Ali ovo sto prica je naravno sve tacno i potpuno se slazem, posebno oko ovog dela koliko je ustvari opasna ova situacija sa dolaskom tih sest 29-ki. Politicari ce smatrati pitanje obnove RV resenim, a ne onako kako bi trebalo da bude, to jes da ova nabavka bude samo prelazni period do kupovine jedne eskadrile skroz novih aviona.
Ovaj deo oko problema sa pilotima i tehnicarima je vec svima odavno poznat, jednostavno stari se penzionisu, mladih nema dovoljno, probleme sa kadrovima i odrzavanjem RV imaju i EU drzave, a mi smo u jos tezoj poziciji.
Ta prica oko modernizacije mig-29 na SM standard bi bila ok prica da se to urai odmah i da tako udju u sluzbu za narednih 10 godina, ali ova varijanta da se to odlozi za ko zna kad je samo bacanje para, isto kao i ideja oko modernizacije Orla, koji je u trenutku kad je usao u upotrebu vec bio bio tehnoloski zastareo. Sve u svemu, moje misljenje je da za spas vazduhoplovstva, bar sto se tice aviona, treba uloziti u razvoj Kobca, remont bez modernizacije G-4, Orlove poslati u zasluzenu penziju, ovih 4+6 MiG-29 (ako stignu) odrzati narednih 10 godina a onda na neki kredit kupiti 12 novih visenamenskih. Kadar je posebna prica i tu se treba mnogo angazovati.
Sve sam ja to lepo zamislio
