gazza napisao:moj oproštaj od varte i torexa:
AVOID VARTA CAR BATTERIES, AVOID TOREX IMPORTS! NE KUPUJTE VARTA AKUMULATORE I NIŠTA OD TOREX UVOZNIKA
Pošto su prošli blagdani i doba ljubavi prema bližnjem svom, vreme je da se vratimo uobičajenim aktivnostima, dakle hejtu. U narednim rečenicama želim da vam skrenem pažnju na prevaru zvanu garancija od 30, 40 ili 50 meseci na akumulatore marke Varta koje uvozi Torex iz Beograda.
Naravno, svaka beogradska svraka odavno zna da Varta nije ono što je nekad bila, ali je bezobrazluk Torexa u sadejstvu sa nekvalitetom tih akumulatore realno pomerio granice tako da bi bilo bezveze da novu godinu ne počnemo ovim kvalitetnih hejtom.
Tačno 37 meseci sam vozio srebrnu Vartu na koju Torex daje garanciju od 40 meseci, a onda je po lepom i sunčanom septembarskom danu leta gospodnjeg 2016. godina dotična zveknula. Na najbenigniji način, duža gradska vožnja, zaustavljanje od 20 minuta i nakon toga ništa - gecrkt 100%. Ko da nema akumulatora u kolima, verglanje niks, paljenje niks.
Dođe Aca Kaluđerović, cenjeni beogradski električar iz servisa Iskra (koji, verodostojnosti priče radi, prodaje Varta akumulatore), stavi svoj zamenski, odemo kod njega u servis, čovek premeri i kaže: šinko, ovaj akumulator je mrtav, auto ti je ispravan i nigde ne vuče struju na masi, ako ti je u garanciji nosi ga u servis i traži nov. Rečeno učinjeno, odem u Battery Servis na dnu Dim.Tucovića i požalim se, dočeka me salva optužbi od neke matore karakondžule da sam verovatno taksirao ili nosio akumulator na brod ili nešto slično besmisleno. Dežurnom majstoru predam crkotinu od akumulatora, on kroz zube procedi nešto tipa u jebote ovaj je baš zveknuo, ja ga pitam brate kakav vam je ovo kastomer servis, samo što me ova nije optužila za ratne zločine u BiH, on mi kaže ne pitaj me gledam to svaki dan, i doda: ovaj akumulator je neispravan i po svemu je za zamenu jer je u garanciji ali nemoj mnogo da se nadaš, mi to retko priznajemo pa sačekaj izveštaj tj nalaz servisa. Ništa, slegnem ramenima i odem.
Pet dana kasnije Torexove legende se javljaju, dođite po vaš ispravan akumulator, ja odem, imam šta da vidim, kažu evo vam opravljen akumulator, to će vas koštati 600 dinara, dijagnostika, reformatiranje i punjenje. Mašala, čemu služi garancija? Izvinite, pročitajte bolje garantni list, mi ne odgovaramo za nesavesnu upotrebu i oštećenja nastala njome.
NESAVESNU UPOTREBU? XE/\OY? Zveknuo akumulator koji je normalno išao 37 meseci u istom režimu vožnje i sad nesavesna upotreba? Ništa, platim, uzmem akumulator, doviđenja doviđenja, kažem majstoru druže bolje potraži drugi posao, karma is a bitch ako već radiš za ološ koji vara mušterije nemoj da ode preko tvojih leđa, ti si sirotinja i prekarijat, čovek smrknut, vidi se da radi drugima ono što ne bi voleo da neko radi njemu, okrene se nevoljno i ode.
Ne prođe ni dva meseca, desi se isto, akumulator zvekne na sred ulice Gavrila Principa u po bela dana, napolju 20C, ni traga od teških uslova života i rada jednog jebenog akumulatora. Radi reda okrenem Torexov servis da ih podsetim na to da su rođeni prevaranti, kažu dođite reklamirajte, pomislim aha evo trčim nemam pametnija posla, upalim na kablove (750 dinara, Naxi Taxi) i nastavim da vozim na ovu crkotinu na izdisaju čekajući njenu konačnu i definitivnu smrt, koja je konačno došla prekjuče kada je srebrna Varta ispustila svoju namučenu, škartovsku, lažnu nemačku dušu. Što je najluđe, palila je na -15C, sa dosta verglanja ali palila, a crkla je upo bela dana, u sred grada nakon pauze u vožnji od pola sata.
