
Domaće auto emisije
- Saša
- Postovi: 14276
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Domaće auto emisije
Kupili u Kanadi, ubacili u kontejner do Evrope... parkirali ga u salonu da bude reklama za Ford brend... Šta je problem? 

Re: Domaće auto emisije
Kako je još uvek registrovan? A jeste, jer odvezli su ga pešaka do CH.
-
- Site Admin
- Postovi: 1907
- Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
- Garaža: BMW 118i, CX-60
- Lokacija: DE
Re: Domaće auto emisije
Zasto ne bi bio? Registracija je obicno potpuno drugacija u velikoj vecini zemalja u odnosu na Srbiju. U nemackoj auto je registrovan jednom i vise nikad dok god je kod vlasnika, osim ako neces da ga odjavis. Porez se placa automatski, skidanjem za racuna, i to je to. Osiguranje, takodje posebna stvar. Opet placa se automatski.
Ti verovatno povezujes tehnicki pregled sa registracijom. To su dve odvojene radnje. Tehnicki ne mora biti kada i registracija. Tehnicki ne utice na to da auto ne bude registrovan. Tako da ako imaju dokumenta od vozila i validno osiguranje niko ih nece pitati za tehnicki. Pogotovu sto Ontario do skoro (koliko je meni poznato) nije imao tehnicki pregled uopste. A pitanje je koliko je to cesto i danas.
Ja ne znam gori sistem od tog u Srbiji. Poptuni kretenizam od toga ko vrsi registraciju vozila (sta koji moj MUP ima sa tim) do toga kako se osigurava vozilo, do toga da tehnicki i registracija moraju u zajedno (osim u prvoj godini), kako se placa.....ma sve. I to bi bilo sve ok da je daje rezultat. Ispravna vozila i sve cisto prilikom kupovine/prodaje a pogotovu prilikom naplate stete. A ono katastrofa. Jbg.
Ti verovatno povezujes tehnicki pregled sa registracijom. To su dve odvojene radnje. Tehnicki ne mora biti kada i registracija. Tehnicki ne utice na to da auto ne bude registrovan. Tako da ako imaju dokumenta od vozila i validno osiguranje niko ih nece pitati za tehnicki. Pogotovu sto Ontario do skoro (koliko je meni poznato) nije imao tehnicki pregled uopste. A pitanje je koliko je to cesto i danas.
Ja ne znam gori sistem od tog u Srbiji. Poptuni kretenizam od toga ko vrsi registraciju vozila (sta koji moj MUP ima sa tim) do toga kako se osigurava vozilo, do toga da tehnicki i registracija moraju u zajedno (osim u prvoj godini), kako se placa.....ma sve. I to bi bilo sve ok da je daje rezultat. Ispravna vozila i sve cisto prilikom kupovine/prodaje a pogotovu prilikom naplate stete. A ono katastrofa. Jbg.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24663
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Domaće auto emisije
To je sistem ostao od druga Tita.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Domaće auto emisije
Ma mi smo ti tako naucili a to sto si ti sve naveo deluje naopako??
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13564
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Domaće auto emisije
To za labav tehnicki, ili nepoatojanje, cuo sam to na vise mesta, ne toliko za Evropu koliko Kanada/USA, i iskreno meni to naopako...
Sent from my SM-S921B using Tapatalk
Sent from my SM-S921B using Tapatalk
Re: Domaće auto emisije
Kupili i registrovali na privatno lice ( i platili taske bespotrebno) a onda to sve kako si naveo...Saša napisao: 26 Jun 2024, 15:32 Kupili u Kanadi, ubacili u kontejner do Evrope... parkirali ga u salonu da bude reklama za Ford brend... Šta je problem?![]()
Problem je logika i troškovi, sve suprotno od onoga što bi auto salon uradio za reklamu.
A onda sada oni koji su kao kupci pravno lice dali privatnom licu ovde da ga izveze u CH.
Pa ajde razmisli, da li bi tako neku situaciju ti sproveo, i da li je uopšte pravno legalno takva nekakva kombinacija.
Inače, skoro sam radio u jednoj garaži gde jedan Triumph TR6 kao iz salona restauriran sa kanadskim tablicama ovde čeka u garaži već nekoliko godina da se kod nas dozvoli registracija. Čovek ni u ludilu neće da ga izvozi, proda ili vraća u Kanadu, došao je kontejnerom i sa kanadskim tablicama koje i sada ima.
Re: Domaće auto emisije
Ma ovo je garant Borko kupio i prodaje ga da zaradi na njemu, sve ostalo mi nema bas mnogo smisla, ides da pokupis auto u salon, radis mu servise i detailing, vozis na tockovima u CH, imas svog coveka u CH koji se bavi prodajom i koji sigurno uzima procenat, sve to deluje kao uigrana šema. Ok moze sve to i za novac da se radi za drugog ali prica "zamolio nas covek", malo tanka, ne kosta ova usluga uopste malo da se nekom odradi i da mu se isplati posle u prodaji a kad je radis za sebe onda je skroz druga prica i ima mnogo vise smisla. Plus da se sve to snimi, pa i javno popljuje tudj auto, hm, ne deluje mi sve bas tako.
Secate se da je i za ferari pominjao klijenta a auto je njegov, mislim ok je to sto nece javno da se ofire bas toliko ali opet nemoj ni da lazes, onda ne pravi klip uopste ili smisli bolju pricu.
Na kraju krajeva nije ni bitno, njegova stvar kako i sta radi.
Secate se da je i za ferari pominjao klijenta a auto je njegov, mislim ok je to sto nece javno da se ofire bas toliko ali opet nemoj ni da lazes, onda ne pravi klip uopste ili smisli bolju pricu.
Na kraju krajeva nije ni bitno, njegova stvar kako i sta radi.
Poslednja izmena od OMP u 26 Jun 2024, 21:25, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Domaće auto emisije
Pa neće valjda svoj da pljuje.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Domaće auto emisije
Pa nije njegov, kupio ga za prodaju koju nece da obavi ovde, a u CH sigurno ne gledaju njegove klipove, svakako ja bih pre pljuvao svoje nego tudje u klipu koji gledaju milioni, malo ruzno deluje za buduce klijente pa i za tog koji ga je angazovao a ja mu ne bih ni dozvolio da pravi klip da je moj auto.
Re: Domaće auto emisije
Pa ti ga onda sam izvezi i prodaj u EU.
Teško da njemu treba takva kombinacija. Ali za pare i lajk što da ne.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Teško da njemu treba takva kombinacija. Ali za pare i lajk što da ne.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Domaće auto emisije

Dosta je sve to komplikovanije nego što deluje u klipu. Treba imati živaca i vremena da se uradi reeksport, ovako bih i ja nekome platio da se ne maltretiram, košta i ovako i onako ova avantura.
A drugo, u CH se mnogo lakše registruju kola iz SAD i Kanade nego što je to u EU, recimo Nemačkoj.
A posle sa CH tablicama lagano može bilo gde u EU da se prebaci.
Ovo sam čuo od više ljudi koji su u materiji dovoza vozila iz Evrope, nije ništa zvanično ali eto tako nekako kruži priča.
Re: Domaće auto emisije
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Domaće auto emisije
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Domaće auto emisije
Pogledah juce celu emisiju, Borko malo vise hvali sebe al dobro zanimljiva prica