Škoda Octavia 2013/2017 A7FL

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Škoda Octavia 2013

Post od Ivan »

Hahah realno :)

Послато са GT-N7100
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Korisnikov avatar
Sloba
Site Admin
Reactions:
Postovi: 10681
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Škoda Octavia 2013

Post od Sloba »

Sve je to ok, a komentar je u vezi Nidzine tvrdnje da su ih konacno izbalansirali. Ja tvrdim da se izbalansirati na nivo cetvorocilindrasa ne moze. Ne sporim da su jaki, brzi i jeftini. Sad da li ce i dalje nosaci motora i fleksi crevo stradati ranije, to ne znam, ali neke stvari ce ostati karakteristicne za tri cilindra, pre svega zvuk i vibracija.
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Škoda Octavia 2013

Post od nikaragva »

Ne znam zašto se ne forsiraju v6 mašine. Svima bolje, samo da nije nenormalna registracija.
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21791
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Škoda Octavia 2013

Post od nidza »

Sloba napisao:Sve je to ok, a komentar je u vezi Nidzine tvrdnje da su ih konacno izbalansirali. Ja tvrdim da se izbalansirati na nivo cetvorocilindrasa ne moze. Ne sporim da su jaki, brzi i jeftini. Sad da li ce i dalje nosaci motora i fleksi crevo stradati ranije, to ne znam, ali neke stvari ce ostati karakteristicne za tri cilindra, pre svega zvuk i vibracija.
Ništa ja nisam primetio na ovoj Škodi o čemu ti pričaš. Manje vibrira nego dizelka sa 4 cilindra, a meni to uopšte ne smeta. I 4 cilindra je manje izbalansiran od 6, i to bih rekao da je bitno veća razlika nego između 3 i 4, pa smo maltene svi na optimalnih 4.

1.0 se pali toliko brzo da stvarno ne znam kad si stigao da primetiš da je zadrhtalo, a to je toliko slab argument za sve druge prednosti. Sad niko ne treba da vozi dizelku jer se pali ko traktor?

@Nemanja, jesi li uopšte video šta taj automobil od opreme sve nudi u startu? Ne mogu da se složim da je to skupo, Octavia je funkcionalno automobilčina i prevazilazi svoj segment po nekim parametrima. Nije to auto za automobilske sladokusce, ali za nov auto, koji može i na more i u grad i da bude brz na autoputu, za ove novce, stvarno slabo da ima konkurenciju. Ićiće ta cena još dole kad izbace 1.2.
Korisnikov avatar
Delija
Reactions:
Postovi: 18946
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Škoda Octavia 2013

Post od Delija »

Markoni napisao:Slobo, ako ces da otvoris haubu, stanes ispred kola i gledas svaki put kada se pali onda ce te nervirati. Ako sedis u kabini i palis kao sav normalan svet apsolutno nista neces primetiti, bar ja nisam.
Pa tebi nosac motora strada i sa 4 cilindra - sta mislis tek ovaj kako jede nosace? :D
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Korisnikov avatar
Sloba
Site Admin
Reactions:
Postovi: 10681
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Škoda Octavia 2013

Post od Sloba »

Nidzo, ne poredim ja benzinca sa tri cilindra sa dizelom sa cetiri, sest, osam... vec sa benzincem sa cetiri. Pa vidi se na snimku, pogledaj ponovo. Mozda si navikao na dizel. Necu da kvarim promociju, samo kazem da tri cilindra ne moze u svemu biti kao cetiri.
Korisnikov avatar
Velja
Banned
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: Škoda Octavia 2013

Post od Velja »

Niste vi vozili Peglicu, vidim ja...
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21791
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Škoda Octavia 2013

Post od nidza »

Sloba napisao:Nidzo, ne poredim ja benzinca sa tri cilindra sa dizelom sa cetiri, sest, osam... vec sa benzincem sa cetiri. Pa vidi se na snimku, pogledaj ponovo. Mozda si navikao na dizel. Necu da kvarim promociju, samo kazem da tri cilindra ne moze u svemu biti kao cetiri.
Plivajući zamajac je omogućio ozbiljnu fleksibilnost u peglanju vibracija i uopšte ovakve projekte ne treba otpisivati. Ovakav motor danas je mirniji nego 4-cilindraš iz prošlosti, sa fiksnim zamajcem.

Nema razloga da potcenjuješ koliko smo otišli napred sa tehnologijom.