NARAVOUČENIJE: NE KUPUJTE NIŠTA OD TOREXA, NAROČITO NE VARTU I SLIČNE FENSI SPAKOVANE PREVARE ZA KOJE JE BLACK HORSE SA SEVERA BAČKE RESPEKTABILNI PROIZVOD. NAROČITO IZBEGNITE PO SVAKU CENU BILO KAKVE SKUPE AKUMULATORE SA DUGAČKOM GARANCIJOM TIPA 40 ILI 50 MESECI JER ĆETE DOBITI ŠKART ZA BALKANSKO TRŽIŠTE I NEĆETI MOĆI DA REALIZUJETE GARANCIJU.
A NEKA DEŽURNA TOREXOVA/BATTERY SERVICE KARAKONDŽULA ĆE VAS UZ SVE JOŠ OPTUŽITI DA STE DOTIČNIM AKUMULATOROM POČINILI ETNIČKO ČIŠĆENJE U EX-YU, SPALILI DOMOVE NEZBRINUTE DECE, IZAZVALI PROGON PRVO ALBANACA A ONDA I SRBA SA KOSOVA, BOMBARDOVANJE GRDELIČKOG MOSTA , MIGRANTSKU KRIZU, RUŠENJE U SAVA MALOJ I DA UPRAVO VAŠ AKUMULATOR PREDVODI POKRET PATKICA I PODRŽAVA KANDIDATURU SAŠE JANKOVIĆA. I UBILI KRCUNA NA IBARSKOJ MAGISTRALI!
Ne dozvolite da vas ološ prevesla, kupite najjeftiniji akumulator koji ima broj amper sati koji je predvideo proizvodjač vašeg automobila i što veću impulsnu struju koja je potrebna za dobro paljenje, jer su očigledno svi akumulatori u ovoj zemlji ista govna i svaki dinar veći od minumuma je bacanje para.
Umesto ultra mega fensi Varte od 15.000 dinara sa garancijom od 186 meseci koju ćete iskoristiti kada Srbin sleti na mesec, kupio sam jeftini poljski Magnum, 6.200 dinara, garancija 2 godine. Na -20C pali na prvi ključ, na keca, jedino što izgleda kao i svaki drugi vulgaris akumulator kao obična crna kocka a ne kao da ga je neka fensi dizajnerska firma napravila da glumi čudo tehnološke revolucije a ne jebene primitivnu spravu koja radi na kiselinu i potopljene olovne ploče. STOP PREVARI, AVOID VARTA, AVOID TOREX!
Srdačni pozdravi od mušterije koju ste zajebali jednom i nikada više, zbogom žohari! Srednji prst od mene svakom Varta/Torex bilbordu kojim su iskitili Beograd u potrazi za novim naivčinama poput mene od pre 40 i kusur meseci.
PS. Ove rečenice na engleskom nisu za vas nego za slučaj da neki jebeni reprezentativ Varte iz Kišinjeva vidi ovaj post da odmah shvati suštinu. FUCK OFF!
Ma vidi ti si prijatelju sve u pravu, ali kazi mi da li si akumulator ijednom propisno stavio na punjac i napunio ga?
Verujem da nisi, jer zasto bi tebi je Torex garantovao da ce ti aku biti u redu najmanje 40 meseci jel tako?
To je ono sto ja pricam, pustite te reklame i price, aku bez odrzavanja, jednostavno aku MORA da se odrzava u smislu punjenja, najbolje 4 puta godisnje ali 3 je prihvatljivo kako bi vam isti sto duze od garancije trajao i kako vas ne bi napustio kad vam je najpotrebniji.
Ok nisi ti kriv kao ni vecina koja to ne zna a oni vam nisu rekli, aku mora da se puni nije dovoljna samo voznja on ce posle neke duge i zustrije voznje da se napuni, ali ce i dalje ostati olovo sulfat na plocama to necete skinuti voznjom, premala je struja za tako nesto, za to mora da se skine aku i da ide na punjac.
Ima brdo stvari zasto kao i kako ali da ne gusim sada najbitnije vam je da morate da punite sami aku s vremena na vreme i tada mozete da racunate na minimum 5 godina besprekornog rada istog.
Da, da ukoliko to sve ispostujete 5 god min ce vas odlicno koristiti u suprotnom oko 2.
Da li se isplati ili ne sami odlucite, ja vam samo iskreno kazem ono sto znam i sto sam mukotrpno sedeo i citao i naucio o olovnim akumulatorima.
Sent from my One+3 via Tapatalk