Danas je bilo dešavanja, koja bi mogla odrediti skoriju odluku po pitanju ove kupovine...
Prvo, dobih napokon neke informacije iz Kie, i nisu preterano ohrabrujuće: 31og treba da "siđe" iz proizvodnje jednan Sportage u Motion paketu (to je 4. od 5, viši nego što smo mislili) sa AWD-om, cena će biti preko 38 hiljada, ali i za njega iz nekog razloga mora da se potpiše rok isporuke od 180 dana (??), dok za Fresh pakete sa AWD-om ostaje početak poručivanja tek od marta (i odjednom više nije prve nedelje marta, nego negde u martu) i svakako očekivani rok 6m... Pritom, još nema novog cenovnika, ali prodavac kaže da očekuju poskupljenje, to im je najavljeno iz komercijale.
Uglavnom, ispada da bi nam eventualno čekanje Kie moglo doneti višu cenu, a da se dok je ne saznamo rasproda ostalo što nam je u igri...
S druge strane, bio sam da testiram Karoq-a. Pre svega, zahvaljujem @Day Walker na ljubaznosti, došao je do mog posla (na Tošinom Bunaru) da ne bih izbivao mnogo iz ofisa odlazeći do njihovog salona (koji je praktično na drugom kraju grada), i provozali smo se do Bubanj-potoka i nazad.
U pitanju je bio 2.0 TDI 150 KS u Sportline opremi (DSG i 4x4 se podrazumevaju). Pregledajući malo pakete opreme, zaključili smo da nam je Style ipak bolji od Sportline-a, kod kog bismo doplatama da dobijemo sve što hoćemo otišli predaleko sa cenom... Naravno, u Style opremi nema benzinca 2.0 TSI 190 KS, tako da je onda dobro što je auto na testu bio sa dizelašem, iako sve vreme naginjemo ka benzincima.
Uglavnom, utisci iz same vožnje su vrlo pozitivni. Saznao sam od kolege sa foruma da Škodini 4x4 modeli uvek imaju bar 10% obrtnog momenta na zadnjim točkovima, a elektronika po potrebi prebacuje i više, tako da je njihov sistem zaista AWD, permanentni. Da li je to tokom moje vožnje baš direktno uticalo, ne znam, tek stabilnost je bila vrlo dobra.
Sedište (specifično za Sportline paket, doduše) je bilo vrlo udobno, a neku opštu udobnost (od ogibljenja) nisam mogao da ocenim, jer smo pretežno bili na AP. Nekako imam osećaj da je Karoq tvrđi od ostalih modela u konkurenciji, ali ne nešto mnogo.
Motor i menjač su odlični. Auto zaista ima dovoljno snage i lepo povlači, pritom ga nijednom nisam doterao do nekih obrtaja gde se dizel "izduva", što je i u skladu sa mojim stilom vožnje. Naravno, tome doprinosi i menjač, koji je realno brži od DCT7 kod Kie. Nisam ni njime bio razočaran, uopšte, ali DSG jednostavno reaguje agilnije i baš je lepo uparen sa motorom.
Sve u svemu, Karoq nije razočarao ni na jednom polju što se današnje vožnje tiče, sad samo da još malo pročešljamo pakete, ponude... Cena mu u Style opremi i izađe otprl kako sam pre par poruka napisao, a ako se doda adaptivni tempomat, bude 450e više. Takođe, boje koje su u dolasku su sve tamne, ali šta je tu je.
Verujem da će odluka biti brzo doneta, ne vidim da se ikakve dodatne promene mogu desiti koje bi nešto posebno uzdrmale (tj. mogle bi cene na gore, što može uzdrmati samo negativno). Čak sam danas od @jocas saznao da će u februaru u Nišu biti dostupna jedna crvena CX-5 sa AWD-om (u Center-Line paketu, jedino ne znam da li ima CoCo dodatak), pa čak i nju možemo da uvrstimo u razmatranje, iako mislim da smo bliži nekim drugim modelima.
Uglavnom, za one koji se radovaše produžetku teme, mogle bi uskoro doći neke "loše" vesti...
Sent from my Pixel 6a using Tapatalk