Naravno da ne može, neće nikad imati 4 cilindra, nego 3, kao što 4 ne može biti 5, niti 5 kao 6 itd... Treba naći optimalnu meru za segment kom auto pripada, i očigledno je došlo vreme da se niži segmenti popunjavaju sa 2 i 3 cilindra, a 4 da se gura u više.
Korisnikov avatar
Sloba
Site Admin
Reactions:
Postovi: 10681
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Škoda Octavia 2013

Post od Sloba »

Ako su ga ozbiljno izbalansirali, onda nisam dobro video snimak.:-) Da se ne nastavljamo bezveze i da be bude da ja osporavam ili potcenjujem, a ti branis... Napredak jeste, ali gledano kroz prizmu ustede, a ne zato sto to bas tako treba. Kompromis, nekom prihvatljiv, nekom ne.
Korisnikov avatar
Heinz
Reactions:
Postovi: 20499
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Škoda Octavia 2013

Post od Heinz »

nikaragva napisao:Ne znam zašto se ne forsiraju v6 mašine. Svima bolje, samo da nije nenormalna registracija.
Zato što su se R6 pokazali bolje.
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21791
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Škoda Octavia 2013

Post od nidza »

Sloba napisao:Ako su ga ozbiljno izbalansirali, onda nisam dobro video snimak.:-) Da se ne nastavljamo bezveze i da be bude da ja osporavam ili potcenjujem, a ti branis... Napredak jeste, ali gledano kroz prizmu ustede, a ne zato sto to bas tako treba. Kompromis, nekom prihvatljiv, nekom ne.
Dobro si video snimak, zamajac mora da se zavrti da bi profunkcionisao.
Korisnikov avatar
Darko
Reactions:
Postovi: 9464
Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
Lokacija: Lungomare

Re: Škoda Octavia 2013

Post od Darko »

nidza napisao:
Sloba napisao:Sve je to ok, a komentar je u vezi Nidzine tvrdnje da su ih konacno izbalansirali. Ja tvrdim da se izbalansirati na nivo cetvorocilindrasa ne moze. Ne sporim da su jaki, brzi i jeftini. Sad da li ce i dalje nosaci motora i fleksi crevo stradati ranije, to ne znam, ali neke stvari ce ostati karakteristicne za tri cilindra, pre svega zvuk i vibracija.
Ništa ja nisam primetio na ovoj Škodi o čemu ti pričaš. Manje vibrira nego dizelka sa 4 cilindra, a meni to uopšte ne smeta. I 4 cilindra je manje izbalansiran od 6, i to bih rekao da je bitno veća razlika nego između 3 i 4, pa smo maltene svi na optimalnih 4.
Ja sam posedovao 2 trocilindrasa, jedan japanski i jedan francuski i vibrirali su muski, rad na niskim obrtajima je bio los, verujem da je vw sad napravio nesto bolje od prethodnika ali ne bih se slozio da je manja razlika izmedju 3 i 4 nego izmedju 4 i 6 cilindara.

Ne bih se ni slozio ni sa onom tvrdnjom 115 ks je 115ks bez obzira na kubikazu i broj cilindara. Mozda je to isto kad meris ubrzanje od 0-100 ali kad u pricu ubacis elasticnost, medjuubrzanja, rad u svim rezimima obrtaja i brzinama, situacija se drasticno menja.
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Škoda Octavia 2013

Post od Ivan »

Vw ima 3cil odavno, pa 1.2 atmo u polu je 3cil a jos od pocetka milenijuma, a da vecina ljudi nije ni primetila.

Takodje cisto kao primer slabiji f10 528i 2.0turbobenz je brzi od e39 540i 4.4 v8 koji ima 40ks i 70nm vise, a pritom je i elasticniji 2.0 sa maks obrtnim od 1200rpm pa do preko 4000rpm, a na sve to je sama karoserija veca i teza :)

Послато са GT-N7100
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Korisnikov avatar
Darko
Reactions:
Postovi: 9464
Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
Lokacija: Lungomare

Re: Škoda Octavia 2013

Post od Darko »

Vrhunac je 1.4 tdi 3 cilindra. Trese po dva osnova :kezo:
Korisnikov avatar
Markoni
Reactions:
Postovi: 9983
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Škoda Octavia 2013

Post od Markoni »

To je bas "hardcore" prica. Zena vozila Pola 1.2 TDI jedno vreme. Bilo, ne ponovilo se. :)

Tapatalk Post
Odgovori