
Послато са GT-N7100
Ništa ja nisam primetio na ovoj Škodi o čemu ti pričaš. Manje vibrira nego dizelka sa 4 cilindra, a meni to uopšte ne smeta. I 4 cilindra je manje izbalansiran od 6, i to bih rekao da je bitno veća razlika nego između 3 i 4, pa smo maltene svi na optimalnih 4.Sloba napisao:Sve je to ok, a komentar je u vezi Nidzine tvrdnje da su ih konacno izbalansirali. Ja tvrdim da se izbalansirati na nivo cetvorocilindrasa ne moze. Ne sporim da su jaki, brzi i jeftini. Sad da li ce i dalje nosaci motora i fleksi crevo stradati ranije, to ne znam, ali neke stvari ce ostati karakteristicne za tri cilindra, pre svega zvuk i vibracija.
Pa tebi nosac motora strada i sa 4 cilindra - sta mislis tek ovaj kako jede nosace?Markoni napisao:Slobo, ako ces da otvoris haubu, stanes ispred kola i gledas svaki put kada se pali onda ce te nervirati. Ako sedis u kabini i palis kao sav normalan svet apsolutno nista neces primetiti, bar ja nisam.
Plivajući zamajac je omogućio ozbiljnu fleksibilnost u peglanju vibracija i uopšte ovakve projekte ne treba otpisivati. Ovakav motor danas je mirniji nego 4-cilindraš iz prošlosti, sa fiksnim zamajcem.Sloba napisao:Nidzo, ne poredim ja benzinca sa tri cilindra sa dizelom sa cetiri, sest, osam... vec sa benzincem sa cetiri. Pa vidi se na snimku, pogledaj ponovo. Mozda si navikao na dizel. Necu da kvarim promociju, samo kazem da tri cilindra ne moze u svemu biti kao cetiri.
Zato što su se R6 pokazali bolje.nikaragva napisao:Ne znam zašto se ne forsiraju v6 mašine. Svima bolje, samo da nije nenormalna registracija.
Dobro si video snimak, zamajac mora da se zavrti da bi profunkcionisao.Sloba napisao:Ako su ga ozbiljno izbalansirali, onda nisam dobro video snimak.Da se ne nastavljamo bezveze i da be bude da ja osporavam ili potcenjujem, a ti branis... Napredak jeste, ali gledano kroz prizmu ustede, a ne zato sto to bas tako treba. Kompromis, nekom prihvatljiv, nekom ne.
Ja sam posedovao 2 trocilindrasa, jedan japanski i jedan francuski i vibrirali su muski, rad na niskim obrtajima je bio los, verujem da je vw sad napravio nesto bolje od prethodnika ali ne bih se slozio da je manja razlika izmedju 3 i 4 nego izmedju 4 i 6 cilindara.nidza napisao:Ništa ja nisam primetio na ovoj Škodi o čemu ti pričaš. Manje vibrira nego dizelka sa 4 cilindra, a meni to uopšte ne smeta. I 4 cilindra je manje izbalansiran od 6, i to bih rekao da je bitno veća razlika nego između 3 i 4, pa smo maltene svi na optimalnih 4.Sloba napisao:Sve je to ok, a komentar je u vezi Nidzine tvrdnje da su ih konacno izbalansirali. Ja tvrdim da se izbalansirati na nivo cetvorocilindrasa ne moze. Ne sporim da su jaki, brzi i jeftini. Sad da li ce i dalje nosaci motora i fleksi crevo stradati ranije, to ne znam, ali neke stvari ce ostati karakteristicne za tri cilindra, pre svega zvuk i vibracija.