1000 zašto - 1000 zato!
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
da nije neki hidraulicni cilindar popustio ako ga uopste ima?
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Nista se ne cuje. Auto perfektno ide, kvacilo se normalno vraca, ne zaglavljuje, ne sisti, pisti itd...
Pri kretanju ako ne pipnes gas malkice zatrese, verovatno plivajuci nije perfektan, ali nema sanse da je za zamenu.
Pri kretanju ako ne pipnes gas malkice zatrese, verovatno plivajuci nije perfektan, ali nema sanse da je za zamenu.
-
- Postovi: 6434
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Jel verzija od 120 ili 150 konja? Voleo bih da cujem tvoje utiske iz voznje posto si imao priliku da provozas dosta automobila, kako ti se cini?NexT napisao:Sad sam vozio Alfu 159 1.9 mjet.
Kvacilo mu je odjednom postalo jako nisko.
AUto je kupljen u Srbiji, ima 162.000 na satu, i kaze da je do pre mesec dana (par hiljada km) kvacilo bilo normalno, mekano i hvatalo recimo oko sredine.
Sada hvata bukvalno u istom santimetru kad pocnes da ga pustas.
Kada je pusteno i pritiskas papucicu, recimo 70% hoda je mekano, kao da nema nikakvog uticaja, a onda ostatak potpuno odvoji.
Meni to nije normalno![]()
Jel moze da bude plivajuci? Auto minimalno cima pri kretanju, jedva da se osete vibracije. U voznji je sve perfektno, na leru takodje.
Meni lici da je cilindar?
- TheWickerMan
- Postovi: 11203
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Može da bude cilindar, čini mi se da ima dva ...
i kakvi su utsci o 159? 120 ili 150 ks?
i kakvi su utsci o 159? 120 ili 150 ks?
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
I kod mene sve isto... kvačilo je relativno novo, menjano komplet pre oko 20000 km.
Ђенерал Јанковић
- TheWickerMan
- Postovi: 11203
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Snork, šta si stavio, Valeo?
- bane valjevo
- Postovi: 3224
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:57
- Garaža: Hyundai Getz 1.3b
- Lokacija: Beograd-Valjevo
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Koliko se secam, drugar je menjao oba cilindra na Stilu 1.9 jtd. Desilo se da mu je kvacilo propalo na Gazeli, i da nije mogao da ga vrati. Nekako ga je izgurao, i secam se da je menjao oba. Jedno je manje, drugo je vece, ceh je bio nekih 10ak hiljada...
http://www.felicity.edu.rs" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Aj da pocnemo od dobrih stvari.
Ima sjajnu opremu, ona preprcana Alfina kozna sedista, prelepa je.
Vozi se jako dobro, prikovana je za put, ne ljulja se, a opet ne lupa na rupama.
Motor je 150 konja, i ide losije nego sto sam ocekivao.
U odnosu na Mercedes ide jedva malo bolje.
Prvo, ocekivao sam da motor vuce sa manjih obrtaja, a njemu treba skoro 2000 obrtaja da krene da vuce. Mercedes moze da se vozi na 1500 obrtaja i pocece da vuce cim se da gas.
Drugo, ne znam koliko je teska 159, ali BMW e46 je mnogo neutralniji u krivinama i lepse se vozi. Alfa malo vise vuce preko njuske.
Enterijer je isto - onako. Lep, upakovan, ususkan, mnogo ozbiljniji nego 156, ali i dalje nije to to.
Na 160k je izlizana rucica menjaca, izlizan volan (koji je mnogo tanak) i ispucala koza na vozacevom sedistu.
Mesta pozadi ima manje nego 406, a otvor gepeka je smesan. Ako treba da pakujes nesto glomaznije, i da moze da stane u gepek, neces moci da ubacis.
Cim je kupio auto imao je problem sa vakuumom, pa je menjao master vakuum ili tako nesto. Kocnica je po paljenju auta bila tvrda kao kad je ugasen.
U principu, prelep auto koji se lepo vozi i to je to.
Nisam nesto odusevljen. e46 (iako jos manji unutra) mi je lepsi za voznju, i 2.0d BMW-ov znatno bolje vuce i mnogo, mnogo je brzi od Alfe. Ne znam da li je subjektivno ili ne, ali meni je trojka znatno bolji auto.
Ima sjajnu opremu, ona preprcana Alfina kozna sedista, prelepa je.
Vozi se jako dobro, prikovana je za put, ne ljulja se, a opet ne lupa na rupama.
Motor je 150 konja, i ide losije nego sto sam ocekivao.
U odnosu na Mercedes ide jedva malo bolje.
Prvo, ocekivao sam da motor vuce sa manjih obrtaja, a njemu treba skoro 2000 obrtaja da krene da vuce. Mercedes moze da se vozi na 1500 obrtaja i pocece da vuce cim se da gas.
Drugo, ne znam koliko je teska 159, ali BMW e46 je mnogo neutralniji u krivinama i lepse se vozi. Alfa malo vise vuce preko njuske.
Enterijer je isto - onako. Lep, upakovan, ususkan, mnogo ozbiljniji nego 156, ali i dalje nije to to.
Na 160k je izlizana rucica menjaca, izlizan volan (koji je mnogo tanak) i ispucala koza na vozacevom sedistu.
Mesta pozadi ima manje nego 406, a otvor gepeka je smesan. Ako treba da pakujes nesto glomaznije, i da moze da stane u gepek, neces moci da ubacis.
Cim je kupio auto imao je problem sa vakuumom, pa je menjao master vakuum ili tako nesto. Kocnica je po paljenju auta bila tvrda kao kad je ugasen.
U principu, prelep auto koji se lepo vozi i to je to.
Nisam nesto odusevljen. e46 (iako jos manji unutra) mi je lepsi za voznju, i 2.0d BMW-ov znatno bolje vuce i mnogo, mnogo je brzi od Alfe. Ne znam da li je subjektivno ili ne, ali meni je trojka znatno bolji auto.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24663
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Kapiram da uopste nije subjektivno da je trojka bolji auto generalno. Da krenemo samo od rasporeda motor-menjac-pogon.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- TheWickerMan
- Postovi: 11203
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Koje je godište 159ka? Ako je starija, došta je teža pre restyla...
Nisam subjektivan,ali meni mnoooogo više prija 159 od E46... E39 je druga priča
Nisam subjektivan,ali meni mnoooogo više prija 159 od E46... E39 je druga priča

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Da, mislim da je bilo Valeo.TheWickerMan napisao:Snork, šta si stavio, Valeo?
Ђенерал Јанковић
- TheWickerMan
- Postovi: 11203
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Dosta ljudi kuka na Valeo u zadnje vreme... Zato sam ja stavio Sachs 

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Stradala korpa jer je u njoj mehanizam za podešavanje odvajanaj, tj visine papučice
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13564
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Jel zna neko kako se otvaraju jednoručne česme? 
U kuhinji počela da kaplje ispod ručke, pa reko da otvorim da vidim može li nešto da se zameni ili mora cela nova... Nema šrafa ni ništa, a ne bih da čupam tek tako

U kuhinji počela da kaplje ispod ručke, pa reko da otvorim da vidim može li nešto da se zameni ili mora cela nova... Nema šrafa ni ništa, a ne bih da čupam tek tako
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10684
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Ako ima plastični crveno-plavi kružić, skini ga i ispod njega bi trebao da imaš inbus. Kada se odvrne inbus, poluga može da se skine. Kasnije skidaš mešač kleštima. Ako nemaš taj kružić, onda ne znam. 
