebati pre ili kasnije to saznanje.
Re: DPF i regeneracija
Tako i Volvo. Okidač za regeneraciju je gramaža čađi, bez obzira gde si trenutno, kako voziš, itd. Uslov je samo da je temp antifriza 70+ ili tako nešto. Znači može se desiti ta situacija...123456 napisao: 14 Nov 2022, 10:26 Ma znam, naravno, odradio je on sigurno i na autoputu.
Ali sam sistem je nakaradno rešen. Uvek čeka odredjenu količinu čadji u filteru. Recimo kod BMW radi kada su uspunjeni odredjeni uslovi (t, pritisak...) i nema sanse da ne uradi na otvorenom, nezavisno koliko imao čadji.
VAG se striktno drži odrejene gr čadji u filteru i neće je pokrenuti na otvorenom dok se taj limit ne dostigne. Recimo posle zavrsene regeneracije, mogu da imam 400-500 km na autoputu i da je ne odradi nego krene u garazi.
- 123456
- Postovi: 2328
- Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
- Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
- Lokacija: Slovenija
Re: DPF i regeneracija
Stvarno?
Mislio sam da je VAG jedini proizvodjač sa tako "pametnim" rešenjem.
Mada, drug se raspitivao za v90 i rekli mu nešto kao kod BMW i da nije tako glupo kao kod VAG.
Možda i ovlašćeni servis ne zna
Mislio sam da je VAG jedini proizvodjač sa tako "pametnim" rešenjem.
Mada, drug se raspitivao za v90 i rekli mu nešto kao kod BMW i da nije tako glupo kao kod VAG.
Možda i ovlašćeni servis ne zna

Poslednja izmena od 123456 u 16 Nov 2022, 19:53, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: DPF i regeneracija
Ova generacija tako radi. Ne znam da li su na euro 5 to menjali.
- 123456
- Postovi: 2328
- Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
- Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
- Lokacija: Slovenija
Re: DPF i regeneracija
Mislim, da jesu. Ali nisam siguran.
I kod VAG su promenili na EURO 6 ali na slabije, ne na bolje.
I kod VAG su promenili na EURO 6 ali na slabije, ne na bolje.
Re: DPF i regeneracija
Mi smo prodali 2 škode sa pola miliona, imamo još 2, 480 i 520k, kakva god da je regeneracija, to radi kako treba na VAG dizelima. Vozila su 2012, motor 150 KS. Jedna ima još originalno kvačilo.
Re: DPF i regeneracija
Većini ljudi radi kako treba ako mu daješ vremena da završava regeneracije.
Ako ga često prekidaš jer voziš kratke vožnje (a tad se najbrže i puni), onda je problem.
Ako ga često prekidaš jer voziš kratke vožnje (a tad se najbrže i puni), onda je problem.

- 123456
- Postovi: 2328
- Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
- Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
- Lokacija: Slovenija
Re: DPF i regeneracija
Nidzo, posle Dieselgate afere 2015/2016 kada su ih uhvatili u lažiranja gasova, promenili su software i sada su regeneracije mnogo češće nego pre.
- Gaginh0
- Postovi: 9554
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: Dođoš, gde god da sam.
Re: DPF i regeneracija
Evo situacija od juče/danas: juče parkiram ispred kuće on u tom momentu upali regeneraciju, rekoh "oćeš qurac sad raditi" i ugasim ga. Jutros krenem na posao (13km do posla) on posle 2km upali (nastavi) regeneraciju, vozio sam ga u S sve do posla međutim nije je završio do kraja, a morao sam da krenem sa poslom, tako da sam ga opet prekinuo...
Takve situacije mi se dogode jednom u 3 meseca ali nerviraju. Sad ću videti hoće li je opet nastaviti kad budem išao kući sa posla pa ću ga onda voziti dok ne završi mučenik.
Takve situacije mi se dogode jednom u 3 meseca ali nerviraju. Sad ću videti hoće li je opet nastaviti kad budem išao kući sa posla pa ću ga onda voziti dok ne završi mučenik.
Re: DPF i regeneracija
Da, to je problem. A treba 20+ km ili 20-30 minuta da skroz završi.
Ja otkako sam krenuo da radim od kuće (zadnje 2 god), moje vožnje par dana zaredom budu 5-6 puta dnevno po 2-3 km zbog vrtića i škole, i to je totalno bzvz za dizel.
Ako tad ubada regeneracije, nužno će ih prekidati, tako da se i ja izvozam nekad da bi završio to.
Ja otkako sam krenuo da radim od kuće (zadnje 2 god), moje vožnje par dana zaredom budu 5-6 puta dnevno po 2-3 km zbog vrtića i škole, i to je totalno bzvz za dizel.
Ako tad ubada regeneracije, nužno će ih prekidati, tako da se i ja izvozam nekad da bi završio to.
Re: DPF i regeneracija
20-30 min? Kod PSA traje max 5-7 minuta nevezano za kilometrazu.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: DPF i regeneracija
Ma jok, 5 minuta i na tdi, ako je provališ uopšte. Ko je na otvorenom putu često nema šanse da provali, sem ako ga ne ubode baš pred kućom.
Re: DPF i regeneracija
PSA je drugačiji zbog aditiva...
A ovo što Nidza kaže kapiram da važi za novije automobile, što je onda super, manje šanse da ga prekineš.
A ovo što Nidza kaže kapiram da važi za novije automobile, što je onda super, manje šanse da ga prekineš.
Re: DPF i regeneracija
Kako prepoznajete da vam auto radi regeneraciju dpf-a? Ja do sad nisam nesto mnogo vozio dizele pa uopste ne mogu da provalim kada se to desava.