Chip-tuning

ICE, GPS, handsfree, chip, parking senzori, auto-grafika, zatamnjena stakla, tuning/styling i ostalo
Odgovori
Korisnikov avatar
TDI
Banned
Reactions:
Postovi: 1303
Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
Garaža: VW Passat B5.5 Variant
Lokacija: Beograd

Re: Chip-tuning

Post od TDI »

Čipovanjem smanjujete stepen sigurnosti motora, pa sve i da se isto uradi valjano. Koliko vaši automobili bolje idu i manje trose od onoga kako su isli i trosili pre te čipovanja? I da li je vredno da se zbog tog ,,poboljšanja,, , povećava rizik tako što se menja nešto je inženjer projektovao?

Pitam vas čisto, razgovaramo, vaša stvar šta ćete sa vašim automobilima, nije mi namera ni da vas učim šta i kako treba, ni da se raspravljam.

Ovde se mnogi predstavljaju kao neki znalci iz raznih oblasti, pa evo konkretno iz ove, neka neko istupi i neka mi kaze šta bi ja dobio kada bi čipovao svoj auto? Smanjio bi stepen sigurnosti, to je negativno, a šta bi bilo pozitivno? U dalje rasprave necu ulaziti, zanima me samo odgovor na ovo sto sam pitao.

Znate da sam protivnik čipovanja i jasno mi je više nego većini ovde šta je to. Mnogi su mi predlagali i sada mi predlazu da to uradim na svom automobilu, ali neću. Kako je fabrika propisala, tako će i biti.

Unapred hvala na odgovorima. :pivo:
Slika
„ Све срећне породице личе једна на другу; свака несрећна породица несрећна је на свој начин. ” - Лав Николајевич Толстој
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21763
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Chip-tuning

Post od nidza »

Dobiješ drugi, novi, mnogo brži auto.

Ne smanjuješ stepen sigurnosti. Ekstra snaga ti podiže sigurnost u saobraćaju pod uslovom da si dobar vozač.

Smanjuješ resurs potrošnih delova. Po mojoj proceni remap me je koštao oko 600 eura za 4 godine. Da je auto bio kupljen u boljem stanju verovatno bi cifra bila 0.

Videćemo kad stigne nova Alfa, imaće mnogo manju kilometražu i nasviraću je do daske, pa ćemo da pratimo fabulu i troškove.

Tapatalk
Korisnikov avatar
Milos
Reactions:
Postovi: 9042
Pridružio se: 04 Feb 2012, 23:30
Garaža: tedeijevi geteijevi

Re: Chip-tuning

Post od Milos »

I stedis na autanu :D
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: Chip-tuning

Post od NexT »

TDI, jel si uradio nekad nesto iz uzivanja, pomalo neracionalno?

Mada ipak, ti si lik koji kupuje VW...... :mrgreen:

Ozbiljno se razmisljam o chipu, pogotovo sto sam ja stalno na autoputu i tempomatu, ne vidim da bi moglo nesto da mu skodi...
Korisnikov avatar
Milos
Reactions:
Postovi: 9042
Pridružio se: 04 Feb 2012, 23:30
Garaža: tedeijevi geteijevi

Re: Chip-tuning

Post od Milos »

Ivan napisao:Milos naravno :D

Послато са GT-N7100
Radi bre naravno.Pogledaj inbox.
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Reactions:
Postovi: 8223
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
Lokacija: Beograd

Re: Chip-tuning

Post od Ji 4Tze »

OK, motor ima 140 KS (na radilici), testirano u fabrici.
Nek to bude Suzuka u Japanu gde je auto i sastavljen. Nadmorska visina 50ak m... Swindon, UK gde se pravi EU model, je na 110m.
Na putu ka Srbiji, japanac će, kad prelazi Himalaje imati 10KS a englez 30KS kad bude prelazio Mon Blan?
Ili, da bi obe fabrike isporučile motor iste snage, Suzuka ekipa koristi fasiliti na brdu ili je EU motor prosto jači u startu jer je imao kondiciono u brdima?
Boringly average, but also perfect for school run mums
Korisnikov avatar
Ivan75
Reactions:
Postovi: 627
Pridružio se: 08 Dec 2014, 09:18
Garaža: Golf 7 1.6 TDI
Lokacija: BG

Re: Chip-tuning

Post od Ivan75 »

@TDI


Ne kapiram poentu pitanja ako si već na kraju posta zaključio onako kako si napisao. "Stepen sigurnosti"? Pitaš a kažeš kako znaš više od mnogih ovde na tu temu...čitao si pretpostavljam dosta na tu temu pa ću samo preneti svoje iskustvo.


Ja sam remapirao nov auto, na 17000km. Šta sam dobio? Auto za klasu jači, tiši i lepši rad na leru, bolji odziv gasa, do litar i po manje na otvorenom putu i isto toliko više u gradskoj gužvi. Ne akam ga, ne maltretiram ga niskim niti visokim obrtajima i evo, 10tak hiljada sam prešao bez frke, ikakve, auto ne dimi ni kad se oštro zgazi. Ako znaš šta ti je pod haubom, nije zgazilo 300+ hiljada, nije za generalnu - probaj brate.


Ali nemoj da ideš kod nekog "drugara" za 50€ nego kod nekog pouzdanog, mora da košta. I da, svaki auto, bio leš ili nešto besno, novo - mora adekvatno da se održava, što mnogi zabašuruju.
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Chip-tuning

Post od Ivan »

Sve sve, ali litar ipo manja potrosnja na otvorenom? :D

Послато са GT-N7100
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Korisnikov avatar
Ivan75
Reactions:
Postovi: 627
Pridružio se: 08 Dec 2014, 09:18
Garaža: Golf 7 1.6 TDI
Lokacija: BG

Re: Chip-tuning

Post od Ivan75 »

Do litar i po. Nađemo se kad hoćeš da vidiš. Ali isto toliko u plus po gradu, kreni-stani, gužve. Pa ti si remapirao auto, sigurno ti manje troši kad voziš na nekih 2000 ujednačenim tempom po autoputu. Da se razumemo, po bordu, ne od čepa do čepa, znam da bc hoće da slaže. Vodim kao neku evidenciju, od proletos kad je rađeno imam dugoročno litar manje potrošeno na 100km. Nemam razloga da lažem, moj auto ne proizvodi dizel :D
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Chip-tuning

Post od ljubitelj »

Ji 4Tze napisao: Na putu ka Srbiji, japanac će, kad prelazi Himalaje imati 10KS a englez 30KS kad bude prelazio Mon Blan?
Ili, da bi obe fabrike isporučile motor iste snage, Suzuka ekipa koristi fasiliti na brdu ili je EU motor prosto jači u startu jer je imao kondiciono u brdima?
E bas si saljivdzija :rofl:

Si cuo za laboratorijsko merenje i standard, recimo DIN, SAE, JIS?
Korisnikov avatar
Ivan75
Reactions:
Postovi: 627
Pridružio se: 08 Dec 2014, 09:18
Garaža: Golf 7 1.6 TDI
Lokacija: BG

Re: Chip-tuning

Post od Ivan75 »

Pa zeza se čovek malo :D
Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Reactions:
Postovi: 8223
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
Lokacija: Beograd

Re: Chip-tuning

Post od Ji 4Tze »

Čuo sam za standarde al preteruješ po običaju i ekstremne tj granične vrednosti predstavljaš kao da su prisutne na dobar dan.
Možda će razlika biti u primetna u nekoj meri al tome senzori i služe da, uz mapu, ECU upegla razlike.
Inače će na moru auto da ide 10-20% bolje nego na planini što je danas besmisleno.
Boringly average, but also perfect for school run mums
Korisnikov avatar
branja
Reactions:
Postovi: 3726
Pridružio se: 25 Feb 2015, 10:44
Garaža: jtd,bajo moj; cannondale bad boy
Lokacija: Pančevo

Re: Chip-tuning

Post od branja »

Ivane litar i po u gradu manje?????? :think: :think:
Koliko ti je do sad trosio?
Imao sam jednog 1.3 mjeta, kupljen sa uradjenim chipom u Pro tuningu, nije bilo nikakve razlike u potrosnji sa ostala dva. Poznanik je uradio Dobla u RS chiptuningu gde mi je i kombi chipovan. MOj i njegov Doblo isto godiste,motor, on trosi na otvorenom mozda pola litre manje. U gradu maximalno 0,3. Jedino sto bolje poteze od mene.
Moj kombi 2.8 hdi/jtd sad ima 160ks i 385nm + K&N ubija kako vuce. Fabricki mu nije ni prici, ali samo mu malo dozvoliti da te ponese ubrzanje i litru vise od fabrike. Na otvorenom bih mogao da spustim pola litre. Ali zato fabricki bi trosio litru do dve vise pri istoj brzini npr. 100-110km/h i teretom od 2t.
Poslednja izmena od branja u 17 Okt 2015, 01:03, izmenjeno 1 put ukupno.
Slika
Korisnikov avatar
Ivan75
Reactions:
Postovi: 627
Pridružio se: 08 Dec 2014, 09:18
Garaža: Golf 7 1.6 TDI
Lokacija: BG

Re: Chip-tuning

Post od Ivan75 »

Ama ne, DO litar i po na otvorenom, autoput. U gradu je za toliko više :D


Bilo 5,5-6l sad je 4-4,6. Po bordu jbg. Video je Frodo na samitu bord :D

A hladan start po gužvi u gradu mi je rekord čitavih 8l, to mi se ne sviđa
Edit: Da, nervoznom vožnjom sa dosta naglih ubrzanja van grada sam na 5,7-6l tu mora da skoči. Kad vozim lepo kao na tempomatu, minimum šaltovanja i bez naglosti na 2000 siđe na 4l.
Poslednja izmena od Ivan75 u 17 Okt 2015, 01:08, izmenjeno 1 put ukupno.
Korisnikov avatar
branja
Reactions:
Postovi: 3726
Pridružio se: 25 Feb 2015, 10:44
Garaža: jtd,bajo moj; cannondale bad boy
Lokacija: Pančevo

Re: Chip-tuning

Post od branja »

To je ok oko 1l na otvorenom. :thumbup:
grad tesko
Slika
Odgovori